Bekijk volle/desktop versie : Gaat er iemand naar tunesie of turkije? of nog wilt gaan??



13-07-2006, 21:51
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er nog iemand naar deze en of andere plekken gaan.
Zo ja laat dan horen waar je gaat en wanneer je gaat en of je al eens eerder bent gegaan. ben benieuwd!

Ik zelf heb naar tunesie en turkije geboekt.

groetjes

14-07-2006, 14:38



Citaat door mistrygirll:
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er nog iemand naar deze en of andere plekken gaan.
Zo ja laat dan horen waar je gaat en wanneer je gaat en of je al eens eerder bent gegaan. ben benieuwd!

Ik zelf heb naar tunesie en turkije geboekt.

groetjes
ik ben in april naar maroc geweest .
ik ga binnen kort naar tunesie voor de 2 keer allen naar andere stad hamemet

15-07-2006, 00:38
hallo marwa,

Heb je al geboekt naar tunesie??

15-07-2006, 20:50
Heeyy

Ik ga ook binnenkort naar tunesie insha 'allah!

16-07-2006, 16:20


ik heb geboekt naar,libie....is anders dan elke keer naar marokko.

ben nieuwsgierg wat voor land libie is en daarom ga ik er heen met mn neef

16-07-2006, 16:55
Al Maghribia .nl is de Marokkaanse Cybergemeenschap op het Internet. Momenteel bestaande uit een forum met een grote selectie uit onderwerpen. Daarnaast kun je er gamen chatten maar ook is het mogelijk om naar radio te luisteren en televisie te bekijken voor de mensen die liever naar quran luisteren is er een speciale audioplayer maar er is ook een anasheedplayer met nashids van sami yusuf binnenkort gaat al Maghribia uitbreiden en hopen we ons aanbod nog veel verder uit te breiden en word de site gezelliger en mooier er zal van alles komen om te kunnen genieten intervieuws met allerlei bekende mensen!

Dus registreer je snel
www. al maghribia .nl (spatie's aan elkaar)

17-07-2006, 08:31

Citaat door mistrygirll:
hallo marwa,

Heb je al geboekt naar tunesie??
ja ik heb geboekt

17-07-2006, 09:33
fijne vakantie en geniet ervan!

17-07-2006, 11:12
Ook wij gaan 15 Augustus Inscha Allah 2 weken naar Tunesië (Hammamet) vorig jaar zijn we naar Alanya geweest, 8 dagen, nou ik had het daar echt wel gezien... Ik hoop dat Tunesië geweldig wordt!!!!

Wij zitten in Hotel Safa en jij Marwa?

17-07-2006, 20:00

Citaat door Lamya:
Ook wij gaan 15 Augustus Inscha Allah 2 weken naar Tunesië (Hammamet) vorig jaar zijn we naar Alanya geweest, 8 dagen, nou ik had het daar echt wel gezien... Ik hoop dat Tunesië geweldig wordt!!!!

Wij zitten in Hotel Safa en jij Marwa?
Je gaat zeker genieten van tunesie vooral hammamet is prachtiggg!!!!

18-07-2006, 08:40
Inscha Allah ya rabie, een collega van mij is geweest en die heeft gezworen om nooit meer te gaan, zij is een halfbloedje en volgens haar werden zij en haar vriend heel denegrerend behandeld. En als je haar ziet echt een poppetje maar omdat ze dus een beetje donker is werd ze volgens haar slecht behandeld.

Iy koen ghair Inscha Allah.

Bedankt voor je reactie!

10-08-2006, 12:50
Hoi meid
ik ben vorig jaar naar alanya geweest maar dan met de kerstvakantie ik vond het heerlijk ik zit er ook over na te denken dat ik dit jaar naar tunesie ga maar heb nog niks geboekt
ik wens jou veel succes