Bekijk volle/desktop versie : just a girl (waargebeurd)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

13-07-2006, 17:57
okey dit is waargebeurd alleen namen zijn veranders okey laat ik maar beginnen ik melde me aan om msn en zag dat een joy online was ik moet haar ff wat vragen
ik;hey hey lievie alles goed
joy:jah tog jasmina met mij gaat alles goed
ik:ik heb een vraagje maar ik kweet niet hoe ik het moet vragen
joy:nee joh vraag maar sgat
ikkey,nou kijk je weet tog die enen jongen die jij kent
joy:welke van de honderd
ik:gekkie nou die buurjongen van jouw(joy woonde achter mij en ze zat bij mij op sgol in 4 en ik in 3)mustafa jah zyn vrien ik denk dat ik heb leuk vindt
joy:wie hij>>>>(foto)
ik:jah
joy:zo leuk wil je de msn van hem
ik:maar gaat hij niet denken
joy:ik zeg gewoon dat je een msn van een iemand vroeg en dat ik exspres de verkeerde gaf om grapje te maken had niks te doen ofzo okey sgat hiet is de msnxxxxxxxxxxxx@hotmail.com oja hij heet yassin bye the way
ik:is goed gekkie
ik:heb hem toegevoeg ik moet nu gaan jah egt bedankt sgat maar tegen niemand zegen ha
joy:is goed ik hou me mond wel doei doei sgat
ik:




ik melde me af yes ik heb zijn msn yes yes yes ik keek in de spiegel naar me bruine krullen ,bruine ogen getind huid.zo hij mij zien staat nee joh wie gaat nou zooon lelijk meisje als ik zien staan ik besloot maar om te gaan slapen


als jullie willen dat ik verder ga wil ik minstens 5 reacties okey

13-07-2006, 18:08


is goed leivie ik begin nu okey

13-07-2006, 18:13
ik werd wakker ik kleede me aan en ging op de tram w8 ik zat altijd beetje achter in
ik keek uit de raam en zat al lkkr te dromen over yassin todat ik zag dat hij instapte bij zyn halte mij hart klopte in 1 sec miljoen keer o mij god wat is hij mooi nee jasmina niet zo denken dat mag niet hij ziet jouw niet staan ik keek om en hij stond achter in te praten met zijn vriend. voor ik het wist was het al mij halte nee wrm moet ik uitstappen nu ik eindelijk met hem in de tram zit gaat de tarm zo snel ik stond op en liep naar de achterste deur dat wat makkelijk voor mij dan was ik gelijk bij sgol ik keek hem aan voor ik het wist keek hij mij terug aan met zijn mooi groene ogen ik keek gelijk weg uit verlegen heid

13-07-2006, 18:31
in tussen bij yassin[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black]onee weer naar sgol en zo vroeg wrm begin ik altijd zo vroeg ik stond op douchde en kleede me aan en ging naar de tramhalte. ik heb geluk de tram komt er aan. ik keek in de tram of ik bekende tegen kwam maar mijn ogen bleven haken bij een meisje die bij de raam zat ze keek me geschokken aan vraag me af wrm??!!! ik stapte in. ewa rachid alles goed ma[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]rachid: jah tog met jouw[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]yassin:gaat zijn gangtje[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]rachid:en heb je nog een chickie ma[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]yassin:nee man maar ik kan elke meisje krijgen die ik wil ik lach naar ze en de volgende minuut zit ik met hun in bed ewa jij?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]rachid:jah tog niet alleen 1 maar 100 whahwhahhawhawhahwahwahwha[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]yassin:hhahahahahahah [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]ik keek om en zag dat dat meisje naar mij keek en ze keek snel weg toen ik ook naar haar keek dat meisje is zooooooooo moooiiii wat is dat wat voor gevoel heb ik van binnen ze stapte al uit, gelukkig vroeg rachid wat[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]rachid:wejooooooooooooooo zag je die mooi meid wow [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]yassin:jah ze was inderdaad knap[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]rachid:en haar kont is een 10 hahahah[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]yassin:hahahahahah[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial Black][SIZE=3]ewa ik moet gaan jah rachid spreek okey [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=3]eindelijk bij sgol en ben zo laat uit tot 4 uur ik heb geen zin in sgol man bij sgol zag ik me vrienden al staan ik ging naar hun toe en groette hun en we praten wat voor de bel ging in de les kon ik me niet consetreren ik moet aan dat meisje denken wie is zij ze is zoo mooi en ze geeft me zoon warm gevoel van binnen ik hoop dat ik haar weer tegen kom als allahdat wil incsallah

