Bekijk volle/desktop versie : Moet een jongen achter een dame aangaan of juist andersom?



Pagina's : [1] 2

13-06-2003, 12:22
Hoi allen,

Gisteren had ik de dicucussie met een ex-vriendin van me of nou een jongen achter een dame aan moet gaan of juist anderom en of geen van bijden.
Normaal hoor je dan dat een meisje het een jongen moeilijk maakt alhoewel ze al weet dat ze al in heeft gestemt. Dan vraag ik me af waarom ze dat doen. Dan hoor je ze zeggen ja hij moet er moeite voor doen.............En jij dan dat moet jij toch ook.

Hoe denken jullie hier over?

Wassalaam.


13-06-2003, 12:26


Hoi joringho,

Zo denk ik er dus ook over maar de meeste dames van tegenwoordig niet. Ze denken gelijk wanneer ik het hem niet moeilijk maak dan denkt ie dat ik goedkoop ben.
Maar als het klikt dan is niemand goedkoop.

13-06-2003, 12:32
Hoi Atlas gebergte,

Volgens mij heeft elke dame en heer tegenwoordig die ervaringen of heb ik mis!?

En trouwens zo ervaren ben ik nou ook weer niet.

Wa sallaam oe3aleikom

13-06-2003, 12:37

Citaat:
Origineel gepost door Jorginho
Allemaal geklets. Je moet gewoon jezelf zijn en geen toneelspelen. Ik haat dat playing hard to get. Bij mij is het dan direct voorbij. Ook niet denken dat elke jongen die met je praat je wil versieren. Doe normaal en als het klikt niet ergens op een punt moeilijk lopen doen omdat je denkt dat het zo hoort.
jaa maar als je merkt dat een jongen je leuk vindt....maar jij weet het nog niet of kent hem nog niet goed...dan ga je toch niet meteen instemmen.....


Je wilt gewoon rustig aan doen en kijken of hij het meent en wel echt "serieus" is....


ookal klikt het...dan hoef je toch niet meteen aftespreken ofzo....

mijn ervaring....k moet een jongen goeeeeeed kennen voordat er ook maar enige andere gevoelens boven komen dan vriendschap....


dat is geen toneel spelen....maar gewoon rustig aandoen en afwachten

13-06-2003, 12:37


nou ik vind dat het van beide kanten moet komen hoor.. en jah meestal is het wel zo dat als je n jongen te veel dingen laat vindt de jongen je gelijk goedkoop vooral tegenwoordig..dus voor de meisjes vertrouw n jongen niej gelijk je denkt dat hij de ware is maar hij wilt met je spelen wees voorzichtig zie je zelf als n klas die op t puntje van e tafel wipt.. haal je zelf naar boven om niej verleid te worden door die boys.. of loverboyz!
dat wilde ik ff kwijt


graag reacties.... Beslema Samia

13-06-2003, 12:44
Hey Arab_grote_Neus,

Als dat het geval is hoef je ons dat nie te vertellen we hebben het hier over iets anders ja

13-06-2003, 12:46
Als ik een jongen zou zijn en een meid zou helemaal overdonderd van me zijn nou dan zou ik haar inderdaad wanhopig vinden. Ik bedoel een jongen moet een meid versieren en niet andersom in ieder geval niet in onze cultuur.
Een jongen mag best wel moeite doen voor een meid. Maar dat wil niet zeggen dat een meid zo arrogant en bod moet gaan doen om moeilijk over te komen want dat vind ik ook Bull, maar een beetje mysterieusheid mag wel

13-06-2003, 12:47
Hard 2 Get

13-06-2003, 12:53
Ik ben het volkomen eensmet Rakia 4 u, want tegenwoordig kun je echt niemand vertrouwen....stel dat j een jongen leuk vind, en hij zegt dat hij jou ook leuk vind...maar hij belt nietnikssss..wat moet jij dan...sorry, ik ga echt als een schoothondje achter hem aan hoor..

