Bekijk volle/desktop versie : Geen titel. Gewoon lekker zwijmelen.



Pagina's : [1] 2 3 4

13-07-2006, 12:33
Sorry maar kon echt geen titel bedenken, . Ik zit op mijn werk en verveel me dus dacht, laat ik eens een kort verhaaltje gaan schrijven voor jullie. Als er genoeg lezers zijn, zal ik verder gaan. Laat me weten wat jullie ervan vinden!


Hudaifa komt lachend voor me staan. ‘Ik zei toch al...voetballen is niet aan meisjes besteed... Terwijl ik nijdig het gras uit mijn mond vis, steek ik mijn hand uit. ‘Houd je mond en help me overeind!’ Hudaifa kijkt even bedenkelijk en trekt een vies gezicht. ‘Je hebt vieze handen dame, sorry.’ Er verschijnt een grote grijns op zijn gezicht.Ik word kwader. ‘Hudeef! Ik meen het sukkel! Help me overeind!’ Weer trekt hij een vies gezicht en helpt me overeind. Nijdig loop ik voor hem uit. Hudaifa is mijn beste vriend die ook nog eens mijn buurjongen is. Al toen we kleine koters waren, waren we gek op elkaar en brulden we elkaars naam in de hoop bij elkaar gebracht te worden door onze ouders. En nu, ik 16 inmiddels, hij 18 jaar, zijn we nog steeds bevriend. ‘Kusje!?’ Roept hij lachend. Ik steek mijn middelvinger op. ‘Saar, het is maar een spelletje hoor!’ Roept hij me na. ‘Ja, een spelletje ja. Waarom dan dat agressief geduw en getrek!?’ Hudaifa rent me achterna en slaat een arm om me heen. ‘Sorry Saar, soms word ik een beetje te fanatiek.’ Ik trek zijn hand weg en versnel mijn pas. ‘He, Saar. Kom op zeg, je weet toch dat ik het niet expres deed? Je doet de laatste tijd echt vreemd. Wat is er toch met je?’ Hoe kan hij dat nou vragen. Hoe? ‘Saar, stop even.’ Hij pakt me vast bij mijn pols en en kijkt me vragend aan. ‘Alsjeblieft, ik zit er echt mee. Je weet toch dat ik morgen vertrek? Dit is mijn laatste dag hier met jou.’ Ik voel me draaierig worden. En dat is precies wat er met mij aan de hand is. Ik probeer de grote brok in mijn keel weg te slikken. Ik wil niet huilen, ik wil het niet. Wat zal hij wel niet denken? Hij zal me een baby vinden. Maar hij gaat weg. Hij gaat weg, verdomme. Door wie moet ik nu getroost worden als ik verdrietig ben? Door wie moet ik gekalmeerd worden als ik weer eens in een pisbui ben? Hij, die er altijd voor mij was, mij heeft leren vechten als een jongen, hij die alles voor me betekent zonder het echt van mij gehoord te hebben. Ik draai mijn hoofd van hem weg. Zijn vader is een paar maaden geleden overleden. Niet lang daarna besloot zijn moeder om te vertrekken naar Amerika aangezien daar hun hele familie zit. En ik dan? Ben ik dan geen familie? Hoeveel betekent een nichtje van hem daar, die hij om de 2 jaar ziet in vergelijking met mij? ‘Ja, je hebt gelijk. Ik ben gewoon chagrijnig vandaag. Sorry.’ Zeg ik uiteindelijk achteloos, alsof zijn woorden mij niet in het diepst van mijn ziel hebben geraakt. ‘Hoe kan ik je opbeuren, meid?’ Dat kan niet, mijn hart is verscheurd in stukken. ‘Ach, het komt wel goed.’ Zeg ik. Ik draai mijn hoofd weer naar hem toe en onze ogen ontmoeten elkaar. Zwijgend blijven we elkaar aankijken. Onuitgesproken woorden blijven branden op onze tong. ‘Hudeef.’ Zeg ik bijna fluisterend. ‘ Jah...?’ Ik haal even diep adem en open mijn mond vervolgens. ‘Kus me.’ Hudaifa is duidelijk overdonderd en zet een stap achteruit. Hij trekt zijn wenkbrauw omhoog. ‘Eh, Saar..Ik maakte daarnet maar een grapje hoor.’ Hij begint te lachen. Hij is zenuwachtig, ik zie het aan hem.
‘Vind je me lelijk?’ Zeg ik tot the point. Hij neemt een diepe zucht en zet vervolgens een stap dichterbij. ‘Saar, je bent het mooiste meisje dat ik ken. En dat zeg ik niet omdat jij mijn beste vriendin bent maar omdat het gewoon zo is. Maar, weet je wel wat je vraagt?’ Ik knik. ‘Ja, dat weet ik. Ik wil dat ik mijn eerste kus van jou krijg. Ik wil hem krijgen van de juiste persoon en ik zal het met me meedragen als een zoete herinnering.’ Mijn woorden blijven hangen in de lucht. Hij maakt geen aanstalten om mij te zoenen. ‘Oke, de boodschap is duidelijk.’ Zeg ik uiteindelijk en wil me omdraaien. Houdaifa pakt me echter abrubt bij mijn pols vast en trekt me tegen zich aan. Niet lang daarna voel ik zijn warme, zachte lippen zachtjes landen op de mijne. Good Lord, wat voelt dit hemels aan. Mijn handen lijken een eigen wil te hebben gekregen en nestelen zich in het golvende haar van hem. ‘Saar..’ Fluistert hij tegen mijn lippen. Zijn handen gaan naar mijn rug en bezitterig drukt hij mijn lichaam tegen zich aan. Zijn lippen gaan over mijn hele gezicht heen, verolgens blijven ze rusten op mijn hals. Als hij weer omhoog gaat kust hij de tranen weg, die inmiddels als een rivier over mijn wangen heen stromen. ‘Huil niet, Saar. Huil niet.’ Zijn lippen zoeken weer de mijne op en verovert ze. Mijn benen zijn week, ik klamp me aan zijn brede schouders vast. Mijn Hudaifa, mijn alles.

