Bekijk volle/desktop versie : Hoe maken jullie een simpele salade..



13-07-2006, 23:57
Salaam Dames

Ben benieuwd hoe jullie een simpele salade van bv tomaat sla en komkommer klaarmaken ...gebruiken jullie allemaal azijn bijvoorbeeld


14-07-2006, 00:10


sla,olijven zonder pit, pijnboompitten, tonijn (in water), tomaat, mayo, azijn, zout

14-07-2006, 00:11

Citaat door Asssie08:
een heel simpel salade hihihih daar ben ik erg goed in, anyway wat ik beijvoorbeeld bij de tajin doe is:

komkommer in stukjes snijden (meestal laat ik de schil erop want vinden we weel lkkerder veel goed wasse)
tomaat in maan-vormen snijden
halve ui voor degena die het lkker vinden ook in stukjes snijden

dan pak je sla en scheur in je stukjes nadat je het heel goed met koud water hebt gewassen gooi je alles bij elkaar in een vergiet.

klein beetje oli, yognase (als ik het goed typ), zout, klein beetje melk zodat het toch niet allemaal zo vettige lijkt, azijn roeren en er over heen gooien

simpeler kan het niet
..ja zulke salade's bedoel ik... ..klinkt lekker meid

14-07-2006, 00:12

Citaat door Mind_Body_Soul:
sla,olijven zonder pit, pijnboompitten, tonijn (in water), tomaat, mayo, azijn, zout
klinkt ook lekker

14-07-2006, 09:00



Citaat door Zahara:
klinkt ook lekker
Zo ziet mijn salade dr uit:
Klik hier

Soms voeg ik daaraan toe.. Gegrilde Kipfilet in blokjes/gamba's ... Dan is het echt een maaltijdsalade.. Heerlijk met dit weer

M3a salama,
Latifa

14-07-2006, 10:27

Citaat door Maghrebiya:
Zo ziet mijn salade dr uit:
Klik hier

Soms voeg ik daaraan toe.. Gegrilde Kipfilet in blokjes/gamba's ... Dan is het echt een maaltijdsalade.. Heerlijk met dit weer

M3a salama,
Latifa
Hmm ook lekker ga zo door

14-07-2006, 17:45
simpele salade, komkommer, cherrytomaatjes, ijsbergsla, olijven zonder pit

en dan een zakje sladressing aanmaken met water en olie en dan eroverheen doen

14-07-2006, 20:28
Hier nog een simpele salade:

-Komkommer
-Tomaat
-Tonijn
-Avocado
-Mozzarella
-Een zakje Italiaanse slamix (met croutons, pijnboompitten, pompoenpitten, kruiden etc..)
-Mais

Gewoon alles mixen en klaar is kees!