Bekijk volle/desktop versie : Verkracht door mijn egen vriend!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-07-2006, 16:24
haay mijn naam is glOw en iik wil jullie een verhaal gaan vertellen die waar gebeurt is..[/SIZE]


[SIZE=2]glOw kOm is ff naar beneden dan kan je zien wat ik voor je heb gekOcht..[/SIZE]
[SIZE=2]jaja rustigg ik kOm al! ..rennen naar beneden ga ik naar me mOeder tOe Om te kijken wat ze heeft gekOcht..[/SIZE][SIZE=2]het is echt sppr mooi mam bedankt[/SIZE]
[SIZE=2]zal ik ze zO aandOen??..is gOed..Oke w88 ff dan[/SIZE]
[SIZE=2]een paar minuten later kOm ik terug naar beneden om te laten zien hOe het staat..dan zegt mijn mOeder:'die brOek staat je egt heel mooi..vooral Op dat grOene truitje.. [/SIZE]

[SIZE=2]mam ik ga vandaag even naar brain tOe..dat is een hele gOeie vriend van me die ik al heel lang niet meer heb gezien..mag het alsjeblieft..dan dOe ik de rest vn de week de afwas..het mag maar, je mOet wel je telefoon menemen dat ik je kan bereiken..dat is gOed hoor mam maar heb je geld..dan kan ik een trwein kaartje kOpen Om naar Den bOsche te gaan want daar woont hij..
10 minuten later kOm ik bij het statiOn,,met 20 eurO Op zak mOet het zeker gOedkOmen

15-07-2006, 16:25


sry kmOet weg..zeg maar wnr ik verder mOet

15-07-2006, 16:30
hellOe je 1e fann meld zich!!!!!!


Uppiieee

15-07-2006, 16:45

Citaat door DiiamantJe:
hellOe je 1e fann meld zich!!!!!!


Uppiieee

dank je maar k ben nu ook bezig met vervolg..

15-07-2006, 19:14


Okejj, iik w8!

15-07-2006, 19:17
Aparte naam heb je (Glow ).

16-07-2006, 00:12
kweet het..kheb de naam in iedergeval nie gegeve..
khaat mijn leve..Omdat kverkracht ben..en dan durve mensen nOg te zegge dat ik het wOu!! OpdOndere met hun!!..((niet jullie hoor:kus)

16-07-2006, 04:26
10 minuten later kOm ik bij het statiOn met 20 eurO Op zak.. ik stap in de trein naar den bOsch en mOet na een half uurtje alweer Overstappe.. als ik dan in den bOsch ben ga ik naar mijn vriend z'n huis het is een flatje en niet erg ver van het statiOn..als ik aanbel hoor ik zijn stem het is fijn Om die te hOren na een lange tijd..ewa brain het is glOw..wat fijn Om je weer te hOren kmiste je echt..maar kan je nu ff de deur Open dOen..want het is nOgal warm buite haha ja ja ik druk nu Op de zOemer.. [/SIZE]
[SIZE=2]heej glOw kOm binnen schat..kheb jOu ook gemist hoor..jmr dat je niet zO vaak Op msn kwam.. ja mijn ma had weer eens een fantastisch idee..Om de msn eraf te halen.. en nu ga ik gewoon af en tOe naar internet cafe Om een uurtje Of 2 te interneten en te msn en maar meestal als ik erben ben jij er niet..tja er zijn belangrijkere zaklen meisje..maar het spijt me wel..maar ff Over vandag wat wOu je gaan dOen? uhm..we kunnen naar de film gaan Of playstatiOne OfzOiets..Owkee dan gaan we playstatiOne..we zijn tOch alleen thuis..kOm maar mee naar bOven dan pak ik drinken..wat wil je hebben..dOe maar water voor mij kOmt eraan..Owkee en welk playstatiOn spel? uhm dOe maar GTA: San andreas die heeft mijn brOer ook pas gehaald..zOals meestal ga ik Op zijn bed zitten Omdat hij geen stOel in zijn kamer heeft..'het spel is nu ff aan het starten' ja ja ik weet het wel kben niet blOnd sry brain khad het niet tegen jOu Owkee we dOen Om de beurt een missie..is agOed hoor zOlang we maar niet dood gaan in het spel..met mij ben je veilig glOw. [/SIZE][/quote][SIZE=3]ewa kga slapen ben nOgal mOe Omdat k de hele nacht aan me verhaal heb gewerkt,,en prachtige verhalen heb gelezen vn andere mensen hier.. jullie zijn echt geweldig met schrijvenword allemaal schrijvers/schrijfsters

16-07-2006, 04:27
ewa kben nu ff aan het slape maar ik ga zO snel mOgelijk weer verder met mijn verhaal..ik hoor het wel als jullie meer willen

16-07-2006, 04:38
ewa,,kben aan het slapen kheb de hele nacht verhalen gelezen en aan de vn me eigen verder gewerkt..khoop dat jullie het wat vinden
-X- just_glOw

16-07-2006, 11:13
Gaa snel verder !!!
leuk verhaal !!!!

16-07-2006, 11:15

Citaat door Just_glow:
kweet het..kheb de naam in iedergeval nie gegeve..
khaat mijn leve..Omdat kverkracht ben..en dan durve mensen nOg te zegge dat ik het wOu!! OpdOndere met hun!!..((niet jullie hoor:kus)

16-07-2006, 17:06


ga snel veder

16-07-2006, 17:32
salam aleikoem
ik ben je nieuwe fan,de titel zegt al dat dit een ernstig verhaal is
en meid,natuurlijk wilde je niet zelf verkracht worden,wat een onzin!
verkracht worden is nooit uit eigen wil,maar veel mensen denken dit omdat je er zelf voor kiest naar de jongen toe te gaan etc...
mohim laat hun praten,als je het zelf maar weet
moge Allah swt je pijn verzwachten en leiden inshaAllah!

17-07-2006, 12:19
Upppiiee !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5