Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Waarin bewaren jullie sieraden ??



Pagina's : [1] 2

16-07-2006, 19:19

Dames ik heb een vraagje waarin bewaren jullie je sieraden
Mijne liggen overal in me kast & laatjes
Maar dat ben ik nu zat ik zoek iets waar ik ze kan bewaren
Waar bewaren jullie het in vertel het mij


16-07-2006, 19:22


ik had 3 toilettasjes van die kleintjes gehaald bij trekpleister voor 2 euro je hebt een beetje grote een middelformaat en een kleine in die grote doe ik dan bijvoorbeeld kettingen en middel armbanden en kleine ringen en oorbellen snappiiiee

16-07-2006, 19:24


Bij de ikea of blokker ofzo heb je van die leuke mandjes, van klein naar groot en daar bewaar ik ze in, is heel handig

16-07-2006, 19:25

Citaat door Blondje_23:


Bij de ikea of blokker ofzo heb je van die leuke mandjes, van klein naar groot en daar bewaar ik ze in, is heel handig
ja ik ook in nl maar als ik in vakantie ga neem ik ze in die toilettasjes. Je had hele leuke mandjes bij de blokker in de aanbieding in fushia en mooi blauw en groen en toen had ik so die 3 kleurtjes gehaald is mooi oke maar ik draai een beetje door

16-07-2006, 19:46


Ik heb zo een rek voor m'n oorbellen, armbanden en kettingen. Ringen bewaar ik in een doosje.

16-07-2006, 19:58

Citaat door Moonlight_:
Ik heb zo een rek voor m'n oorbellen, armbanden en kettingen. Ringen bewaar ik in een doosje.
Jaa dat is wel handig

16-07-2006, 19:59

Citaat door bubelgirl:
ik had 3 toilettasjes van die kleintjes gehaald bij trekpleister voor 2 euro je hebt een beetje grote een middelformaat en een kleine in die grote doe ik dan bijvoorbeeld kettingen en middel armbanden en kleine ringen en oorbellen snappiiiee
hahaha ja dat was ik ook van plan om ze gewoon in een toilettasje te doen.
Maar ik ga binenkort op vakantie & heb veel ketings alles raakt door de war als ik het in zo'n tasje doe

16-07-2006, 20:00

Citaat door bubelgirl:
ja ik ook in nl maar als ik in vakantie ga neem ik ze in die toilettasjes. Je had hele leuke mandjes bij de blokker in de aanbieding in fushia en mooi blauw en groen en toen had ik so die 3 kleurtjes gehaald is mooi oke maar ik draai een beetje door
ahaha zijn ze er nog steeds mischien haal ik ze wel voor hier
klinkt wel handig

16-07-2006, 20:01

Citaat door miss-ilhame:
hahaha ja dat was ik ook van plan om ze gewoon in een toilettasje te doen.
Maar ik ga binenkort op vakantie & heb veel ketings alles raakt door de war als ik het in zo'n tasje doe
weet je wat je moet doen je weet toch dat witte ding waarmee brood altijd vast zit dat moet je gewoon om je kettingen heen doen ieder per stuk net alsof je ze apart verpakt zijn en dan raken ze neit in de war

16-07-2006, 20:05

Citaat door bubelgirl:
weet je wat je moet doen je weet toch dat witte ding waarmee brood altijd vast zit dat moet je gewoon om je kettingen heen doen ieder per stuk net alsof je ze apart verpakt zijn en dan raken ze neit in de war
uhm mischien wel een domme vraag
Maar welk wit ding help me ff

16-07-2006, 20:21

Citaat door miss-ilhame:
uhm mischien wel een domme vraag
Maar welk wit ding help me ff
nou brood wordt toch altijd dicht gemaakt met zo een wit buigzaam ding die dingen krijg je ook altijd bij vuilniszaken dan zitten er van die witte buigzame shit bij ik weet niet hoe ik het moet noemen snap je me een beetje

16-07-2006, 20:24
Bij de ikea heb ik zo een doos gekocht en daar stop ik ringen,armbanden,oorbellen enz. in En ik hang me kettingen gewoon aan de kapstok !

16-07-2006, 20:25


IHLAM Ewa ik gebruik een doosje voor alles.

16-07-2006, 20:25
ja...ik zet ze in een doos .. die ene speciale voor sieraden enzow...
maarre ze raken oowk door de war en gaan oowk roesten

16-07-2006, 20:27
je kan sieraden beter ophangen denk ik want dan roest het minder snel en komt het niet in de knoop. Ik heb ook zo'n soort ijzeren staaf, is eigenlijk voor een hemelbedeffect dat hoort boven je bed, die is best mooi en daar ga ik me sieraden aan ophangen. heb het besteld bij bonprix was best goedkoop

Pagina's : [1] 2