Bekijk volle/desktop versie : * Sweet love.



18-07-2006, 13:19
[SIZE=1" -->ik laat jullie alvast een voorproefje zien want straks typ ik 't allemaal voor niks in word hahah ![/SIZE][/FONT]
[FONT=Lucida Sans Unicode][SIZE=1]nou zeg maar wat jullie ervan vinden[/SIZE][/FONT]
[FONT=Lucida Sans Unicode][SIZE=1]ik denk dat de meeste op vakantie zijn nu maaroke[/SIZE][/FONT]
[FONT=Lucida Sans Unicode][SIZE=1]'t verhaal bestaat ongeveer uit 20/30 hoofdstukken dus dan weten jullie ongeveer wanneer 't verhaal eindigt. ik kan jullie niet beloven dat er elke dag een vervolg staat maar zal 't proberen[/SIZE][/FONT]
[FONT=Lucida Sans Unicode][SIZE=1]t verhaal bestaat uit nu en toen, t schuingedrukte is toen en 't rechte is nu [/SIZE][/FONT]




[FONT=Calibri][SIZE=2]Hoofdpersonen[/SIZE][/FONT]

[FONT=Calibri][SIZE=2]Chiara: 20 jaar italiaanse afkomst, klaar met studeren, en is samen met haar nicht Sarah een baas van een kledingzaak [/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=2]Jamal: 21 jaar Marokkaanse afkomst, werkt bij zijn vader, verdient goed en is een goeie jongen[/SIZE][/FONT]

[FONT=Calibri][SIZE=2]Belangrijke bijpersonen[/SIZE][/FONT]

[FONT=Calibri][SIZE=2]Laidy: 15 jaar, zusje van Chiara[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=2]Raoul: 11 jaar, jongere broertje van Chiara[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=2]Shannen: 20 jaar, Beste vriendin van Chiara, ze kennen elkaar al 17 jaar ong. heeft een relatie met Ratif. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=2]Sarah: 20 jaar is de nicht van Chiara is net 1 maand ouder en hun zijn beide baas van een kledingzaak [/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=2]Bilal: 17 jaar, broer van Jamal[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=2]Ratif: 22 jaar, Beste vriend van Jamal, kennen elkaar pas 4 jaar, heeft een relatie met Shannen. [/FONT]


[FONT=Calibri]Hoofdstuk 1.[/FONT]

[FONT=Calibri]Chiara: [/FONT]
[FONT=Calibri]Chiaaaaaaar. Schiet op ik heb niet hele dag de tijd, 'hoorde ik me zusje Laidy schreeuwen van onder' , Ja ik kom eraan rustig, "schreeuwde ik terug", Ik zou gaan trouwen met Jamal. Ik keek nog even in de spiegel in de gang en werkte me lippenstift bij. Mijn moeder begon gewoon te huilen van blijdschap, ' Oo chiara je gaat gewoon trouwen, nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou meemaken'. Ik volgde me zusje en Sarah en trok Shannen naar buiten en ging naast haar zitten in de auto, we moesten helemaal naar Zeeland rijden omdat we daar zouden trouwen dus we hadden nog een lange reis voor de boeg. 'ook mijn moeder en Jamal z'n moeder Salima stapte de auto in. Mijn moeder reed naar zeeland omdat mijn vader en derest van de mannen daar al heen waren omdat we elkaar nog niet mochten zien, dat bracht ongeluk volgens Salima. 'Zeeland here whe come. ' zei m'n zusje opgewekt. Mijn moeder en Laidy praatte de hele reis door maar ik volgde het niet helemaal en dacht terug aan de moeilijke tijd'. [/FONT]

[FONT=Calibri]Trrr. Trrrr. Ik werd onderbroken door me telefoon die trilde in m'n broekzak, o een smsje ik opende het en zag dat het van Shannen was. 'Hey mop kan je nu mee naar de stad ik verveel me dood, en ik en Ratif willen je voorstellen aan zo'n jongen, dikke kus', hahah echt weer iets voor shannen. 'Ja is goed lieverd ik kom wel naar je toe oke, kus' en drukte op verzenden. Sorry ma maar kunnen we een andere x verder praten shannen vraagt of ik naar haar toe kom. 'Ja is goed lieverd ' zei m'n moeder. ik haastte me naar boven waardoor ik struikelde en bijna van de trap viel. "Auuu" schreeuwde ik keihard door 't huis. me moeder kwam de gang in gestormd, 'is alles goed lieverd?' ja mam, ik had denk ik een beetje teveel haast en lachte slapjes naar haar. Ik stond weer op en liep rustig de trap op en ging naar me kamer[/FONT]

[FONT=Calibri]Of niet dan Chiar? .. huh, ik keek naast me en zag Laidy die me uit m'n gedachtes had gehaald. waar heb je 't over? 'vroeg ik haar. 'Dat je zenuwachtig bent voor 't huwelijk', Owja een beetje wel. 'Laidy laat haar ze is een beetje in gedachtes, ze denkt zeker weten aan jamal' Zei shannen tegen laidy en knipoogte naar me. ik glimlachte terug en wendde me blik weer naar 't raam en staarde naar buiten. [/FONT]

