Bekijk volle/desktop versie : dames stel....



Pagina's : [1] 2

16-07-2006, 04:24
je bent verliefd op een jongen alleen je weet echt niet hoe je t hem moet vertellen omdat bang je bang bent dat ie jou tog alleen maar als vriendin wilt zien.(ik heb het over mezelf ja )


hint's hoe het zo onopvallend mogelijk kan:

16-07-2006, 04:42



Citaat door spettertje_zina:
je bent verliefd op een jongen alleen je weet echt niet hoe je t hem moet vertellen omdat bang je bang bent dat ie jou tog alleen maar als vriendin wilt zien.(ik heb het over mezelf ja )


hint's hoe het zo onopvallend mogelijk kan:
Mag een jongen ook antwoorden?

16-07-2006, 08:26

Citaat door spettertje_zina:
je bent verliefd op een jongen alleen je weet echt niet hoe je t hem moet vertellen omdat bang je bang bent dat ie jou tog alleen maar als vriendin wilt zien.(ik heb het over mezelf ja )


hint's hoe het zo onopvallend mogelijk kan:
naar hem altijd kijke en soms lache oogcontact zoeke

16-07-2006, 10:25

Citaat door spettertje_zina:
je bent verliefd op een jongen alleen je weet echt niet hoe je t hem moet vertellen omdat bang je bang bent dat ie jou tog alleen maar als vriendin wilt zien.(ik heb het over mezelf ja )


hint's hoe het zo onopvallend mogelijk kan:
Je vraagt of hij je wilt toevoegen op MSN

16-07-2006, 10:26



Citaat door born_2_B_muslim:
Je vraagt of hij je wilt toevoegen op MSN
Is haram.

16-07-2006, 10:40

Citaat door Thimoes/Ahma:
Is haram.
En de rest niet.

16-07-2006, 10:46

Citaat door XzinnamocroX:
En de rest niet.
Ik wilde ook ff een keer zeggen: Is haram.

16-07-2006, 10:52

Citaat door Thimoes/Ahma:
Ik wilde ook ff een keer zeggen: Is haram.
Tamschoent

16-07-2006, 10:53

Citaat door XzinnamocroX:
Tamschoent



16-07-2006, 10:53
Ik denk dat je alles eerlijk en op een nuchtere manier moet vertellen! Als hij je toch ziet als een "zusje" figuur, dan vind ik dat je daar vrede mee moet hebben en gewoon door gaan! Een hoop teleurstellingen in deze wereld..Hij moet je vooral niet aan het lijntje houden met zinnen als "We zien wel hoe ver het komt" of "Ik vind je ook leuk, maar moet er nog over na-denken"! Dat betekent dat hij je gewoon niet wilt en je op een indirecte manier afwijst...!Ik weet niet of je gevoelens wel christal clear zijn, want het kunnen ook gewoon opvliegers zijn, zijn een paar valse gevoelens het wel waard om je vriendschap te verliezen? Je moet er gewoon goed over nadenken!! Wil je hem echt? Ken je hem goed genoeg, om heb zoiets te vertellen? Het zijn gevoelens meid en men kan gekwetst
raken door alleen een paar woorden, dus denk er eerst goed overna! GOOD LUCK!

16-07-2006, 11:37
dan zou ik mijn hoofd dertig maal tegen de muur slaan en zorgen dat die verliefdheid eruit gaat, want is nix anders dan koppijn, hartzeer en problemen die een man niet eens waard is

greetzzz
chilo

16-07-2006, 11:59
gewoon vertellen .. geloof me dat is het beste... bv. in de bios ofzo...

16-07-2006, 12:14



Citaat door z_chiloha:
dan zou ik mijn hoofd dertig maal tegen de muur slaan en zorgen dat die verliefdheid eruit gaat, want is nix anders dan koppijn, hartzeer en problemen die een man niet eens waard is

greetzzz
chilo

17-07-2006, 20:03

Citaat door born_2_B_muslim:
of ni?

17-07-2006, 22:07
heb ik ook man weet niet wat te doen

Pagina's : [1] 2