Bekijk volle/desktop versie : help mij a.u.b.



Pagina's : [1] 2 3 4

17-07-2006, 18:23
salaam ahlaikoum mijn zusters en broeders ik zit met een probleem ik ben 17 jaar getrouwd geweest met mijn nichtje en heb met haar 3 kinderen ik hou heel veel van haar er is een marokkaanse vrouw tussen gekomen en ons uit elkaar gebracht via shour ik ben er achter gekomen omdat ik diverse duivelse dingen heb gevonden heb bij mijn ex thuis ik woon nu op mij zelf maar wil haar graag terug ik ben niet iemand die vrouwen versiert ik wil graag mijn vrouw en kinderen terug . wqant zij is een dochter vanmijn tante die weer een zus is van mijn moeder en mijn moeder wil het heel graag dat het weer goed komt ik kan niet slapen en eten of werken wie kan mij helpen die iemand weet hier ned of belgie die iets op afstand kan doen zodat ik weer bij mijn vrouw terug kan en haar naar marokko kan brengen om beter te laten worden.
ik ben ben ten einde raad ik heb zelfs overwogen om zelfmoord te plegen omdat ik geen andere vrouw wil dan haar en ik wil er voor mijn kinderen zijn .
ik ben bij veel mensen hier in ned gewwest maar die vragen duizenden euro s .
ik wil gewoon iemand die te vertrouwen is en heel goed is in zij werk.
help mij a.u.b mijn broeders en zusters.
jullie zullen wel denken nick name loverboyy ik kon niks anders bedenken en heb deze maar genomen.
maar ik ben zo n iemand niet .

allah zal jullie belonen insha allah.

belamaa mohamed

17-07-2006, 18:55


3alaikoum salaam....

Echt erg dat je dit heeft moeten overkomen... Sbar! Ik denk dat je in marokko eerder hulp kan vinden dan hier... Imaams die teveel geld vragen kun je beter afstand van nemen... Iemand waarvan zijn intentie goed is doet t voor een kleine bijdrage soms helemaal niets.... Ik ken helaas niemand.... als je helemaal geen hulp kan vinden dan wil ik wel een email-adres geven van een Imaam als je de Engels taal goed beheerst.....

Allaah ie 3awnak...

17-07-2006, 20:53
Doe dou3a's en vertrouw op Allah swt...want HIJ is de enige die je kan helpen.

wa salamu 3aleikoem.

17-07-2006, 21:17

Citaat door ber19kania:
3alaikoum salaam....

Echt erg dat je dit heeft moeten overkomen... Sbar! Ik denk dat je in marokko eerder hulp kan vinden dan hier... Imaams die teveel geld vragen kun je beter afstand van nemen... Iemand waarvan zijn intentie goed is doet t voor een kleine bijdrage soms helemaal niets.... Ik ken helaas niemand.... als je helemaal geen hulp kan vinden dan wil ik wel een email-adres geven van een Imaam als je de Engels taal goed beheerst.....

Allaah ie 3awnak...
ja geef maar zijn email adres ik kan goed engels .
soukran

23-07-2006, 19:25



Citaat door ber19kania:
3alaikoum salaam....

Echt erg dat je dit heeft moeten overkomen... Sbar! Ik denk dat je in marokko eerder hulp kan vinden dan hier... Imaams die teveel geld vragen kun je beter afstand van nemen... Iemand waarvan zijn intentie goed is doet t voor een kleine bijdrage soms helemaal niets.... Ik ken helaas niemand.... als je helemaal geen hulp kan vinden dan wil ik wel een email-adres geven van een Imaam als je de Engels taal goed beheerst.....