[FONT=Calibri]Maaaa. ik ga naar Shannen toe.'Schreeuwde ik', 'Ben je om 5 uur terug?' Schreeuwde me moeder terug. 'Ja is goed', en ik haaste de deur uit. snel stak ik de auto sleutels in t contact en reed weg naar Shannen. aangekomen bij haar stond ze al buiten en zat ze op de schommelstoel. 'Hehe waar bleef je zolang ik dacht dat je niet meer durfte te komen haha', Owjaa ik was van de trap afgevallen hahaha ik zat in m'n kamer bij te komen wat denkje dat ik me ga haasten omdat je een jongen aan me voor wilt stellen. 'Nou als je hem ziet dan had je je zeker wel gehaast hoor', Ja eerst zien dan geloven!, 'Maaar.. je heb geluk want toen jij nog van de trap aan 't vallen was stuurde Ratif me een smsje dat die 10 min. later kwam', O waar hebben we dan afgesproken? "vroeg ik haar", 'Het wilhelmina park waar anders'.

18-07-2006, 14:43


Reactiess......

18-07-2006, 16:52
ga snel verder

18-07-2006, 17:18
mOoie begin.

18-07-2006, 17:24


Dankjeee.
Omdat jullie me eerste Lezeressen zijn plaats ik nog een vervolg hahah wat dacht je daarvan.

18-07-2006, 17:25
Ja is goed, ik zie je over een halfuur bij wilhelmina park.' Hoorde ik Ratif zeggen. Ratif draaide zich om en zei, 'hey pik ik heb met shannen afgesproken over een halfuur', O ja is goed joh dan bel ik je vanafond nog wel als ik eraan denk. zei ik terug, 'Nee domme ezel, Je gaat mee want Shannen neemt haar vriendin chiara mee', zei Ratif weer. ' Bedoel je dat ene meisje waar ze laatst mee was? ', Nee die andere nou goed, ja ik bedoel haar en we worden over een halfuur verwacht bij wilhelmin..- 'Ja ja dat heb ik gehoord ik ben niet helemaal doof hoor. 'onderbrak ik hem! 'Maar is goed ik ga wel mee anders zit ik me toch de hele dag te vervelen', Ratif keek me lachend aan en zei, ' Geef maar toe je vind haar wel leuk', .. Ja blah blah. "Jaaaamaaaal. " Klonk het van onder, 'Jaaaaaa', Schreeuwde ik terug. me moeder kwam de trap opgelopen en verscheen in de deuropening. 'wil je even voor me naar je pa's werk rijden en dit afgeven. "ze hielt een plastic zakje vast en gooide het op me bed." 'Tempo graag' zei ze en draaide zich om en liep weer naar beneden. Ratif keek op zijn telefoon naar de tijdn ' Dat redden we niet over een kwartier hebben we al afgesproken, ik stuur wel een sms dat we later komen', .. zo verzonden, 'zei Ratif na een tijdje. We gingen met de auto naar m'n vaders werk en ik bracht hem de plastice zak. 'Geef gas ezel, je rijd als een ouwe opa', Zei Ratif. ik keek hem aan, richtte me blik weer op de weg en gaf plank gas. Daar aangekomen liep die op Shannen af en gaf haar een lange zoen, 'Jamal ik en mijn meisje gaan even een rondje lopen maak jij maar even kennis met je toekomstige', zei Ratif lachend. Ratif sloeg z'n arm om Shannen heen en liep weg, ik keek voor me uit en zag een eindje verderop Chiara zitten, waaaauw. ze is zo moooi "dacht ik in mezelf", ik liep op haar af en ging naast haar zitten even was 't stil maar ik onderbrak de stilte en zei, ' Saai he, nemen ze ons mee en dan laten ze ons ook nog is alleen achter ', ik zag dat ze lachte, maar nog steeds keek ze me niet aan, dus ik praatte verder, 'Maargoed, ik ben Jamal jij bent chiara zoals ik al weet en vertel is wat over jezell'. Ditmaal keek ze me aan, ze had zulke mooie bruine ogen met een beetje blauw erdoor, ze had lang donkerbruin haar met lichte krullen erin en een getinte huid, haar mond was zo mooi gevormd, haar lach was oogverblinderd, mooie witte tanden en kuiltjes in haar wangen. ze glimlachte naar me en zei ' Ik ben baas samen met m''n nicht sarah in een kledingzaak, nou ben 20 jaar ben van italiaanse afkomst etc. etc.' en jij? [/FONT]
[FONT=Calibri] [/FONT]
[FONT=Calibri]Ik schrok op uit m'n gedachten door een bal die me tegemoet kwam rollen, een einde verderop zag ik een jongen met zijn papa. ik schopte de bal terug hun kant op en liep een eindje verder. 'ik kon het niet meer verdringen ik moest het kwijt, dus ik pakte m'n telefoon tikte een smsje in en drukte op verzenden naar 'Schoonheid'!

19-07-2006, 00:26
Nice storyy ga snel verder

19-07-2006, 00:32
mOoI geschreven
ga snel weer verder

19-07-2006, 01:11
Thnq voor de reacties hahah.
ik ga nu niet meer verder want t is al best wel laat en ik moet er morgen vroeg uit want ik ga naar strand
maybe morgen een vervolg en anders overmorgen
zorg maar vooor heeel feel fans dan komt er een lang vervolg hahahah

Dikke boesa

19-07-2006, 01:12
Ik wil meeeeeer fans :bloos:

20-07-2006, 23:55
Fans kOm maar Op