Bekijk volle/desktop versie : Bittere Bruid...



Pagina's : [1] 2

15-07-2006, 15:08

Donia
Diep keek hij me aan. Grote bruine woestijn kleurige ogen. Het liefs bleef ik voor altijd kijken naar die mysterieuze ogen. Ze zeiden zoveel maar toch zaten ze vol geheimen. Voordat ik wat kon antwoorden. Stak hij zijn hand naar mij toe.
“Amir en mag ik weten wat de naam van deze schoonheid is”
Bah dit was het dan. Mijn vaderland Marokko waar je geen enkel seconde met rust werd gelaten. Stiekem bestudeerde ik hem. Hij zag er goed gekleed uit. Een lichtroze polo met een leuke witte korte broekje. Zijn haren had hij in een matje. Maar wat hem het knapste maakte waren toch die grote woestijn bruine ogen. Nee aan zijn uiterlijk kon je zien dat hij gewoon uit Marokko kwam. Als me zus eerder op de dag niet had verteld dat het ons buurjongen was. Had ik hem zo gezien als iemand uit Europa. Stoer keek ik hem aan.
“Wat mijn naam is zijn jouw zaken niet”
Na deze woorden te hebben gesproken liep ik weg. Nog voordat ik ons huis bereikte stond hij al voor mijn huis.
“Ai ai Mevrouwtje voelt zich te goed zeker. Ik wou alleen maar kennis maken met de buurmeisje van me oma.”
Buurmeisje van me oma??? Wat bedoelde hij hiermee. Woonde hij hier dan niet?
“Woon je hier dan niet””
Ik was te nieuwsgierig om mijn vraag niet te stellen. Hij bekeek mezelf met een botte blik aan.
“Jij wil mijn vragen niet beantwoorden waarom zou ik jou vragen wel willen beantwoorden”
En snel liep hij verder.

15-07-2006, 15:23


.. Verder

15-07-2006, 15:23
Faisel
Zuchtend keek ik omheen. Het was te warm. Ik had noch zin noch fut om wat te doen. Te bakken onder de Nederlandse zon was alles dan prettig. De zon was te heet de water te koud en de strand was te druk. Zulke momenten verlangde ik naar Marokko. Waar ik jaren geleden voor het laatst ben geweest. Toen ik nog thuis woonde bij me ouders. Ik herinnerde me weer die goeie oude tijden waarin we met z’n 1000 man in een busje richting Marokko gingen. Maar nu geen Marokko meer voor mij. Ik had te druk en te veel zaakjes in Nederland. Vooral met de zomer viel er veel te verdienen. De meisjes waren er voor het opruimen Half naakt een beetje te veel drank op. En hopakee ze werden jou meisje en gingen als hond voor jou tekeer.
Hamid die naast mij lag was duidelijk in slaap gevallen. We waren deze avond dan ook flink te keer gegaan we hadden gefeest tot de vroege uurtjes. En daarnet zijn we gelijk richting de strand gegaan. Ik besloot maar een flesje water te halen zodat ik het op hem kon kieperen. Nog voordat ik bij de kiosk was aangekomen. Werden mijn ogen verblind door een schoonheid. Haar MOEST ik hebben. Ze had lange donker krullend bruine haren en hele mooie lichte ogen. Een lekkere kont en twee prachtig gevormde tieten. Denkend aan de centen die ik allemaal met haar kon verdienen werd ik spontaan geil.

15-07-2006, 15:28
Up

15-07-2006, 17:08


ga verder man

16-07-2006, 18:29
ga snel verder

16-07-2006, 18:37
prachtig!!!

16-07-2006, 18:39
kom op is goed

16-07-2006, 18:57
hier meld zich een nieuwe fan

20-02-2007, 20:40
Donia
Thuis was het voor de verandering stil. We woonde in huis met een ander broer van me vader en zijn gezin. Ons gezin bestond al uit vier mensen. En mijn oom had 6 kinderen. Dus je kan wel vooropstellen dat je nooit rust had. Iedereen was op familiebezoek gegaan. Behalve ik en me nicht Soekaina. Dat familiegedoe had me nooit getrokken. Ik was liever alleen.

Soekaina had muziek aangezet. En begon als een bezeten te dansen. Ik hield van Soukaina. We verschilde jaar van elkaar. Zij woonde in Belgie ik in Nederland. En in de zomer hadden we altijd de grootste lol. Ze trok mij mee. En samen deden we gekke danspasjes. Na een tijdje plofte we neer op de sedarie's.
"Heb je die lekkere buurjongen van ons gezien" vroeg Soekaina mij.
Glimlachend keek ik hara. En werdt weer herinnert aan Amir!
"Amir bedoel je. Het is niet zijn huis maar die van zijn oma"
Soekaina schoot in de lach "hai hai madame weet meer van hem af"
Ik kleurde rood aan en wenste dat ze van onderwero zou veranderen.
"Hij is wel lekker man" ratelde ze door.

16-03-2007, 19:14
ga verder meid
nieuwe fan

16-03-2007, 19:25
NieuweFan erbij
Zidd Zidd Lijkt me Een Leuk vErhaal
UpperDeUp

16-03-2007, 19:43


ga snel verder

16-03-2007, 19:58
UpperDeUp

30-03-2007, 21:40
ewa ga je verder

Pagina's : [1] 2