13-07-2006, 18:39


ik hoop dat jullie het leuk vinden veel reacties en meningen anders ga ik niet verder okey doei doei

13-07-2006, 18:39

Citaat door raprap:
ik hoop dat jullie het leuk vinden veel reacties en meningen anders ga ik niet verder okey doei doei

14-07-2006, 18:27
zo te zien vindt niemand mijn verhaal leuk wat egt is gebeurd nou jah daar kan ik niks aan doen

17-07-2006, 19:34
heeey ga snel verdrerrrrrr

ps een nieuwe fan der by

ga zo dooor

18-07-2006, 18:56
dankje wel sgat maar ik wel wel meer mensen die het verhaal leuk vinden maarja okey hiet is een gevolg laat het me weten wat je er van vindt[/SIZE]

[SIZE=5]back to yasmina:[/SIZE]
[SIZE=4]o mij god wat is hij tog mooi nee yasmina niet zo denken hij gaat jouw tog niet leuk vinden op wie valt nou op zo lelijk meisje als ik. ik zag hanan al aan komen[/SIZE]
[SIZE=4]hanan;hey lievie,alles goed[/SIZE]
[SIZE=4]ik:jah ckr vooral nu ik yassin heb gezien in de tram [/SIZE]
[SIZE=4]hanan:kom op vertel meer details[/SIZE]
[SIZE=4]ik:nou ik heb joy gesproken op msn je weet wel dat meisje zij heeft zijn msn gegeven aan mij en heb hem toegevoed maar ik kweet niet hoor of hij mij leuk vindt[/SIZE]
[SIZE=4]hanan:nou sgatje als hij jouw niet leuk vindt wat niet zo is dan heeft hij stront in zijn ogen wallah yasmina jij ben egt mooi maar dat je het zelf niet ziet je bent egt dom[/SIZE]
[SIZE=4]ikw kijk de bus is er[/SIZE]
[SIZE=4]hanan:geen ander onderwerp gelijk[/SIZE]
[SIZE=4]ik :jah ik kweet niet wat ik moet segen behalve dat je ongelijk hebt[/SIZE]
[SIZE=4]hanan;dat zullen we wel zien zina hihihihi[/SIZE]
[SIZE=4]ik:is goed gekkie hihihihi[/SIZE]
[SIZE=4]de dag verleep zoals gewoonlijk gelachem en gepraat maar ik moet steeds aan hem denken zijn groene ogen zij lach hij is gewoon perfect.ik kwas laat vrij en ging naar huis heb gebidt en ging wat eten toen kwam ik online............................................ .........oneee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18-07-2006, 19:04
Hipie die hop met die vingertjes !! JALLAH

18-07-2006, 19:08
maar weet jullie ckr dat ik door moet gaaan??!!!!!

18-07-2006, 19:31
jah je moet zkr verder gaan is echt een leuk verhaal

18-07-2006, 19:57


Nog een fan erbij !!! Waar blijf je zina, ik wil een vervolgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het begint juist zo interessant te worden ....

19-07-2006, 11:02
okey ik ga vanavond of strax verder maar kom op met die groene puntjes

19-07-2006, 12:10
hier nieuwe fan, ga gauw verder. ik denk dat de reden dat er niet veel reacties zijn, is omdat heel veel mensen op vakantie zijn. ga gewoon door fans komen vanzelfffffffffffff

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6