Bekijk volle/desktop versie : Vraag over sex met vrouwen?



Pagina's : [1] 2

13-06-2003, 11:57

Citaat door Arab_Grote_Neus:
Is het waar dat vrouwen 2 orgasmes kennen (v a g i n a a l en clitoraal)?
Zo ja, hoe werkt dat precies? En... het gat bij een vrouw.. is dat moeilijk te vinden?

Ja, kijk, ik ben nog maagd vandaar dat ik het vraag.

Groeten,


Een Waterman
.

13-06-2003, 12:02


wajjoooooooooow hasjoema heliek!!!!!!!!!!!!

13-06-2003, 12:02
SlaatNergens0P is hij homo?Hoe weet je dat??????

13-06-2003, 12:25
Haal die avater weg al haram. Damn hey waar de marokkaanse jongeren zich voor intresseren.



Wa Sallaam Alikoum

13-06-2003, 12:36



Citaat:
Origineel gepost door SlaatNergens0p
z3ma stoer met je woorden doen ga weg of je zult alleen maar gra zien in je ogen
Kerel ik vraag t toch alleen ?Wat is jou probleem man! DAMMN...en als ie gay is dan is ie dat maar..no problem with it

13-06-2003, 13:08
Hey hier nog een homotje

14-06-2003, 11:34
Jullie zouden er nog van versteld geraken hoeveel marokkaanse homo's er niet rondlopen wollah ... alleen kunnen ze dat niet ten toonstellen, anders tenhshatloeh letterlijk en figuurlijk...

Wat de vraag betreft ... weet het niet echt zeker,maar ik weet wel dat vrouwen door hun clitoris klaar kunnen komen.als een jongen een meid penentreert, komt zij niet klaar ... onze g-spot is nu eenmaal onze clit ... maar als je gelijk zit te xxxxxx en zij zit met haar clit te spelen, nou dan krijg je 2 manieren van klaar komen

14-06-2003, 11:38
je hebt eigenlijke driee soorten orgasmes ...clitorale...vaginale en mamale

14-06-2003, 11:41

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
onze g-spot is nu eenmaal onze clit ... maar als je gelijk zit te xxxxxx en zij zit met haar clit te spelen, nou dan krijg je 2 manieren van klaar komen
....spijt me zeer, maar de G-spot en de clit zijn toch echt 2 verschillende plekkies!.....de G-spot vind je (niet zo diep) in de bovenzijde van de vagina/schede, ga vanavond maar eens op onderzoek uit zou ik zeggen

14-06-2003, 11:43
hahahhaaa ...het voelt een beetje anders aan dan de rest van je vagina wand. Het voelt wat dikker en zachter aan en geeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel als je er wat druk op legt en weer afneemt

14-06-2003, 11:47

Citaat:
Origineel gepost door GangstaLovin
hahahhaaa ...het voelt een beetje anders aan dan de rest van je vagina wand. Het voelt wat dikker en zachter aan en geeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel als je er wat druk op legt en weer afneemt
Gelukkig hebben we ook een profesional in huis

14-06-2003, 11:54
Hmmmmmmmmmmzzzz intressant!

Yasmientje heeft al weer wat bijgeleerd !

En GangstaLovin de rest kon ik volgen maar wat is een mamale orgasme ?

14-06-2003, 11:56


Als ie vrouw klaar komt door stumulatie van borsten ...
En ja dat kan

14-06-2003, 11:58

Citaat:
Origineel gepost door GangstaLovin
hahahhaaa ...het voelt een beetje anders aan dan de rest van je vagina wand. Het voelt wat dikker en zachter aan en geeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel als je er wat druk op legt en weer afneemt

14-06-2003, 12:07

Citaat:
Origineel gepost door GangstaLovin
Als ie vrouw klaar komt door stumulatie van borsten ...
En ja dat kan
....zo nat heb ik ze nog nooit meegemaakt, van welke planeet kom jij eigenlijk, Venus zeker :verliefd:




.....en dames vergeet `t neporgasme niet.

Pagina's : [1] 2