13-06-2003, 13:08
Hoi Naadje en Rakia4u,

Kijk ( Ik bedoel lees ) ten eerste het is niet zo dat een jongen achter een meisje aan moet, dat gedrag is gewoon door de mensheid ontwikkeld, het staat nergens vast en je kan het ook nergens op basseren.
Ten tweede als een jongen een meisje leuk vindt en zij vindt hem ook leuk dan moet ze dat maar waar maken en gewoon het proberen en niet de een maakt het moeilijk voor de ander en andersom ook, want dan is het binnen de kortste keer over en uit.
ten derde a Naadje, Het is niet de bedoeling dat wanneer een stel elkaar leuk vinden dat alleen de jongen moet bellen ik zou god niet weten waarop je dat weer basserd maar als men vindt dat een vrouw gelijk is aan een man dan mag de vrouw ook wel bellen hoor maar dat wil ook niet zeggen dat een jongen niet moet bellen.

Wasalaam

13-06-2003, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Glitter
jaa maar als je merkt dat een jongen je leuk vindt....maar jij weet het nog niet of kent hem nog niet goed...dan ga je toch niet meteen instemmen.....


Je wilt gewoon rustig aan doen en kijken of hij het meent en wel echt "serieus" is....


ookal klikt het...dan hoef je toch niet meteen aftespreken ofzo....

mijn ervaring....k moet een jongen goeeeeeed kennen voordat er ook maar enige andere gevoelens boven komen dan vriendschap....


dat is geen toneel spelen....maar gewoon rustig aandoen en afwachten

13-06-2003, 13:12

Citaat:
Origineel gepost door Therifboy
Hoi allen,

Gisteren had ik de dicucussie met een ex-vriendin van me of nou een jongen achter een dame aan moet gaan of juist anderom en of geen van bijden.
Normaal hoor je dan dat een meisje het een jongen moeilijk maakt alhoewel ze al weet dat ze al in heeft gestemt. Dan vraag ik me af waarom ze dat doen. Dan hoor je ze zeggen ja hij moet er moeite voor doen.............En jij dan dat moet jij toch ook.

Hoe denken jullie hier over?

Wassalaam.

he therifboy ken ik jou nie toevallig van msn????

13-06-2003, 22:52


He Therifboy,

Persoonlijk zou ik nooit achter een boy aangaan.......stel dat ik hem leuk vind dan zal ik dat zeker laten zien.
Als hij naar mij toe komt en gewoon een leuk gesprek begint dan is dat toch goed!
Ik zal zeker niet bot gaan doen of zehma ''play hard to get'' spelen!!
Gewoon lekker jezelf blijven en als die boy serieus is dan hoeft ie geen moeite te doen!!

14-06-2003, 05:52

Citaat:
Origineel gepost door Jorginho
Allemaal geklets. Je moet gewoon jezelf zijn en geen toneelspelen. Ik haat dat playing hard to get. Bij mij is het dan direct voorbij. Ook niet denken dat elke jongen die met je praat je wil versieren. Doe normaal en als het klikt niet ergens op een punt moeilijk lopen doen omdat je denkt dat het zo hoort.
licht er aan wat je met punt bedoelt ( je kan te ver gaan)

14-06-2003, 06:51

Citaat:
Origineel gepost door Therifboy
Hoi allen,

Gisteren had ik de dicucussie met een ex-vriendin van me of nou een jongen achter een dame aan moet gaan of juist anderom en of geen van bijden.
Normaal hoor je dan dat een meisje het een jongen moeilijk maakt alhoewel ze al weet dat ze al in heeft gestemt. Dan vraag ik me af waarom ze dat doen. Dan hoor je ze zeggen ja hij moet er moeite voor doen.............En jij dan dat moet jij toch ook.

Hoe denken jullie hier over?

Wassalaam.

zij moet achter jou aanlopen en jou smeken met haar te nemen.

Pagina's : [1] 2