Bekijk volle/desktop versie : Man onvruchtbaar?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-07-2006, 20:17
Blijven of gaan?

Ik zou meteen weggaan wat zijn dat voor een zwakke mannen.

mijn man is onvruchtbaar en trek het niet meer ik ben het zat om geduldig te zijn.

17-07-2006, 20:24



Citaat door Niya_:
Blijven of gaan?

Ik zou meteen weggaan wat zijn dat voor een zwakke mannen.

mijn man is onvruchtbaar en trek het niet meer ik ben het zat om geduldig te zijn.
Dom geboren, simpel gewiegd

17-07-2006, 20:25
je houdt dan vast niet van je man. Dan heb je de ware vast nog niet gevonden.

17-07-2006, 20:27
zwakke mannen? je maakt zeker een grapje?

17-07-2006, 20:29


nou ja wat een onzin.....ben je met je man getrouwd alleen om kinderen te baren.....en nu hij ontvruchtbaar is ga je bij hem weg......belachelijk....dat nog zulke mensen bestaan

17-07-2006, 20:30
Ik weet zeker dat ze gewoon aandacht zoekt...

Dat kan je ook aan der bericht lezen...

Hopeloos mensje...

17-07-2006, 20:35
Sorry hoor, maar dat is wel heel erg dat je dat zeg, heb vertrouwen in Allah meid, als hij wil dat je kinderen krijgt krijg je het, maar met zo'n instelling kom je niet ver doe je gebeden en doua's, je houd toch van je man of vergis ik me??...

IK zelf ben ook al 3j bezig om kinderen te krijgen en ik moet er niet aan denken om te gaan scheiden voor zoiets, en er zijn er zat die al 14j of langer hebben gewacht, en nog heel gelukkig zijn met hun man...
Je gaat niet trouwen om alleen kinderen te maken, maar er bestaat ook nog iets van houden van, er voor elkaar zijn, in voor en tegenspoed zal ik maar zeggen....


grt Chahida

17-07-2006, 20:37
mijn buurvrouw is ook al 12 jaar getrouwd en nog steeds kinderloos het enige wat zij zegt alles ligt in de hand van allah ik ga me hier niet om stressen...

17-07-2006, 20:40

Citaat door (B)engel:
Dom geboren, simpel gewiegd
en voor de topic starter, jij spoort echt niet .iemand zoals jou, nou ik pas zwak .en iemand zo als jou man noem ik Qader - Allah..

17-07-2006, 20:41
Wie zegt dat jij vruchtbaar bent....

Ze3ma als je met een andere man trouwt heb je zekerheid op geluk. Straks tref je een alcoholist of een man die zijn vertier graag buitenshuis zoekt als je begrijpt wat ik bedoel Dan wens je dat je toch bij die onvruchtbare man was gebleven.

17-07-2006, 20:54
Salama alaikoem,

SORRY ZUSTER dat ik dit ga zeggen maar jij bent de weg echt kwijt!!!!!!!!!!!!!
Je loopt met je hoofd in de wolken en dat je zoiets over je man kan zeggen sorry dat is gewoon VERRAAD ik hoop voor je man dat hij een vrouw zal vinden die hem waard is want blijkbaar ben jij hem niet waard en heeft Allah andere plannen voor jullie gemaakt dan de plannen die jij maakt in je dromen.
SORRY GEEN WOORDEN VOOR

Ik hoop voor je dat Allah je op tijd red van de verdorvenheid waarin je je bevindt voordat het telaat is.

wasalama alaikoem

17-07-2006, 20:57

Citaat door Niya_:
Blijven of gaan?

Ik zou meteen weggaan wat zijn dat voor een zwakke mannen.

mijn man is onvruchtbaar en trek het niet meer ik ben het zat om geduldig te zijn.
soubhanallah
mijn man is ook onvruchtbaar maar ik ben niet bij hem om kinderen te krijgen maar omdat ik van hem hou met of zonder kinderen maakt mij niks uit!
hoezo zwakke mannen??? Allah swt heeft het in de hand daar hebben de mannen helemaal niks over te zeggen voor het zelfde geld word jij onvruchtbaar je moet uitkijken met wat je spot

17-07-2006, 21:20


indien ik voor het huwelijk zou weten dat hij onvruchtbaar is zou ik hem ook niet huwen en andersom geld hetzelfde...ben ik onvruchtbaar dan verwacht ik het niet.

maar als je er eenmaal aan vastzit tjah....ligt er maar net aan hoe goed je huwelijk is en hoe sterk de kinderwens is...

17-07-2006, 21:23
Ik ben zo boos snap je dan nou niet. Al 5 jaar geprobeert een leven zonder kinderen is geen leven ik heb genoeg geduld gehad.

17-07-2006, 21:25
ik kan me er eerlijk gezegd wel wat bij voorstellen hoor...

maar hoe is je huwelijk afgezien van dit onderwerp dan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6