Bekijk volle/desktop versie : Trouwen uit Marokko of Nederland?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

07-06-2002, 09:21
Ehlaan lieve mensen....

Wat vinden jullie, eentje uit marokko heeft nadelen en eentje uit nederland heeft alleen voordelen wat vinden jullie??

Greetings.....

07-06-2002, 09:29

MIJ MAAKT HET NIET UIT ALS IE MAAR LIEF IS EN VAN MIJ HOUD....

07-06-2002, 09:31
Daar hoef ik niet lang over na te denken.......Uit Nederland!!

07-06-2002, 09:48
Mijn bruid staat al vast hoor !!! ...En ze is in Nederland dus dat is mijn antwoord !!!

07-06-2002, 10:22

komt er een trouwfeest ????
want dan wil ik ook het bruidsmeisje zijn, want ik ben het bruidsmeisje van marokko,nl

laterZ :blauwkus:

07-06-2002, 10:24
ALS IK NCHARALAH OOIT GA TROUWEN BEN JIJ MIJ BRUIDSMEISJE

07-06-2002, 10:46

Citaat:
Origineel gepost door tha_lady
komt er een trouwfeest ????
want dan wil ik ook het bruidsmeisje zijn, want ik ben het bruidsmeisje van marokko,nl

laterZ :blauwkus:
Zozozoooooo schoonzus !

07-06-2002, 10:49
Salaam alaikom, met wie je gaat trouwen en vanwaar die komt dat is allemaal Elmaktab mensen!Dus zeg niet ik wil uit nederland, want je weet niet wat Allah voor je heeft uitgekozen.Ik zou ook het liefs uit Nederland willen ( ik heb hem al gelukkig )omdat diegene al de nederlandse cultuur kent en van alles op de hoogte is.Als je iemand uit marokko neemt is het te moeilijk voor sommigen om haar/hem te begrijpen en je moet ook zoveel moeite doen om haar/hem hier te laten wennen en daar zitten de meeste mensen mee . Ma3a salamaa, Nadoriaaa

07-06-2002, 17:26
heyyy the lady....heheh je wilt niet weten van wie igzeneej is
enne jah mijn bruidegom staat ook al vast en hij komt ook hiervandaan....en ik denk ook dat dat iets beter bij mij past....met alle respect tegen de marokkaanse mannen van daar....maar geef maar eerlijk toe het is toch heel wat anders...het is gewoon heel moeilijk voordiegene om zich hier aan te passen en dat kost tijd, en het probleem is dat sommige zich niet willen aanpassen en dat zou met mij dan al meteen botsen want ik ben hier opgegroeid dus heb ook gewoontes van hier meegekregen dus daar begint het al!!!
Maar jah wat wel weer zo is als je van elkaar houdt dan maakt het allemaal niet uit..dan komt alles wel goed!!! dus het is dat mijn schatje hier vandaan komt anders had ik het echt niet geweten het liefst zou ik kiezen voor hier maar jah je weet maar nooit misschien woont je ware wel in china ofzoooooooo..... je weet het niet!!!!!
maar ik denk dat als ik zou trouwen met iemand van daar dat het beter zou zijn dat ik in spanje zou gaan wonen ofzo.....want sommige dingen zijn sprekend marokko en de cultuur van daar is ook een beetje marokkaans achtig duss en jah dat het daarnaast heel lekker warm is is maar bijzaak natuurlijk he en plus we beginnen samen ergens anders dus is nieuw voor ons allebei!!!
maarre ik hoop dat iedereen een goed huwelijk gaat krijgen.....waar je bruid of bruidegom ook vandaan komt!!!!!!
beslama

07-06-2002, 17:29
Is CHINA geen optie?

kisses dinaatje

07-06-2002, 18:07
jah dinaatje is vast leukkk heheh
trouwens nog gefeliciteerd
bye bye

07-06-2002, 18:11
ja ik zag hier alleen keuze tussen een partner uit Nl en maroc. Maar geen optie voor China. En mocht dat nou net de land van mijn keuze zijn!!

En thanks lieverd.

kisses dinaatje

13-06-2002, 19:08

CDA, LPF en VVD hebben dinsdag een akkoord bereikt over een strenger immigratie- en asielbeleid. Voor minder vermogenden wordt het onmogelijk een partner te laten overkomen uit een niet-westers land.

14-06-2002, 12:32

Citaat:
Origineel gepost door Moderator
CDA, LPF en VVD hebben dinsdag een akkoord bereikt over een strenger immigratie- en asielbeleid. Voor minder vermogenden wordt het onmogelijk een partner te laten overkomen uit een niet-westers land.
Ja meneer de moderator, Ik heb die dag ook naar het nieuws gekeken!!

Maar goed, alle gekheid op een stokje;
Het streng maken van het immigratie- en assielbeleid is iets wat naar mijn mening al veel eerder had moeten gebeuren. Wat ik wel kwalijk vind is dat men het beleid strenger maakt op punten die voor ongelijkheid zorgen, namelijk verdien weinig dan ben je gedoemd hiervandaan te trouwen, verdien je 130 % van het minimumloon dan kan het weer wel. Klinkt onlogisch in mijn oren. Wat ze hier mee willen bereiken is mij ook onduidelijk. Volgens mij is het nog steeds niet zo dat een partner uit het buitenland meer zou kosten...........Kortom, onzinbeleid dus.

Aan de andere kant vind ik zoals gezegd het strenger maken van dit beleid op zich een goed idee. Maar baseer dat dan bijvoorbeeld op een x aantal jaren dat je hier in Nederland gewoond of gewerkt moet hebben, verhoog dat dan of zo. Of stel het als voorwaarde dat de hiernaartoe over vliegende partner gelijk na binnenkomst zich aanmeldt voor een inburgeringscursus en spreek een evaluatiemoment in wanneer gekeken zal worden naar de vorderingen op taalgebied.

Kijk dat zijn pas voorstellen.............maar goed ik zit niet in het parlement. Heb het daar te druk voor.

Wees gegroet,
Tornado

15-06-2002, 16:39
Mannen die een vrouw halen uit Marokko zij dom en zielig.

KLOPT DIT?? zijn jullie het hiermee eens of niet??

Dit is niet mijn mening maar een stelling...Ik wil jullie mening gebruiken voor een radioprogamma.......

Wil je a.u.b ook je naam en leeftijd vermelden....
En als het geen moiete is ..graag mailen naar el_dounia@hotmail.com Klik op de emailadres en en verstuur je mening....

Erg bedankt!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14