Bekijk volle/desktop versie : Verboden relatie



Pagina's : [1] 2

15-07-2006, 16:53
Nederlandse vriendin van mij heeft een relatie van 6 maanden met een Marokkaanse jongen.. Haar vriend vertelde haar laats dat er toch geen toekomst inzit. Omdat zijn ouders persee willen dat hij met een Marokkaanse trouwt. Terwijl ze zich wel wou bekeren.

Zouden jullie door gaan met de relatie als je haar was?
Hij zegt dat hij pas over 8 jaar wilt trouwen en dat de ouders er nu geen problemen mee hebben dat hij met haar gaat. Denk je dat zijn ouders nog kunnen veranderen van gedachte?

15-07-2006, 16:55



Citaat door kaasboertje:
Nope verbreken die handel.
Waarom?

15-07-2006, 16:55
wat boeit da

marokkaan en hollander gaat nie samen

15-07-2006, 16:56
Haha heb er een paar in mn familie zitten en dat gaat perfect schuif niet alles onder 1 mening

15-07-2006, 16:59



Citaat door Mevrouw Novelli:
wat boeit da

marokkaan en hollander gaat nie samen
Maar ach jij kon dat blijkbaar niet weten.. Je bent echt zon type die derzelf amper kent.. en problemen met zichzelf heeft.

15-07-2006, 17:01

Citaat door xx_zina_xx:
Maar ach jij kon dat blijkbaar niet weten.. Je bent echt zon type die derzelf amper kent.. en problemen met zichzelf heeft.
Ze heeft anders wel gelijk..een Nederlander en Marokkaan die samen gaan kan echt niet gewoon en zijn ook totaal niet boeiend dus who cares.

15-07-2006, 17:01

Citaat door superieurka:
Berouw tonen en doorgaan ermee, Nederlandse moslima's zijn schaars ennu een marokkaanse wijf heb je nu de tijd niks aan, weg ermee!
hahahha!!

15-07-2006, 17:03

Citaat door WhoCares:
Ze heeft anders wel gelijk..een Nederlander en Marokkaan die samen gaan kan echt niet gewoon en zijn ook totaal niet boeiend dus who cares.
Ken jij elke Nederlander en elke Marokkaan dan? Ik vind dat je daar niet zo makkelijk over kan oordelen of het samen gaat ja of nee. Mijn Marokkaanse ooms hebben ook een relatie met Nederlandse dames. En dat gaat super! In de Koran staat niet voor niks :'' ik heb jullie uit verschillende afkomsten en uit verschillenden steden geschapen zodat jullie elkaar moeten leren kennen'' En je hoort mensen te helpen niet af te kraken!

15-07-2006, 17:04
gaat en algerijn en een marokaan samen?

15-07-2006, 17:04

Citaat door xx_zina_xx:
hahahha!!
Ben jij Marokkaans?

Zo ja..waarom lach je dan?

15-07-2006, 17:05

Citaat door xx_zina_xx:
Ken jij elke Nederlander en elke Marokkaan dan? Ik vind dat je daar niet zo makkelijk over kan oordelen of het samen gaat ja of nee. Mijn Marokkaanse ooms hebben ook een relatie met Nederlandse dames. En dat gaat super! In de Koran staat niet voor niks :'' ik heb jullie uit verschillende afkomsten en uit verschillenden steden geschapen zodat jullie elkaar moeten leren kennen'' En je hoort mensen te helpen niet af te kraken!
In de Koran staat ook dat relaties haram zijn..dus doen je ooms het toch verkeerd.

15-07-2006, 17:06

Citaat door WhoCares:
In de Koran staat ook dat relaties haram zijn..dus doen je ooms het toch verkeerd.
Wel eens van trouwen gehoord?

15-07-2006, 17:07



Citaat door xx_zina_xx:
Jaah
Nogmaals..waarom lach je dan??

15-07-2006, 17:07

Citaat door WhoCares:
Ben jij Marokkaans?

Zo ja..waarom lach je dan?
Meid je moet het leven wat positiever gaan zien.. Ben toch eens niet zo serieus met alles wat iedereen zegt! Zal je vast een stuk mooier maken!

15-07-2006, 17:07

Citaat door xx_zina_xx:
Wel eens van trouwen gehoord?
Ja en dan als ze gaan trouwen..een relatie voor het huwelijk is haram.


Bovendien als je trouwt met alvorens een haramrelatie dan heb je grote kans dat je huwelijk niet gezegend is..iets dat met haram begint is nooit goed.

Pagina's : [1] 2