Bekijk volle/desktop versie : tot de dood ons scheidt..



14-07-2006, 16:06
Mag ik jou wat vragen? Verschrikt kijk ik op, haar grote bruine ogen straalde ijs uit. Ehm ja tuurlijk zei ik met een beetje schorre stem. Alleen haar blik al maakte mijn keel droog. Wat zit je nou de hele tijd naar mij te kijken zei ze met een verheffende stem. Het zweet brak me uit. Shit, zelfs de mevrouw schuin tegenover mij kijkt ons aan. Mag ik soms niet kijken zei ik met een rood hoofd. NEE ! antwoordde ze bijna schreeuwend. Ik zweeg en keek naar de grond. Toen brak er een moment stilte aan. Goh, wat moest ik in godsnaam zeggen. Ik ben niet de persoon met een vlotte babbel die net zoals de meeste Marokkaanse jongens het wel hebben. Er verscheen op dat moment een beeld van Karim in me hoofd. Hoe hij met zijn praatjes de mooiste vrouwen over zijn lijn kreeg. Ik verzamelde al mijn moed en probeerde het nog een keer. Gewoon oog contact en daarna glimlachen. Voorzichtig gleden mijn ogen van de grond naar het raam en daarna naar haar gezicht. Dat was de onopvallende tactiek. Me hart begon sneller te kloppen. Ik keek haar aan. Ze had mooie krullen, licht groene ogen en mooie volle lippen. Opeens draaide haar ogen van de metro krant naar mij toe. Ze keek dit keer nog erger geïrriteerd. Ze bleef me aanstaren maar het had niet bepaald iets vriendelijks. Gewoon doen jonge, dacht ik bij mezelf. Salim lach a ezel, lach naar haar. Mietje! Als je het niet doet weet je het nooit sukkel. Door al die stemmen in me hoofd verscheen er een raar glimlach op me gezicht. Ik wist dat het raar was omdat ze verbaasd terug keek. Wat is er nou met je, vroeg ze. Weer met een schorre stem vroeg ik aan haar hoe ze heet. Hoe ik heet? Reageerde ze vel terug. Waarom wil je dat weten? Shit ik moest nu met een hele goede reden komen als ik door wilde naar de volgende ronde. Opeens klinkt er een stem door de luidsprekers. Station Utrecht zei de stem met een buitenlands accent. Ze begon te lachen maar helaas keek ze mij niet aan. Ons gesprek was duidelijk afgerond door een buitenlandse conducteur.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Book Antiqua][/SIZE][/FONT]
[FONT=Book Antiqua][SIZE=1][/SIZE][/FONT]
[FONT=Book Antiqua][SIZE=1]Laat het me weten als ik verder moet..[/SIZE][/FONT]
[FONT=Book Antiqua][SIZE=1][/SIZE][/FONT]
[FONT=Book Antiqua][SIZE=1]Fugazi,

14-07-2006, 21:59


zwervers dan maak ik em maar niet af niet alleen vrouwen kunnen verhaaltjes schrijven hoor. ik kan dat ook

12-08-2006, 22:39
Je allereerste fan

29-08-2006, 17:17
wallah ga door mooie stukje

29-08-2006, 17:33


haha idd niet alleen vrouwen kunnen schrijven , ga snel door !
-xXx- nieuwe fan..

29-08-2006, 17:36
ahah leuk hoor dat een jonge/man verhaal sgrijft jj kan et nog een goed ook dus go on......

Liefs,,

29-08-2006, 19:48

Citaat door Fugazi:
zwervers dan maak ik em maar niet af niet alleen vrouwen kunnen verhaaltjes schrijven hoor. ik kan dat ook
Ga nou maar door met schrijven please is echt een prachtig stukje!!

29-08-2006, 20:00
Nieuwe fan!! verder

07-12-2006, 16:36
;;__Oewp!

07-12-2006, 17:09
Ga snel verder meid...!!!