Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Grappig hoe de hersenen werken, probeer eens!

o0_Yasira_0o
17-07-2006, 20:47

Sla je rechtervoet over je linkervoet. En draai met je rechtervoet rondjes naar links. Probeer tegelijkertijd met je rechterhand een 9 te schrijven in de lucht...:D En lukt het?? :hihi: Hier nog 1, voor degene die een broek met zakken hebben (kan ook met een rok). -Ga rechtop staan en doe beide handen in je zijzakken... -Duw je handen heel strak naar buiten, met je handen nog in je zak hè. -Blijf zo nog 20 seconden staat, totdat je het echt in je armspieren voelt. -Haal je handen vervolgens uit je zakken en laat je armen ontspannen hangen.....Zie zelf maar wat er met je handen gebeurd...:D

Qzero
17-07-2006, 20:58
Sla je rechtervoet over je linkervoet. En draai met je rechtervoet rondjes naar links. Probeer tegelijkertijd met je rechterhand een 9 te schrijven in de lucht...:D En lukt het?? :hihi: Hier nog 1, voor degene die een broek met zakken hebben (kan ook met een rok). -Ga rechtop staan en doe beide handen in je zijzakken... -Duw je handen heel strak naar buiten, met je handen nog in je zak hè. -Blijf zo nog 20 seconden staat, totdat je het echt in je armspieren voelt. -Haal je handen vervolgens uit je zakken en laat je armen ontspannen hangen.....Zie zelf maar wat er met je handen gebeurd...:DDit is oud man het laatste deed ik toen ik een keer groente op had en dat was toen egt lauw :D

o0_Yasira_0o
17-07-2006, 21:16
:wat?!: Ooit gehoord van Brainiac...? Is nog erg actueel hoor...:hihi:

Qzero
17-07-2006, 21:17
:wat?!: Ooit gehoord van Brainiac...? Is nog erg actueel hoor...:hihi:Jah weet ik maar waar zij mee komen weet ik allemaal al :)

o0_Yasira_0o
17-07-2006, 21:30

Jah weet ik maar waar zij mee komen weet ik allemaal al :) Owh, zeg dat dan! Je bent dus een genie? :nerd:

Qzero
17-07-2006, 21:31
Owh, zeg dat dan! Je bent dus een genie? :nerd:Dat is nog zacht uitgedrukt :)

o0_Yasira_0o
17-07-2006, 21:34
Dat is nog zacht uitgedrukt :) Einstein numèro 2? :hihi:

Qzero
17-07-2006, 21:34
Einstein numèro 2? :hihi:Qzero 4.5 :).Einstein wasn't that smart at all.Ik vraag me af waarom mensen hem zo slim vinden.