Bekijk volle/desktop versie : Baby please !!!!



18-07-2006, 01:23
Hee allemaal

Ik ga binnenkort beginnen aan een nieuw verhaal. Het gaat over de 24 jarige Chaima en de 25 jarige Nabil. Het zijn twee jonge marokkaanse geliefdes die eerst een perfecte relatie hebben maar op den duur zullen worstelen met problemen.

Veel leesplezier allemaal

18-07-2006, 02:24


Chaimaaaaaaaaaaa Chaimaaaaaaaa, schiet nou is effe op me moeder wacht.
Ik hoorde nabil onderaan de trap schreeuwen dat ik moest opschieten. We waren op weg naar zijn moeder en zusje die net een kindje had gekregen.
Ik had eigenlijk niet eens zin om te gaan maar ja het moet maar he. Ik zie Nabil zijn familie werkelijk nooit omdat ik het altijd zo druk heb.
Nabil werkt als leraar op een middelbare school dus heeft hij meestal meer tijd in tegenstelling tot mij. Ik studeer nog bedrijfswetenschappen aan de Erasmus Universiteit en werk daarnaast ook nog bij een bedrijf.

Jaaa jaaa ik kom er al aan . Ik liep de trap af en daar stond hij dan met een sigaret in zijn mondhoek. Ik heb jaren geprobeerd om hem ervan af te krijgen maar zonder succes hij is egt verslaafd.

Oehhh la la wat zie jij er spetterend uit. Hihi ik moest spontaan lachen hahahahah hahahah. Nou sgat ik ben blij dat je tevreden bent. We liepen samen naar de auto en reden weg.

Na een uurtje waren we ongeveer aangekomen en liepen we naar binnen. Mijn kleine zwagertje van 5 vloog me gelijk om de hals. Het is zo een klein sgatje. Als je bij hun binnenkomt vliegt ie gelijk naar je toe en laat hij je bijna stikke. Chamma, zoals hij me noemt, Chamma ga je mee kijke. Ik heb nieuwe auto van Mo gekregen. Mo was zijn oudere broer van 17. Nabil kwam uit een groot nest waarvan hij de oudste is. Ik liep met de kleine mee om zijn speelgoed autootje te bekijken.

De avond was nog maar jong en ik kreeg al genoeg van alles. Door alle drukte waren we de cadeautjes in de auto vergeten. Ik pakte de sleutels uit Nabil zijn jaszak en ging de cadeautjes halen. Het was midden winter en fxxxxxx koud dus haaste ik me erg. Eenmaal buiten hoorde ik opeens Chaima ben jij dat, nee kan niet !! Ik keek agterom en zag mijn oude buurjongen Nawfel. Heeeeeee Nawfel hoe is het zo lang niet gezien man. We gaven elkaar 4 kusjes en omshelden elkaar. We begonnen daar midden op straat een heel gesprek over ons leven nu. Hij vertelde me dat ie getrouwd is geweest maar weer gescheiden maar heeft wel een zoontje van 1.5 jaar. Ik vroeg hem wat die hier deed en zei dat ie even bij een vriend langkwam. De vrouw van zijn vriend is bevallen dus kwam hij zijn kado brenge. Met die vrouw bedoelde hij mijn schoonzusje Rabia. HAHahh nou nawfel dat is weer eens apart komen we elkaar tegen na al die jaar is het gewoon hier. We stonden zeker een lange tijd buiten want Nabil kwam naar buiten omdat hij me zocht.

Nabil sgat dit is mijn oude buurjongen Nawfel. Nawfel dit is mijn man Nabil en de broer van Rabia. Prettig kennis te maken, je hebt een lief meisje aan de haak geslagen als ik jou was zou ik dr niet laten gaan haha, zei Nawfel.
Ik moest lachen en zei bedankt maar heren zullen we naar binnen gaan voor we hier doodvriezen. Ik pakte de kados en we liepen met zijn alle naar binnen.

De avond was erg gezellig en aan het eind van de avond wisselde ik nummers uit met Nawfel. We spraken af contact te houden en gingen toen weg.

18-07-2006, 03:13
De volgende ochtend werd ik wakker om een uur of half 5. De hele avond lag ik op bed maar kon in maar niet slapen.
Ik probeerde rustig uit bed te gaan omdat ik me erg misselijk en duizelig voelde toen Nabil me opeens terugtrok. Waar gaat mijn sgatje zo snel naartoe vroeg die. Ik voelde me egt niet goed en negeerde zijn opmerking en liep gelijk door naar de WC. Ik heb gemerkt dat ik de laatste paar dagen erg misselijk ben. IK probeerde me snel op te frissen en maar in de woonkamer te liggen omdat ik Nabil niet steeds wil wakker maken. Ik pakte een deken en kussen en ging op de sofa liggen.

De hele avond heb ik niet kunnen slapen en liep ik heen weer naar het toilet. Pas na uren heb ik uiteindelijk effe mijn ogen kunnen rusten.
Nabil maakte me uiteindelijk om 9.30 wakker. Hij had vast niet door dat ik de hele avond lag te overgeven en wou lekker samen ontbijten. Lieverd wat is er waarom lig je hier, vroeg die aan me. Ik zei dat ik me niet zo goed voelde en dus maar hier ben gaan liggen. Wat is ..... Nog voor hij z'n zin af kon maken moest ik alweer overgeven. Hij rende agter me aan en keek me bezorgd aan. Ik zei het is niets heb zker gisteravond te veel gebakjes gegeten. Ik zei dat ik me wel goed voelde en dat hij zich niet zorgen hoefde te maken. Ik ging lekker op bed liggen en nabil kwam naast me liggen om me gezelschap te houden.

Opeens uit het niets zei die opeens: MISCHIEN BEN JE WEL ZWANGER, DAT ZOU TOCH GEWELDIG ZIJN Ook al sliep ik half, bij die zin werd ik gelijk wakker. Hoe kan je zoiets zeggen, ben je gek of zo. ben je helemaal gestoord in die mini hoofd van je
Hoe kan ik nou zwanger zijn we hebben het hier tog al over gehad ik wil voorlopig geen kinderen. Je luisterd ook nooit he wat moet ik doen om door die botte hoofd van je heen te gaan.
Ik flipte helemaal en begon opeens te huilen. nabil en ik hebben zeer verschillende meningen wat kinderen betreft en ik werd dan ook zeer bang bij het woord: zwanger.
Ik vind dat een kind een godgeschenk is maar ik ben op dit moment er nog niet klaar voor. En dat is een punt wat nabil niet begrijpt en waarschijnlijk ook nooit zal begrijpen.

Chaima lieverd rustig ik zeg maar iets. Waarom raak je nou helemaal overstuur een kindje met mij is tog niet zo erg waarom doe je nou zo.

Kijk zie je begrijpt het nog nie, ik WIL GEEN KINDEREN. je begrijopt het niet hé. Ik raakte helemaal overstuur en begon te huilen. Nabil was geschokt en hield gelijk op over gezinsuitbreiding. Hij hield me vast en we gingen op de bank zitten. Ik zat helemaal te trillen met tranen over mijn wangen. Hij hield me goed vast en ik viel uiteindelijk in slaap met zijn kloppend hart tegen mijn hoofd.