Bekijk volle/desktop versie : damuss...!



Pagina's : [1] 2

14-07-2006, 17:59
hall0000 meiden.....en natuurlijk heren..

stel het is bijna zo ver...
die ene daggg...
zo speciaal..
die dag jij samen met je man/vrouw..
de eerste dag naast elkaar wakker worden...

hier meiden..

al vast wat inspiratie..

k0esje...l0ubii..

http://www.youtube.com/watch?v=h-JUXSuvZIc&mode=related&search=marokkaanse%20bruilo ft


14-07-2006, 21:28


jah...dat was een speciale "ochtend" (eerder middag)...en heel vreemd!
Toen ik wakker werd lag hij naar mij te kijken....het was toen 13.00 want we sliepen om 6 uur in de ochtend......we hadden eerst de foto's bekeken die onze familieleden hadden gemaakt voordat we gingen slapen... (ze hadden die camera's aan ons meegegeven...)....en ik dacht altijd dat de ochtenden vreselijk zouden zijn omdat het simpelweg nog ochtend is en je ze3ma vind dat je er niet uitziet........door hem vind ik de ochtenden speciaal...lekker tegen elkaar blijven liggen en elkaar knuffelen...het is een van de intieme momenten samen!!
I love it!

14-07-2006, 23:59

Citaat door WARDA-LAROSSA:
jah...dat was een speciale "ochtend" (eerder middag)...en heel vreemd!
Toen ik wakker werd lag hij naar mij te kijken....het was toen 13.00 want we sliepen om 6 uur in de ochtend......we hadden eerst de foto's bekeken die onze familieleden hadden gemaakt voordat we gingen slapen... (ze hadden die camera's aan ons meegegeven...)....en ik dacht altijd dat de ochtenden vreselijk zouden zijn omdat het simpelweg nog ochtend is en je ze3ma vind dat je er niet uitziet........door hem vind ik de ochtenden speciaal...lekker tegen elkaar blijven liggen en elkaar knuffelen...het is een van de intieme momenten samen!!
I love it!
Aaaah zoo lieff !!!

15-07-2006, 00:12

Citaat door WARDA-LAROSSA:
jah...dat was een speciale "ochtend" (eerder middag)...en heel vreemd!
Toen ik wakker werd lag hij naar mij te kijken....het was toen 13.00 want we sliepen om 6 uur in de ochtend......we hadden eerst de foto's bekeken die onze familieleden hadden gemaakt voordat we gingen slapen... (ze hadden die camera's aan ons meegegeven...)....en ik dacht altijd dat de ochtenden vreselijk zouden zijn omdat het simpelweg nog ochtend is en je ze3ma vind dat je er niet uitziet........door hem vind ik de ochtenden speciaal...lekker tegen elkaar blijven liggen en elkaar knuffelen...het is een van de intieme momenten samen!!
I love it!
ik wil ook trouwen....

15-07-2006, 00:14


Ik ooooook
lkkr aleen jjij en je mannetje

15-07-2006, 00:18

Citaat door Soumiia_Mocro:
Ik ooooook
lkkr aleen jjij en je mannetje
ja man nix meer stiekem...pff...gewoon leuk....
ik hoop dat ik Inshallah de ware snel mag vinden..

18-07-2006, 12:29

Citaat door l0ubia:
ja man nix meer stiekem...pff...gewoon leuk....
ik hoop dat ik Inshallah de ware snel mag vinden..
InshaAllah zal je die snel vinden...want het is super het getrouwde leven bevalt me heel erg......

18-07-2006, 12:32

Citaat door WARDA-LAROSSA:
InshaAllah zal je die snel vinden...want het is super het getrouwde leven bevalt me heel erg......
wat lief seg; Allahie kemel bel gair.

heb nog een vraagje zijn dat jou voetjes met henna? mooi hoor.

18-07-2006, 22:25

Citaat door lala_mounia:
wat lief seg; Allahie kemel bel gair.

heb nog een vraagje zijn dat jou voetjes met henna? mooi hoor.
jep..dat zijn mijn voetjes!! Ik plaatst zo mijn verslagje van mijn henna dagje...kan je lezen....

19-07-2006, 08:23

Citaat door WARDA-LAROSSA:
jep..dat zijn mijn voetjes!! Ik plaatst zo mijn verslagje van mijn henna dagje...kan je lezen....
heb je ook je voetjes aan de onderkant laten versieren of gewoon volledig met hennan onderaan? mooi tbarkellah

19-07-2006, 14:00

Citaat door WARDA-LAROSSA:
InshaAllah zal je die snel vinden...want het is super het getrouwde leven bevalt me heel erg......
aaahh wat leuk meissie.. hoe oud ben je en hoelang al getrouwd..?

19-07-2006, 14:29
Ik ben deze week een maandje getrouwd...tijd vliegt...
En over mijn henna...ik had onderkant gewoon henna dus geen versiering....Mijn handen had ik wel helemaal vol versieringen.....

19-07-2006, 14:31



Citaat door WARDA-LAROSSA:
Ik ben deze week een maandje getrouwd...tijd vliegt...
En over mijn henna...ik had onderkant gewoon henna dus geen versiering....Mijn handen had ik wel helemaal vol versieringen.....
soo leuk meissie..ennne hoe bevalt het is het niet moeilijk...qua meer kosten enzo..

19-07-2006, 14:36

Citaat door l0ubia:
soo leuk meissie..ennne hoe bevalt het is het niet moeilijk...qua meer kosten enzo..
het bevalt mij uitstekend...hij werkt momenteel full time als chemisch laborant en ik jah...voel me nu wel een soort van huisvrouwtje kook voor hem maak het huis schoon etc....(ik heb namelijk zomervakantie omdat ik in het onderwijs werk)...maar qua kosten gaat het goed....hij houd goed overzicht...ik heb een beetje een gat in me hand....
We doen samen boodschappen en in weekend kookt hij (vind ie leuk... en ik ook...dat hij koken leuk vind....dan... )
In het weekend doen we leuke dingen....en communicatie is uitstekend.....
Dus ben heel gelukkig Al HamdoellilAllah

19-07-2006, 15:03

Citaat door WARDA-LAROSSA:
het bevalt mij uitstekend...hij werkt momenteel full time als chemisch laborant en ik jah...voel me nu wel een soort van huisvrouwtje kook voor hem maak het huis schoon etc....(ik heb namelijk zomervakantie omdat ik in het onderwijs werk)...maar qua kosten gaat het goed....hij houd goed overzicht...ik heb een beetje een gat in me hand....
We doen samen boodschappen en in weekend kookt hij (vind ie leuk... en ik ook...dat hij koken leuk vind....dan... )
In het weekend doen we leuke dingen....en communicatie is uitstekend.....
Dus ben heel gelukkig Al HamdoellilAllah
Hmdll... wat leuk voor je meissie...ik kan niet wachten tot ik de ware vind..

Pagina's : [1] 2