Bekijk volle/desktop versie : Ik haat Marokkanen..



Pagina's : [1] 2 3 4

15-07-2006, 15:44
Vinden julie nu dat dit een topictitel is die moet kunnen?

15-07-2006, 15:47


[QUOTE=Globi]Vinden julie nu dat dit een topictitel is die moet kunnen?[/QUOTE
Nee Maar topics met joden haat blijven wel iets langer staan

15-07-2006, 15:48
Dat is jouw mening, alleen vind ik dan wel dat je gauw proffesioneel hulp nodig hebt...

15-07-2006, 15:49
Niet echt. Het kan ook zo: ik haat Marokkanen die voor overlast zorgen. Tja, en dat woordje haat kan ook anders geplaatst worden. Bijvoorbeeld: ik haat de overlast waar sommige Marokkanen voor zorgen.
Dat is al een stuk genuanceerder. Maar ja, nuance is een lastig begrip voor sommigen.

15-07-2006, 15:49


hahaha omdat fuking joden niet deugen .................sinds de wereld heeft bestaan

zijn ze een obstakel geweest..................begrepen snotapen

15-07-2006, 15:50

Citaat door Globi:
Vinden julie nu dat dit een topictitel is die moet kunnen?
Het is een verfrissing want je ziet alleen maar topics ik haat Hollanders, Joden, Amerikanen, Westen etc

Maar ja haten is een groot. Want er zijn ook lieve Marokkanen. Het was beter geweest om een topic aan te maken met de titel ik heb een hekel aan bekrompen mensen

15-07-2006, 15:50

Citaat door Globi:
Vinden julie nu dat dit een topictitel is die moet kunnen?
Ik vind dat absoluut niet kunnen. De Noord-Afrikaanse zwarte neushoorn is al uitgestorven, dus die paar Marokkanen moet je eigenlijk gewoon met rust laten. Zoveel zijn er niet meer.

15-07-2006, 15:50

Citaat door LanterFanter:
Eerder zij die het serieus opvatten
Dat je sowieso haat koestert, geeft volgens mij aanleiding om hulp te zoeken...
Haat is immers slecht voor je hart en anderen...

15-07-2006, 15:51
Dit is dus bedoelt als tegenhanger van een topic dat is geopend onder naam "ik haat Joden"

Ik vind dat schandalig. Ik begrijp ook niet dat beheer mensen vaak op erg grove manier te keer laat gaan tegen Joden......commentaar mag maar er zijn grenzen lijkt mij.

15-07-2006, 15:52

Citaat door Globi:
Vinden julie nu dat dit een topictitel is die moet kunnen?
Nee dat moet niet kunnen.Je kan nl iemand niet haten die je niet kent.

15-07-2006, 15:53

Citaat door Globi:
Dit is dus bedoelt als tegenhanger van een topic dat is geopend onder naam "ik haat Joden"

Ik vind dat schandalig. Ik begrijp ook niet dat beheer mensen vaak op erg grove manier te keer laat gaan tegen Joden......commentaar mag maar er zijn grenzen lijkt mij.
Ja dat vind ik ook. Je mag best discusseren, maar om nou alle nare scheldwoorden naar boven te halen daarbij...

15-07-2006, 15:56
Dit was dus bedoelt als tegenhanger van het "ik haat Joden"

15-07-2006, 15:57



Citaat door Einherjer:
Nee dat moet niet kunnen.Je kan nl iemand niet haten die je niet kent.
Er staat op het forum momenteel ook een draad met de titel "ik haat die joden", en gek genoeg staan daarin geen protesten tegen de titel.

Als tegenwicht moet dit dus ook kunnen lijkt me.

15-07-2006, 15:58

Citaat door Globi:
Vinden julie nu dat dit een topictitel is die moet kunnen?
Ik vind van niet. Onzin. Waarom ben je dan hier op dit forum?

Je kunt dan net zo goed zeggen: Ik haat mensen of Nederlanders of weet ik wat. Het dient nergens toe en draagt niet bij tot dialoog.

Als topictitel zou je misschien wel de vraagvorm kunnen hanteren:
Haten jullie Marokkanen?. En zo ja waarom dan?

Beter zou zijn : Vinden jullie dat Marokkanen zich gehaat maken?

Maar ook dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Er zou dan een aanleiding moeten zijn. Die zie ik niet.

15-07-2006, 16:01

Citaat door aplat:
Ik vind van niet. Onzin. Waarom ben je dan hier op dit forum?

Je kunt dan net zo goed zeggen: Ik haat mensen of Nederlanders of weet ik wat. Het dient nergens toe en draagt niet bij tot dialoog.

Als topictitel zou je misschien wel de vraagvorm kunnen hanteren:
Haten jullie Marokkanen?. En zo ja waarom dan?

Beter zou zijn : Vinden jullie dat Marokkanen zich gehaat maken?

Maar ook dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Er zou dan een aanleiding moeten zijn. Die zie ik niet.
Misschien even pagina 1 gaan lezen voor je antwoord?

Pagina's : [1] 2 3 4