Bekijk volle/desktop versie : 'Vrouwen worstelen met mobieltje'



Pagina's : [1] 2

15-07-2006, 06:42
AMSTERDAM - Driekwart van de vrouwen heeft moeite met het gebruik van de mobiele telefoon. Zo'n 75 procent weet enkel hoe de basisdiensten werken, zoals bellen en sms'en. Dat blijkt uit Brits onderzoek van elektronicawinkel Comet.

De onderontwikkelde gsm-kennis is volgens het onderzoek te wijten aan het feit dat vrouwen niet de moeite nemen gebruiksaanwijzingen door te lezen. Zeventig procent van de vrouwen roept liever de hulp van de partner of kinderen in, wanneer ze er niet meer uitkomt.


Nu.nl

15-07-2006, 06:43


pfff wat een onzin de meeste mannen weten niet hoe een wasmaschine werkt al heb je het 10x uitgelegd.

15-07-2006, 06:59
Sms hoe doe je dat



telefoon gebruik je toch om te bellen...of eh ken je er nog meer mee



boovendien bellen mij te duur, laat ze mij maar bellen


goede morgen

15-07-2006, 08:04
Er zit tegenwoordig ook gewoon teveel op de telefoons. Daarnaast zijn de menu's vaak ook ERG onduidelijk.

15-07-2006, 08:06



Citaat door NakNok:
pfff wat een onzin de meeste mannen weten niet hoe een wasmaschine werkt al heb je het 10x uitgelegd.
Was ophangen vind ik ook heel moeilijk.
Afwasmachine inruimen lukt ook niet.
Strijken? Ik begrijp er niets van.
Vuilnis wegbrengen? Ik raak de weg kwijt.

15-07-2006, 08:10
Klopt, ik heb een gsm met camera ed, mijn vrouw heeft nog een ouder type nokia 3510i..dacht ik bij mezelf, ik koop haar ook één met een camera..kunnen we elkaar foto's zenden.
Wat blijkt nu..moet ze hem niet hebben, angst voor een nieuw toestel, de oude is ze gewoon (kent ze).
Een nieuw toestel..andere mogelijkheden ....
Nu heb ik er twee met een camera.

15-07-2006, 08:11

Citaat door Globi:
Was ophangen vind ik ook heel moeilijk.
Afwasmachine inruimen lukt ook niet.
Strijken? Ik begrijp er niets van.
Vuilnis wegbrengen? Ik raak de weg kwijt.
Ik kan goed strijken..honderd zakdoeken na elkaar als het moet.

15-07-2006, 08:12

Citaat door NakNok:
pfff wat een onzin de meeste mannen weten niet hoe een wasmaschine werkt al heb je het 10x uitgelegd.
Ik beken!

Dat ik ook wel eens last heeft van selectieve domheid!

15-07-2006, 08:14

Citaat door rijmaran:
Ik kan goed strijken..honderd zakdoeken na elkaar als het moet.
Dat moet je toch anders aanpakken.....10 zakdoeken op elkaar.....strijkijzer op volle stoom.....dat gaat sneller.

15-07-2006, 08:17

Citaat door Globi:
Dat moet je toch anders aanpakken.....10 zakdoeken op elkaar.....strijkijzer op volle stoom.....dat gaat sneller.
Hé, dank je voor de tip.

15-07-2006, 09:27

Citaat door NakNok:
AMSTERDAM - Driekwart van de vrouwen heeft moeite met het gebruik van de mobiele telefoon. Zo'n 75 procent weet enkel hoe de basisdiensten werken, zoals bellen en sms'en. Dat blijkt uit Brits onderzoek van elektronicawinkel Comet.

De onderontwikkelde gsm-kennis is volgens het onderzoek te wijten aan het feit dat vrouwen niet de moeite nemen gebruiksaanwijzingen door te lezen. Zeventig procent van de vrouwen roept liever de hulp van de partner of kinderen in, wanneer ze er niet meer uitkomt.


Nu.nl
Oh ... ik dacht dat het om een nieuwe sport ging, je hebt tenslotte ook modderworstelen

15-07-2006, 11:01
Dit moet vast over wanhopige huisvrouwen gan die over zijn gegaan op mobile phone..kheb 2 telefoons en ik kan met mijn ogen dicht smsen zo vaak sms ik namelijk

15-07-2006, 11:46



Citaat door rijmaran:
Klopt, ik heb een gsm met camera ed, mijn vrouw heeft nog een ouder type nokia 3510i..dacht ik bij mezelf, ik koop haar ook één met een camera..kunnen we elkaar foto's zenden.
Wat blijkt nu..moet ze hem niet hebben, angst voor een nieuw toestel, de oude is ze gewoon (kent ze).
Een nieuw toestel..andere mogelijkheden ....
Nu heb ik er twee met een camera.
ik heb ook best wel een oude telefoon me zusjes en vriendinnen hebben allemaal van die nieuwe telefoons met camera infrarood en weet ik het wat allemaal maar voor mij is dat echt niet nodig ik wil alleen belllen en gebeld worden en af en toe smsen is genoeg voor mij hoef al die extra's niet ze zeggen altijd tegen me ga een nieuwe telefoon kopen in welke tijd leef jij

15-07-2006, 11:49

Citaat door rijmaran:
Ik kan goed strijken..honderd zakdoeken na elkaar als het moet.
Zakdoeken? Zijn er nog mensen met echte zakdoeken?

15-07-2006, 11:49

Citaat door NakNok:
AMSTERDAM - Driekwart van de vrouwen heeft moeite met het gebruik van de mobiele telefoon. Zo'n 75 procent weet enkel hoe de basisdiensten werken, zoals bellen en sms'en. Dat blijkt uit Brits onderzoek van elektronicawinkel Comet.

De onderontwikkelde gsm-kennis is volgens het onderzoek te wijten aan het feit dat vrouwen niet de moeite nemen gebruiksaanwijzingen door te lezen. Zeventig procent van de vrouwen roept liever de hulp van de partner of kinderen in, wanneer ze er niet meer uitkomt.


Nu.nl
WUHAHAH ik neem ook nooit de moeite om de gebruikershandleiding te lezen. Ik experimenteer er gewoon wat mee totdat ik het snap. Vind ik veel leuker

Pagina's : [1] 2