Bekijk volle/desktop versie : Een nachtmerrie dat uitkomt!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-07-2006, 23:46
Hey meisjes & jongens
ik ga hier een verhaal plaatse
dat waar gebeurt is
t handelt van een meisje genaamt
houda...
khoop dat jullie t leuk zullen vinden
veel leesplezier [/SIZE] [/FONT]

[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Ik werd wakker uit een diepe slaap
de zon scheen fel in mn oge.
je hoorde yemma al roepen
Yemma: Dochter word wakker anders kom je nog te laat voor je werk
Ik:Ik ben al wakker moedertje lief
ondertussentijd dat ik dat tege yemma zei
rende ik de trap af om me snel te douche en me klaar te make voor mn werk
nadat ik alles klaar had rende ik naar onder en begroete yemma met een dikke kus op dr wang ze had t ontbyt al voor me klaar gezet ondertussen ik aan t ete ben.. oversproeide me moeder met vragen
Yemma:Myn dochter wanneer ben je van plan te gaan trouwen je werkt en je werkt en hebt helemaal geen tijd om iemand te vinden waar je je leve & toekomst later mee wilt gaan opbouwen
Ik:yemma t komt me allemaal insha'allah nog we tegenmoet zodra ik de ware vind waar ik van denk dat hy t is dan is de tyd ryp
Yemma:myn dochter ik wil dat je gelukkig bent en niet zoveel werkt
Ik:yemma ik haal dat wel en ik moet nu gaan anders kom ik nog te laat op werk
ik gaf me moeder een dikke kus en rende naar mn auto en reed weg...

15-07-2006, 23:54


als er een vervolgje moet kome lees ik t wel

16-07-2006, 13:42
Geeeen reactiesss?

16-07-2006, 13:44
geen reacties geen vervolg

16-07-2006, 17:40


Hey meidd
top verhaaltje
vervolg vervolg vervolg
xx Hind

17-07-2006, 15:36

Citaat door Lil_Tamza_16:
Hey meisjes & jongens
ik ga hier een verhaal plaatse
dat waar gebeurt is
t handelt van een meisje genaamt
houda...
khoop dat jullie t leuk zullen vinden
veel leesplezier [/FONT]

[FONT="Century Gothic"]Ik werd wakker uit een diepe slaap
de zon scheen fel in mn oge.
je hoorde yemma al roepen
Yemma: Dochter word wakker anders kom je nog te laat voor je werk
Ik:Ik ben al wakker moedertje lief
ondertussentijd dat ik dat tege yemma zei
rende ik de trap af om me snel te douche en me klaar te make voor mn werk
nadat ik alles klaar had rende ik naar onder en begroete yemma met een dikke kus op dr wang ze had t ontbyt al voor me klaar gezet ondertussen ik aan t ete ben.. oversproeide me moeder met vragen
Yemma:Myn dochter wanneer ben je van plan te gaan trouwen je werkt en je werkt en hebt helemaal geen tijd om iemand te vinden waar je je leve & toekomst later mee wilt gaan opbouwen
Ik:yemma t komt me allemaal insha'allah nog we tegenmoet zodra ik de ware vind waar ik van denk dat hy t is dan is de tyd ryp
Yemma:myn dochter ik wil dat je gelukkig bent en niet zoveel werkt
Ik:yemma ik haal dat wel en ik moet nu gaan anders kom ik nog te laat op werk
ik gaf me moeder een dikke kus en rende naar mn auto en reed weg...
up up

17-07-2006, 18:45
Ondertussen dat ik net een meter van huis weggreed zag ik mn zus aan de overkant die naar me zwaaide...
ze barste van de tranen en viel op de grond ik stapte mn auto uit en rende naar haar toe..
Ik:Samira wat is er ?? hzoo huil jee!!
Samira:Houda said heeft me weer eens een geslagen
(said was mn zwager)
Ik:waarom zou hy zoiets ooit doen?kom we stappen eerst mn auto in
(Nadat we mn auto ingestapt waren vertelde ze me wat er gebeurt was )
Samira:Omdat ik net een paar maanden zwanger ben en niemand wist dat
ik zelf ook niet ik ben gister pas eerst naar de dokter gweest en die vertelde me dat ik weet egt niet meer verder said staat op t punt om van me weg te gaan omdat hy helemaal geen kinderen wil je weet hoe hy is
Ik:Maar zuslief,, het is een levenwezen je bent tog niet van plan om een abortus te plegen ???
Samira:ja maar ik weet t gwoon niet meer wat zal said dan wel niet denken hy slaat me keer op keer ik wil niet dat mn kinderen zo behandelt worden als t mij overkomt dan hoeve mn kindere niet zo te eindige!
Ik:Ja okee maar Samira wil jy dan geen kinderen?
Samira:Jawel dat zeker well maar tog niet met zon man die me ker op keer een klap verkoopt en wie weet wat later allemaal wel niet doet met de kinderen.En ik wil niet dat mn kinderen met zon vader opgroeien!
Ik:Yallah zied ik breng je wel naar mama en als je wil blyf je de nacht wel by ons
Ik had mn zus al naar huis gebracht en reed met volle kracht naar mn werk
Toen ik op werk aankwam werd ik voorgestelt aan een nieuwe medewerker
Hy gaf me een hand en zei
Zakaria: Hey meid zoals je ziet ben ik nieuw hier en ik heet Zakaria en ben 24
wat is jou naam?
Ik:Ik ben Houda en ben 23 aangenaam kennis met je te maken Zakaria
Zakaria:haha ingelyks meid
Ik:maar ik ga dan maar eens naar mn werkplaats om mn baasje vandaag eens weer wat vrolijk te maken
Zakaria:haha is goed meid
Dus ik liep weg en ging op mn plaats ik wist niet hoe hy t voor mekaar had gekrege maar ik had een goed gevoel over hem ookal kende ik hem maar net
hy had een mooie uitstraling en was beleefd en natuurlijk KEI knap!!
Hy had zwarte haren stekeltjes,licht groene ogen,mooie rechte tande en een lieve lach
Ondertusse ik aan mn werk zat en over hem aant denke was had ik al pauze in no time dus ik pakte mn tas en liep naar de kantine waar hy ook zat zag ik uit mn ooghoek hoe hy naar me keek en naar me toe kwam gelopen.....