Allaah ie 3awnak...
ik heb hem geemaild maar hij reageert niet heb je zijn mobnr dan bel ik hem

24-07-2006, 12:31
Ik wens je veel sterkte vriend.
Insch'allah komt alles weer goed voor je



Greetz

01-08-2006, 22:42
salaam ou3alaikoum broeder,

ik heb je verhaal gelezen en herken je probleem, ik wil alleen effe 1 ding duidelijk maken, ga aub niet naar mensen toe die er geld om vragen, dat zijn geen goede mensen, dat is namelijk shirk, en dit is t ergste wat je kan doen, is absoluut haram. Als jij en je vrouw ziek zijn door sihr moeten jullie roqia doen, ga naar een goede sounna-imam die hier veel over weet, hier naast moet jij en je vrouw ontzettend veel dou3as doen en bidden, kortom echt veel bezig zijn met je geloof. Ik spreek uit ervaring. Mijn ouders zijn bijna gescheiden omdat de schoonzus van mijn moeder jaloers was, ze heeft van alles bij mijn ouders gedaan. me moeder werd erg ziek, bezeten door jins, echt verschrikkelijk, maar doordat ze roqia heeft laten doen in marokko en nederland is ze hamdoulah wat beter geworden, ook met me vader gaat t goed. Soubhanalah door veel qoran te luisteren en vertrouwen hebben in allah swt ga je echt beter worden en zal die voodoo weggaan. en vooral ook veel sabr hebben. Insha allah zal t goed komen. Ik hoop echt dat je weer bij je vrouw en kinderen zult zijn.

wa salaam ou3alikoum wb

02-08-2006, 09:56
hallo samira ik heb je een prive mail gestuurd lees die even en neem kontakt met mij op .
groetjes een broeder mohamed

02-08-2006, 10:18
soo erg man voor je maar ja je moet dan egt naar een imam gaan die gaat je verder helpen!!! en ja niet naar mensen gaan die alleen geld willen!!!

maar inshalah komt alles goed

02-08-2006, 13:47
wat is dat toch met die mensen die dat doen bah bah en nog eens bah zijn die mensen niet bang voor allah, soebhanallah wa ta allah, ik hoop inshallah dat je, je gezin terug zal krijgen en geef aub nooit de moed op want god zal diegene straffen.
ik zal doea voor je doen.
sterkte en hou je groot ookal is het erg moelijk.
volgens mij mag je die mensen doden maar lo alem.

02-08-2006, 15:40

Citaat door aicha1:
wat is dat toch met die mensen die dat doen bah bah en nog eens bah zijn die mensen niet bang voor allah, soebhanallah wa ta allah, ik hoop inshallah dat je, je gezin terug zal krijgen en geef aub nooit de moed op want god zal diegene straffen.
ik zal doea voor je doen.
sterkte en hou je groot ookal is het erg moelijk.
volgens mij mag je die mensen doden maar lo alem.
ken ij toevallig iemand hier inned die mij ken helpen hiermee laat even weten .
op mijn email sport.2000@12move.nl.

dan geef ik je mijn mobnr om het beter uit te leggen.
liefs een moslim broeder

02-08-2006, 16:37
ik heb je net een mailtje gestuurd, heb je die niet ontvangen?

02-08-2006, 16:43


agie loverboy,
ik zal het zsm navragen okee ik ken genoeg lieve mensen die besmet waren met dat soort gedoe en sommige waren heel snel weer beter.
hou vol goede moed he ik zal telefoonnr's: vragen en eventueel adressen van mensen die je kunnen helpen agie.
inshallah tot gauw en doe doea elke salaat en voor dat je gaat slapen en zorg dat jij de winner bent wat er ook gebeurt het is en blijft jou gezin tot jullie dood scheid.
alikoem selem wa raghmatoela agie.

02-08-2006, 17:08
het beste advies dat ik kan geven is dat je rukiya doet bij deze imaam, daaruit zal blijken of je werkelijk sihr aanwezig is en hoe en wat je het kan vermeiden.
ik geef je zsm een telefoonnr: van een oeght die, die imam kent en betrouwbaar is en er geen geld voor vraagt.
moge allah, soebhanallah wa ta allah je bijstaan agie van ons allemaal.
alikoem selem

02-08-2006, 20:07
[QUOTE=aicha1]wat is dat toch met die mensen die dat doen bah bah en nog eens bah zijn die mensen niet bang voor allah, soebhanallah wa ta allah, ik hoop inshallah dat je, je gezin terug zal krijgen en geef aub nooit de moed op want god zal diegene straffen.
ik zal doea voor je doen.
sterkte en hou je groot ookal is het erg moelijk.
volgens mij mag je die mensen doden maar lo al

Pagina's : [1] 2 3 4