‘Sarah, lieve schat. Ze vertrekken.’ Mijn moeder staat aan mijn bed. Waarschijnlijk is het nu 6.00 ’s ochtends. Ja, want dan zouden ze vertrekken. Ik zeg niets en houd mijn ogen dicht. ‘Sarah? Wil je ze niet nazwaaien?’ Als ik niks zeg, loopt ze rustig mijn kamer weer uit. Ik open direct mijn ogen. Mijn ogen zijn opgezwollen van het huilen en van het niet slapen. Ik stap uit mijn bed en kijk uit het raam. Daar zie ik Hudaifa de koffers in de taxi zetten. Weer vloeien er tranen uit mijn ogen. Als ze instappen en weg willen rijden, stopt mijn hart met kloppen. ‘Neeeeeeeeeeeeeeeeee!’ Schreeuw ik. ‘ Neeeeeee!’ Ik ren de trap af naar beneden en ren vervolgens naar buiten, de auto achterna en mijn moeder verdwaasd achterlatend. Met piepende banden komt de auto tot stilstand. Direct zie ik Hudaifa uitstappen. Ik ren naar hem toe en laat me vangen in zijn armen. ‘Oh hudaifa.’ Huil ik. Hij drukt me tegen zich aan en zo blijven we een tijdje staan. Zijn moeder slaat ons emotioneel gade. Als onze innige omhelzing stopt, zie ik dat Hudeef’s ogen ook vochtig zijn geworden. ‘Saartje toch, ik zal je nooit vergeten. Nooit.,hoor je me!? Ik zal je vaak komen opzoeken. Ik beloof het.’

En dat bleek een loze belofte te zijn.

10 jaar later.

Sara;

Driving round thought I saw you pass me.
Rear view mirror playing tricks on me.
Cuz you fade away.
Maybe I'm just hallucinating.
But my loneliness got the best of me,
cuz my hearts so weak…

Everyday I wanna pick up the phone,
and tell you that you're everything, even more
If only I could find you….

