Bekijk volle/desktop versie : Wie was er ook bij tai-kickbox gala in amsterdam??



Pagina's : [1] 2 3

15-07-2006, 21:47
Wie was er ook aanwezig in amsterdam-west als het goed is bij die taiboxen / kickbox gala ladys fight alles dames gingen toen vechten .... so gek zaten goeien wedstrijden tussen

15-07-2006, 22:30


vrouwen gingen vechten???

15-07-2006, 22:36

Citaat door tempted_2_touch:
vrouwen gingen vechten???
haha nee meisjes gingen vechten en was open podium was in amsterdam was leukkk gek

15-07-2006, 22:40

Citaat door sweet_chaima:
haha nee meisjes gingen vechten en was open podium was in amsterdam was leukkk gek
meisjes!!! o my god... vechten is toch voor mannen

15-07-2006, 22:42



Citaat door tempted_2_touch:
meisjes!!! o my god... vechten is toch voor mannen
lieve sgat heb je nooit van gehoord dat tegen woordig ook meisjes tai boxen en kcikboxen doen jammer je was er zo te zien niet bij ik zeg je eerlijk was druk so veel marokanen voelde me gelijk thuis daarzo bij jullie in amsterdam

15-07-2006, 22:43

Citaat door sweet_chaima:
lieve sgat heb je nooit van gehoord dat tegen woordig ook meisjes tai boxen en kcikboxen doen jammer je was er zo te zien niet bij ik zeg je eerlijk was druk so veel marokanen voelde me gelijk thuis daarzo bij jullie in amsterdam
ik vind vechtsport nix voor meisjes ... beter dansen of turnen ofzo ... maar wist echt niet dat er zulke gala's voor meiden waren... ik ben weleens naar die van jongens gegaan (broertje) maar ik vind het maar nix... die zweetlucht enzo no thnx ... i know AMSTERDAM RULES

15-07-2006, 22:50

Citaat door tempted_2_touch:
ik vind vechtsport nix voor meisjes ... beter dansen of turnen ofzo ... maar wist echt niet dat er zulke gala's voor meiden waren... ik ben weleens naar die van jongens gegaan (broertje) maar ik vind het maar nix... die zweetlucht enzo no thnx ... i know AMSTERDAM RULES
ja klopt ik ben ook voor het eerst geweest vandaag om te kijken hoe het is om te vechten ik zelf doe het sport ook maar ik zal nooit een wedstrijd gaan spelen vooral geen open podium en trouwens morgen is er ook een wedstrijd in amsterdam beller nog wat heet het voor jongesn maar denk dat het kleintjes zijn

15-07-2006, 23:18
zker zonnehuis?

15-07-2006, 23:19

Citaat door FunkyMunky:
zker zonnehuis?
die in Noord toch hahahaaha dat is alleen voor beginners

15-07-2006, 23:21

Citaat door MasterKhattab:
die in Noord toch hahahaaha dat is alleen voor beginners
daar had ik 1 van mn eerste wedstrijden gevochten.. in 99 ofzo

15-07-2006, 23:24

Citaat door FunkyMunky:
daar had ik 1 van mn eerste wedstrijden gevochten.. in 99 ofzo
shit man ik was 16 toen ik daar een toernooi speelde voor Mousid Gym

15-07-2006, 23:53

Citaat door MasterKhattab:
shit man ik was 16 toen ik daar een toernooi speelde voor Mousid Gym
ik was toen ongeveer 13/14 jaar

16-07-2006, 01:07



Citaat door MasterKhattab:
die in Noord toch hahahaaha dat is alleen voor beginners
jij bent ook ooit een beginner geweest..


Ps: was er ook en was helemaal niet alleen voor beginners..

16-07-2006, 01:08

Citaat door FunkyMunky:
ik was toen ongeveer 13/14 jaar
waaaahhhh funkyyy..


k mOest ook vechten ..

16-07-2006, 01:09

Citaat door sweet_chaima:
Wie was er ook aanwezig in amsterdam-west als het goed is bij die taiboxen / kickbox gala ladys fight alles dames gingen toen vechten .... so gek zaten goeien wedstrijden tussen
awilie wilie chaima..



wejoo

zeeheks..

Pagina's : [1] 2 3