Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zwitsal Zeepvrije Wasgel !



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-07-2006, 21:49
Heeey dames,

Vorige week kwam ik een vriendin tegen die ik een tijdje niet gezien had. En haar gezicht was zooooooooo glad en zacht en mooi. Maar vroeger had zij puistjes op haar gezicht ( meeste op haar voorhoofd en kin ) en ook onzuiverheden. Dus ik vroeg natúúrlijk wat ze gebruikte, want ik stond helemaal zo . Toen zei ze Zwitsal Zeepvrije Wasgel. Dus heb het meteen gekocht want ik had 2 puistjes op me kin en ik gebruik het nu al ongeveer 4 daagjes ofzo. En merk wel dat me gezicht zachter en gladder is, maar nu is het nog afwachten of het wel ECHT werkt . Ik weet ook wel dat elk product anders werkt op iedereens huidtype enz. ( maar proberen kan geen kwaad toch ? ) Maar goed ik wou het ff met jullie meededelen.

16-07-2006, 21:49



Citaat door KrOelenbOl__:
Heeey dames,

Vorige week kwam ik een vriendin tegen die ik een tijdje niet gezien had. En haar gezicht was zooooooooo glad en zacht en mooi. Maar vroeger had zij puistjes op haar gezicht ( meeste op haar voorhoofd en kin ) en ook onzuiverheden. Dus ik vroeg natúúrlijk wat ze gebruikte, want ik stond helemaal zo . Toen zei ze Zwitsal Zeepvrije Wasgel. Dus heb het meteen gekocht want ik had 2 puistjes op me kin en ik gebruik het nu al ongeveer 4 daagjes ofzo. En merk wel dat me gezicht zachter en gladder is, maar nu is het nog afwachten of het wel ECHT werkt . Ik weet ook wel dat elk product anders werkt op iedereens huidtype enz. ( maar proberen kan geen kwaad toch ? ) Maar goed ik wou het ff met jullie meededelen.
IK GA DAN OOK MAAR PROBEREN

16-07-2006, 21:57
Lief hé

16-07-2006, 22:01
Ja lief dat je t met ons deelt, ik gebruik ook altijd babyolie voor ik ga slapen.. als ik wakker wordt is me gezicht helemaal glad en glanst het ook heel goed

16-07-2006, 22:02


Ja al die baby-producten zijn heeeerlijk

16-07-2006, 22:05
Ik gebruik alleen Zwitsal voor mijn dochter (terwijl ik helemaal geen merkentype ben) en ik vind het fantastisch spul!

16-07-2006, 22:08

Citaat door bellydancefan:
Ik gebruik alleen Zwitsal voor mijn dochter (terwijl ik helemaal geen merkentype ben) en ik vind het fantastisch spul!
Is echt lekker, me gezicht is nu zo zacht enz. zit ook al de hele dag aan me wang te wrijven

16-07-2006, 22:13

Citaat door KrOelenbOl__:
Is echt lekker, me gezicht is nu zo zacht enz. zit ook al de hele dag aan me wang te wrijven

16-07-2006, 22:18

Citaat door KrOelenbOl__:
Is echt lekker, me gezicht is nu zo zacht enz. zit ook al de hele dag aan me wang te wrijven

16-07-2006, 22:26
Oke thanx voor de tip..

16-07-2006, 23:01
Kan je dat ook gewoon gebruiken in Marokko in die hete zon, of krijg je dan allemaal vlekjes in je gezicht???

16-07-2006, 23:06
Zwitsal zeepvrije wasgel

Zwitsal Zeepvrije wasgel is een zachte wasgel met plantaardige canola-olie. De wasgel is 100% zeepvrij en daarom uitermate geschikt om het huidje en het gezichtje van je kindje op milde wijze te wassen. Ook bijzonder geschikt voor de gevoelige huid van volwassenen.

Beoordeling:

Door 100% van onze gebruikers aangeraden.

17-07-2006, 07:31



Citaat door kaballetje:
Kan je dat ook gewoon gebruiken in Marokko in die hete zon, of krijg je dan allemaal vlekjes in je gezicht???
Denk het wel hoor, het is gewoon een wasgel

17-07-2006, 15:49
Zwitsaaaaaal

17-07-2006, 16:43
Hoe duur zijn die zeepjes?

Kan ik me zusje even gaan sturen snel...

Pagina's : [1] 2 3 4 5