Joe weerklinkt door de boxen van mijn auto. Ik ben gek op dit nummer. Als ik de volumeknop hoger wil zetten word ik gebeld. Ik zie dat het Amir is. ‘Hey schat, wacht ik zet je even op handsfree. Ik zit namelijk in de auto. Snel zet ik mijn telefoon op handsfree.
‘Oke, ben ik weer.’ Zeg ik uiteindelijk.
‘Dag lief, hoe is het met mijn schoonheid?’ Ik begin te lachen, ik vond het heerlijk om zijn stem te horen.
‘Gaat lekker hoor en met jou?’
‘Goed nu ik jou weer hoor. Hey schat, waar blijf je, ik maakte me zorgen.’
‘Ja, ik zat net vast in de file maar I’n on my way.’
‘Oke, dan zie ik je zo, schat.’
‘Tot zo!’ Vervolgens hang ik op. Amir en ik hebben nu ruim een halfjaar een relatie. Ik ben gek op hem, hij nog meer op mij. Hij is de enige man die ik na Hudaifa in mijn leven heb toegelaten. Jaren heb ik op Hudaifa gewacht, tevergeefs. Hij heeft mij uit zijn leven gewist en ik bleef als naieveling op hem wachten. Ik voel mijn ogen vochtig worden. De herinneringen aan hem maken me altijd droevig. De belofte die hij niet is nagekomen, nog meer. Er rolt een traan over mijn wang. Het zij zo.



13-07-2006, 12:57


UP
up
up
up
up










up
up
up
up
up
up
up











up
up
up
up
up
up
up
up
up







up
up
up
up
up
up
up
up












up
up
up
up
up
up
up
up
up
up



















up
up
up
up
up



















up
up
up
up
up
up
up

































up
up
up
up
up
up
up




























up
up
up
uo
up
up
up
up
up
up
up
























UP xxx p-maroc


13-07-2006, 13:43
Prachtig !!

13-07-2006, 14:41
ben je nieuwe fan dus meid ga snel weer verder
xxxxxxxxxxx je numder 111 fannnnnnnn

13-07-2006, 14:55


leuk begin ga gauw verder

13-07-2006, 15:14

Up.


13-07-2006, 16:33
hheeeyy ga snel verder leuk begin

13-07-2006, 16:37
KLinkt veelbelovend... ga snel door, meid

13-07-2006, 16:52
Wow, dit begint erg leuk.

Ga snel verder.

13-07-2006, 17:29

Citaat:
go on now........HURRRY UUUP








U
UP
UPU
UPUP
UPUPU
UPUPUP
UPUPUPU
UPUPUPUP
UPUPUPUPU
UPUPUPUPUP
UPUPUPUPUPU
UPUPUPUPUPUP
UPUPUPUPUPUPU
UPUPUPUPUPUPUP
UPUPUPUPUPUPUPU
UPUPUPUPUPUPUPUP
UPUPUPUPUPUPUPUPU
UPUPUPUPUPUPUPUPUP
UPUPUPUPUPUPUPUPUPU





13-07-2006, 19:04
wooooww !! egtt een leukk verhaall hOpelijk ga je snell verder..!!

13-07-2006, 19:57
Hey hey! Leuke reacties zeg! Ik ga morgen zeker verder!

13-07-2006, 20:11


Ga door! Echt een mooi verhaal; xx

13-07-2006, 20:28
salaam schat

eey wollah deze wordt denk ik een heel tof verhaal je kan heel goed schrijven neem dat maar van me aan .
by the way : nieuwe fan

AICHA CHILOHA

14-07-2006, 13:19

Citaat door AichA_chiloha:
salaam schat

eey wollah deze wordt denk ik een heel tof verhaal je kan heel goed schrijven neem dat maar van me aan .
by the way : nieuwe fan

AICHA CHILOHA
Dank je wel pop, .

Pagina's : [1] 2 3 4