Bekijk volle/desktop versie : >>Dromen uitleg???Iemand???



13-07-2006, 22:24
Salaam aleikoum

Ik ben opzoek naar iemand die dromen kan uitleggen????

Djazaak allahoe ghairan

aleikoum salaam

13-07-2006, 22:28



Citaat door ZinaDjelMama:
Salaam aleikoum

Ik ben opzoek naar iemand die dromen kan uitleggen????

Djazaak allahoe ghairan

aleikoum salaam
Zuster die kan je hier niet vinden.

13-07-2006, 22:30
ik doe me best om er toch mee in contact te komen misschien dat iemand, zo iemand kent ofzo...

13-07-2006, 22:32
Die vind je hier niet zuster. Als je Arabisch spreekt, kun je contact opnemen met een geleerde. Ik kan je wel enkele nummers geven inshaae Allaah.

13-07-2006, 22:47



Citaat door ZinaDjelMama:
ik doe me best om er toch mee in contact te komen misschien dat iemand, zo iemand kent ofzo...
Zo'n iemand was Youssoef 3alaihi Salam.

4. En (gedenkt) toen Yoesoef tot zijn vader zei: "O mijn vader, voorwaar, ik zag (in een droom) elf sterren en de zon en de maan, ik zag dat zij zich voor mij bogen.

5. Hij zei: "O mijn zoon, vertel jouw droom niet aan jouw broeders, anders zullen, zij tegen jou een plan beramen. Voorwaar, de Satan is voor de mens een duidelijke vijand."

6. Zo verkiest jou Heer jou en onderwijst Hij jou de uitleg van de vertellingen(dromen). En Hij vervolmaakt Zijn genieting aan jou en aan de familie van Ya'qoeb, zoals Hij die daarvoor heeft vervolmaakt aan jouw vaderen, Ibrahim en Ishaq. Voorwaar, jouw Heer is Alwetend, Alwijs.

Soerat Yoesoef. (Interpetatie)

13-07-2006, 23:11

Citaat door ZinaDjelMama:
Salaam aleikoum

Ik ben opzoek naar iemand die dromen kan uitleggen????

Djazaak allahoe ghairan

aleikoum salaam



ik heb ooit een boek in Beverwijk gekocht waarin bepaalde dromen worden uitgelegd. deze heb ik helaas uitgeleend en nog niet terug gekregen. je kan e.v.t daar of in Vleuten (zwarte markt) naar kijken. wat ik weet over dromen is dat je het niet aan de eerste de beste moet vertellen.

succes

14-07-2006, 22:12
doe ik ook zeker niet daarom ben ik opzoek naar iemand die daar geleerd in is..een imam ofzo ik heb dat boek ook maar die wil niet echt helpen...

Djazakoum Allahoe ghairan

Ik kijk nog verder

14-07-2006, 22:14

Citaat door Moeraabita:
Die vind je hier niet zuster. Als je Arabisch spreekt, kun je contact opnemen met een geleerde. Ik kan je wel enkele nummers geven inshaae Allaah.
Oegtie kan je mij inshallah die nummers pm'en ik beschik over de arabische taal en anders kan mijn mahraam het gesprek voeren djazaak allahoe ghairan...

14-07-2006, 22:22

Citaat door ZinaDjelMama:
Oegtie kan je mij inshallah die nummers pm'en ik beschik over de arabische taal en anders kan mijn mahraam het gesprek voeren djazaak allahoe ghairan...
Wa djazaaki oekhtie, check PM

14-07-2006, 22:30

Citaat door Moeraabita:
Wa djazaaki oekhtie, check PM
gecheckt