Bekijk volle/desktop versie : Baby please !!!!



18-07-2006, 01:23
Hee allemaal

Ik ga binnenkort beginnen aan een nieuw verhaal. Het gaat over de 24 jarige Chaima en de 25 jarige Nabil. Het zijn twee jonge marokkaanse geliefdes die eerst een perfecte relatie hebben maar op den duur zullen worstelen met problemen.

Veel leesplezier allemaal

18-07-2006, 02:24


Chaimaaaaaaaaaaa Chaimaaaaaaaa, schiet nou is effe op me moeder wacht.
Ik hoorde nabil onderaan de trap schreeuwen dat ik moest opschieten. We waren op weg naar zijn moeder en zusje die net een kindje had gekregen.
Ik had eigenlijk niet eens zin om te gaan maar ja het moet maar he. Ik zie Nabil zijn familie werkelijk nooit omdat ik het altijd zo druk heb.
Nabil werkt als leraar op een middelbare school dus heeft hij meestal meer tijd in tegenstelling tot mij. Ik studeer nog bedrijfswetenschappen aan de Erasmus Universiteit en werk daarnaast ook nog bij een bedrijf.

Jaaa jaaa ik kom er al aan . Ik liep de trap af en daar stond hij dan met een sigaret in zijn mondhoek. Ik heb jaren geprobeerd om hem ervan af te krijgen maar zonder succes hij is egt verslaafd.

Oehhh la la wat zie jij er spetterend uit. Hihi ik moest spontaan lachen hahahahah hahahah. Nou sgat ik ben blij dat je tevreden bent. We liepen samen naar de auto en reden weg.

Na een uurtje waren we ongeveer aangekomen en liepen we naar binnen. Mijn kleine zwagertje van 5 vloog me gelijk om de hals. Het is zo een klein sgatje. Als je bij hun binnenkomt vliegt ie gelijk naar je toe en laat hij je bijna stikke. Chamma, zoals hij me noemt, Chamma ga je mee kijke. Ik heb nieuwe auto van Mo gekregen. Mo was zijn oudere broer van 17. Nabil kwam uit een groot nest waarvan hij de oudste is. Ik liep met de kleine mee om zijn speelgoed autootje te bekijken.