17-07-2006, 18:48
meid een vervolgje erbyy
kom op meer reactiess!!

18-07-2006, 00:09
Meiddd uppp top vervolgjee!!!

18-07-2006, 21:30

Ik wist niet meer wat ik moest doen of waar ik heen moest lopen
opgegeven moment hoorde je hem zeggen

Zakaria:Hey Houda mag ik mss een plaatsje naast je nemen?
Ik:Ja natuurlijk dat hoef je tog niet te vragen
Zakaria:hah ja maar ik dacht alleen je wat ervan zou denken en of je t wel goed vond
Ik:haha ja hoor
We zaten samen aan een tafel en maakten t gezellig maar op dat moment stelde hy een vraag
Zakaria:Houda zou ik jou wat privé's moge vrage?
Ik:Natuurlijk hoor
Zakaria:Heb je een vriend of een man ?
Ik:Nee ahha dat niet ik heb t te druk met mn werk dan vind ik er ook geen tijd voor
Zakaria:Haha okee want ik wou namelijk vrage of je een keertje met me mss wat wou gaan eten ergens in een sjiek restaurantje ofzo?
( Was dat waar vroeg hy aan my om samen met hem op een date te gaan omg ik bloosde en wist gwn geen antwoord op zn vraag )
Ik:Uhmm haha ja is goed hoor
Zakaria:Gelukkig want was al bang dat je nee ging zegge want ik vind je een pracht van een meid en wil je best wel beter leren kennen
( Ik bloosde zo erg dak er een rode kop van kreeg die woorden van hem deden me gwn goed )
Ik:Ja t zelfde indruk had ik ook van jou toen ik voor t eerst kennis met je ging maken
Zakaria:haha vind je vrydag 8 uur goed?
Ik:Ja komt goed van pas
Zakaria:ik kom je wel halen
Ik:Oke is goed

De pauze was voorby en ging trug op mn plaats.Ik kon mn gedachten by hem gwoon niet weghalen.Ik kon gewoon niet geloven dat hy me dat vroeg ik liet nix merken maar diep van binnen was ik de gelukkigste mens op aarde....

19-07-2006, 20:29

De tyd vloog zo snel voorby dat t al 8 uur was en ik naar huis kon gaan.
Ik liep de trappen af om naar mn auto te gaan , ik stop net de sleutel in mn auto totdat ik mn naam hoorde die door een mannelijk stem geroepen werd.Ik draaide me om en zag dat t Zakaria was die naar me toegerent kwam
Zakaria:Ewa all t werk al af gekregen?
Ik:Haha ja hoor
Zakaria:Haha moet je me nou hore wat ik vraag wat ik eigenlijk wou vragen is of ik mss je nummer mocht?
Ik:Haha tuurlijk mag je m hebbe
(Hy keek me met een lieve lach aan en pakte zn telefoon en sgreef mn nummer erin )
Zakaria:Bedankt meid
Ik:Geen probleem hoor
( ploteseling zei hy iets waardoor ik me ging schamen )
Zakaria:Weet je je bent echt prachtig en kan niet meer wachten tot vrydag
Ik:Als ik eerlijk ben kan ik ook niet wachten
Zakaria: Haha je hebt een sgattige lach
Ik:Ohh hah dankje ...

20-07-2006, 21:08
Verderr Begintt Leukk..!!

21-07-2006, 01:41



Opgegeve moment gaf hy my een kus op mn wang keek me aan en liep weg
Ik stond erby met de mond vol tande
verbazend maakt ik de deur van mn auto open en stapte in de hele rit naar huis bleef ik voor me uit staren denkent over datgeen wat hy deed tot ik opgegeven moment werd gebelt t was een onbekend nummer ik nam op en zei
Ik:Ja hallo met Houda
( T was Zakaria die me belde want ik was helemaal vergeten zyn nummer te vragen )
Zakaria:Ewa meid
Ik:Heyy
Zakaria:Je bent tog niet boos he vanwege die kus van daarnet die mt plots& onverwachts aankwam
Ik:Nee boos niet maar wel verbaasd haha
Zakaria:Sorry ik kon mezelf ff niet inhouden t moest gwn
Ik:Haha dan weet ik dat voor de volgende keer
( Ik reed net de straat in van mn huis waar politie's uit de deur kwamen gerend )
Ik:Zakaria srry ik moet nu ophangen er gebeurt iets by my thuis
( ik heb m niet eens uitlate prate en had al de telefoon opgehangen en stapte mn auto uit en rende naar mn huis )
Ik zag mn moeder die daar huilend stond en mn zwager die vast genomen werd.Ik rende naar mn yemma toe en wou vragen wat er was,, tot ik opgegeven moment zag hoe mn zus bloede uit haar neus en mond en met een blauwe plek mee genomen werd naar t ziekenhuis....

morgen meer

21-07-2006, 14:55
ooooh mannn rezii ga door sgat van je nichje hindjuuuuuh

21-07-2006, 15:11
wollah echt heel mooi verhaal
ga gauw verder



xxx je nieuwe fanetje

Pagina's : [1] 2 3 4 5