Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen kunnen niet opvoeden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

13-07-2006, 22:22
of het is te streng of juist te vrij..

13-07-2006, 22:24



Citaat door Choepita_NoeNoe:
of het is te streng of juist te vrij..
whuauhauh EWOLLAH ILLAA E sgatje inoe je hebt gelijkk

sommige meiden lopen letterlijk BLOOT

sommige gaan weer te verr

13-07-2006, 22:25
hoe bedole je te ver oke ikk begijp de eerste wel ,maar de laatste niet hoor...

13-07-2006, 22:26

Citaat door alhoecima girl:
hoe bedole je te ver oke ikk begijp de eerste wel ,maar de laatste niet hoor...
ze bedoelt bijv,..

je mag niet naade stad met je vriendinne enzoo

13-07-2006, 22:27


Ik ben goed opgevoed Alhamdoulilah..
Opvoeding heeft niet alleen met de ouders te maken!

13-07-2006, 22:30

Citaat door Choepita_NoeNoe:
of het is te streng of juist te vrij..

Wat ik om me héén zie is dat de jongens te vrij wordt opgevoed en de meisjes juist weer te streng.

al7qq.

13-07-2006, 22:34

Citaat door al haqieqat:

Wat ik om me héén zie is dat de jongens te vrij wordt opgevoed en de meisjes juist weer te streng.

al7qq.
je haalt de woorden uit mn mond sGat

13-07-2006, 22:38

Citaat door Choepita_NoeNoe:
of het is te streng of juist te vrij..
Lang niet altijd ...
In mijn geval Hamdoelilah ook niet ...

Mijn vader zegt vaak: 'emm emmi emm idji' (zowel mijn zoon als dochter)
Waar mijn broers gaan ... Ga ik ook ... Wat zij mogen ... Mag ik ook ...
Tuurlijk zijn er wel verschillen ... Maar deze verschillen zijn in mijn voordeel ...

13-07-2006, 22:47

Tjah, laten we voorop stellen dat het opvoeden van kleine wezens geen gemakkelijke opgave is.. It will be a hell of a Job om die goed en wel te doorstaan.

Ik denk dat we pas mogen spreken als we zelfs kids ter wereld brengen en beseffen hoe ongelooflijk ingewikkeld dat wel niet kan zijn..

13-07-2006, 22:52
Buiten dat de manier niet goed is. Ouders moeten checken met wie hun kinderen omgaan. Wat voor soort vrienden etc.

Dat beinvloedt kinderen 't meest.

13-07-2006, 22:57

Citaat door Endless:
Buiten dat de manier niet goed is. Ouders moeten checken met wie hun kinderen omgaan. Wat voor soort vrienden etc.

Dat beinvloedt kinderen 't meest.
Ouders zijn er niet enkel om als controle te functioneren. Ik denk dat het bij ons Marokkanen het er hevig in te kort schiet, de manier WAAROP er met kinderen wordt omgegaan.

Op de juiste manier aandacht aan je kinderen besteden zal naar mijn optiek een verschil opleveren. Als jij een goede band,tijdens een jeugd van zó'n kind opbouwt dan breek je al snel een muur door en heb je er ook meer grip op.
Door een kind ook door en door te leren kennen, zul je hem/haar ook kunnen helpen bij het ontwikkelen van zijn/haar talenten en de zwakkere punten etc..

13-07-2006, 23:06
el hamdouliallah,Ik ben blij met de opvoeding die ik gehad heb....

13-07-2006, 23:16


Mijn moeder vertrouwt me... Ik ga nergens heen zonder haar toestemming.
We praten veel samen, we doen veel samen en ik denk echt dat dat de goede basis is voor een goede vertrouwelijke band tussen ouder en kind.

Want wat heb je er nu aan als je alles stiekem doet zonder toestemming van je ouders, je bent dan voortdurend bezig met liegen en op een gegeven raak je het dan ook zat...

Ach ja, ik vind niet dat je er zomaar over kan oordelen als je zelf nog geen kinderen hebt, want het is echt geen makkelijke klusje...

13-07-2006, 23:27

Citaat door Choepita_NoeNoe:
of het is te streng of juist te vrij..
allebei, want als je te streng bent dan gaan ze sneller op zoek naar de vrijheid en te vrij daar maken ze misbruik van

14-07-2006, 00:57
Praat voor jezelf..

Marokkanen kunnen niet opvoeden, ga weg man..
Nee dat kunnen die Nederlanders..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6