Bekijk volle/desktop versie : kan ook aan mij liggen.....



Pagina's : [1] 2

17-07-2006, 12:10
maar wanneer iemand me ziet staan/leuk vind/verliefd is,
lijkt t me geen goed idee om mezelf te zijn

en omgekeerd helemaal

17-07-2006, 12:11


Ja. Ligt aan jou

17-07-2006, 12:17

Citaat door ber19kania:
Ja. Ligt aan jou
nooit gehad dat je sprakeloos geraakt bij iemand, dat je gewoon niet meer weet wat je wil zegguh omdat je denkt dat die je tog nie ziet staan??

17-07-2006, 12:23

Citaat door _DaMo_:
nooit gehad dat je sprakeloos geraakt bij iemand, dat je gewoon niet meer weet wat je wil zegguh omdat je denkt dat die je tog nie ziet staan??
Ik zou diegene niet eens durven te beaderen laat staan mee praten

17-07-2006, 12:26



Citaat door ber19kania:
Ik zou diegene niet eens durven te beaderen laat staan mee praten
zegt genoeg

17-07-2006, 12:29

Citaat door _DaMo_:
nooit gehad dat je sprakeloos geraakt bij iemand, dat je gewoon niet meer weet wat je wil zegguh omdat je denkt dat die je tog nie ziet staan??
niet zo onzeker. nee heb je, ja kun je krijgen

17-07-2006, 12:31

Citaat door _DaMo_:
zegt genoeg

17-07-2006, 12:31
Je bent onzeker..(denk ik)

17-07-2006, 12:33

Citaat door Blondje_23:
niet zo onzeker. nee heb je, ja kun je krijgen
nee heb ik standaard maar nee blijf ik krijgen, en als een meid vrij weing zegt, denk ik al dat ze niets van me wil, terwijl t juist is dat ze heeel verlegen is..... maar who the fuck moet ik t weten.....


serieus, qua vrouwen, snap Ze soms echt nie

17-07-2006, 12:34

Citaat door samya 2:
Je bent onzeker..(denk ik)
qua dames wel jah, waqnt kan geen gedachte lezen dus weet neit wat er in dat bolletje speelt

17-07-2006, 12:37

Citaat door _DaMo_:
nee heb ik standaard maar nee blijf ik krijgen, en als een meid vrij weing zegt, denk ik al dat ze niets van me wil, terwijl t juist is dat ze heeel verlegen is..... maar who the fuck moet ik t weten.....


serieus, qua vrouwen, snap Ze soms echt nie
ja ik begrijp je wel aan de ene kant, je bent volgens mij gewoon een rustig type, maar als je al aan t begin denkt ze moet me niet dan gaat het al meteen mis denk ik. wees gewoon jezelf gewoon ontspannen. en ik denk dat sommige meiden verwachten dat de jongens de eerste stap zetten en t gewoon ff afwachten.

17-07-2006, 12:37

Citaat door _DaMo_:
qua dames wel jah, waqnt kan geen gedachte lezen dus weet neit wat er in dat bolletje speelt
Je kan het toch gewoon vragen.

Niets mis mee.

17-07-2006, 12:37


Lees et boek mannen komen van venus mannen van mars.

17-07-2006, 12:43

Citaat door Blondje_23:
ja ik begrijp je wel aan de ene kant, je bent volgens mij gewoon een rustig type, maar als je al aan t begin denkt ze moet me niet dan gaat het al meteen mis denk ik. wees gewoon jezelf gewoon ontspannen. en ik denk dat sommige meiden verwachten dat de jongens de eerste stap zetten en t gewoon ff afwachten.
klopt ben rustig, maar als ik mezelf mag zijn ben ik te druk, of snappen ze me niet,kom ik juist heeeel vaag over....

maar als ik gewoon ben met iemand die ik niet leuk vind of gewone vriendinnen van me, krijg ik altijd t zelfde te horen:je bent niet zoals alle jongens/ je bent apart/ je bent raar/ je verdiend beter/ ben je type nie/

17-07-2006, 12:43

Citaat door Jenna:
Lees et boek mannen komen van venus mannen van mars.
HAAT LEZEN

Pagina's : [1] 2