Bekijk volle/desktop versie : Profcoach 2006/2007

Pagina's : [1] 2 3 4

18-07-2006, 13:29
As Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah,

Hierbij wil ik jullie mededelen dat er ook dit seizoen een Profcoach competitie is en dat ik zeker mijn titel wil gaan verdedigen(vorig seizoen de beste profcoach van Marokko.nl in 2 Poules) En ook dit seizoen heb ik vertrouwen in dat het me zal gaan lukken boven in mee te draaien..Maar zoals elke spel moet je geluk hebben want als je spelers uit vorm zijn zit je met de gebakken peren..

Je kan je alvast inschrijven(de zusters kunnen ook meedoen!!) en je team samenstellen nadat je dat hebt gedaan moet je dan toevoegen in de League van MAROKKO.NL om mee te doen om het klassement..

Hier is het linkje om in te schrijven en je team samen te stellen :

[URL="http://eredivisie.infonet.nl/subpage.aspx?l1=1651"]KLIK HIER OM NAAR DE SITE TE GAAN[/URL]

En hier de gegevens om aante melden in de league van Marokko.nl:

Subleague naam: Marokko-NL
Subleague wachtwoord: 1807

Ik wens jullie veel succes in het nieuwe seizoen

As salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah

18-07-2006, 16:25

heb het hierheen verplaatst en getopt. alle spellen zullen voortaan hierheen komen

18-07-2006, 16:36

Citaat door xBenficaxNLx:

Hierbij wil ik jullie mededelen dat er ook dit seizoen een Profcoach competitie is en dat ik zeker mijn titel wil gaan verdedigen(vorig seizoen de beste profcoach van Marokko.nl in 2 Poules) En ook dit seizoen heb ik vertrouwen in dat het me zal gaan lukken boven in mee te draaien..Maar zoals elke spel moet je geluk hebben want als je spelers uit vorm zijn zit je met de gebakken peren..

Je kan je alvast inschrijven(de zusters kunnen ook meedoen!!) en je team samenstellen nadat je dat hebt gedaan moet je dan toevoegen in de League van MAROKKO.NL om mee te doen om het klassement..

[URL="http://eredivisie.infonet.nl/subpage.aspx?l1=1651"]KLIK HIER OM NAAR DE SITE TE GAAN[/URL]

Gedaan!

18-07-2006, 21:54

Citaat door xBenficaxNLx:

je had geluk dat ik niet mee had gedaan vorig seizoen (smile)

18-07-2006, 22:00

Ik heb me ook aangemeld, alleen jammer dat het hierheen verplaatst is (deze topic). Zo kunnen de Leden van het sporthoekje de topic niet zien

18-07-2006, 22:38
ik heb me aangemeld
Teamnaam: Squadra Azzurra

18-07-2006, 22:55

Citaat door Master_Mocro:
Ik heb me ook aangemeld, alleen jammer dat het hierheen verplaatst is (deze topic). Zo kunnen de Leden van het sporthoekje de topic niet zien
daar heb ik een oplossing voor

18-07-2006, 23:30
Die oplossing heb ik ook hahaha zie OT

18-07-2006, 23:40
heb de topic terug geplaatst en dan weer verplaatst en een link achter gelaten in het sporthoekje

18-07-2006, 23:40
dat kan ook agie, chokran

19-07-2006, 13:02

Citaat door tetouani79:
daar heb ik een oplossing voor
Oke dan

Die van Benfica is ook een handige

20-07-2006, 11:08
Jmmr ik heb me al aangemeld op alm.nl maar ik heb nieuwe account gemaakt en ik speel mee!!!

20-07-2006, 11:16

keeper: zoetebier wissel: Gomes
verdedigers: braafheid, de fauw, hansson, stam. wissel: de haan, looms
middenveld: medunjanin, Cziommer, buijs wissel: Janssen, bakircioglu
aanval: El Hamdaoui, van de Haar, Huysegems wissel: ELia, Niedzielan.

20-07-2006, 15:06
en hoe gaat het dan verder. ik heb mij ook aangemeld tetouan79boys

21-07-2006, 13:25
Mannen.

Pagina's : [1] 2 3 4