Bekijk volle/desktop versie : Al dat gespuis over jullie mannen! De vraag aan jullie dames=..............



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-07-2006, 22:22
Aangezien jullie constant op jullie mannen lopen te hekelen.

Hoe zou jullie leven eruitzien als de mannen er niet meer zouden zijn?





Zelf denk ik! Bekijk jezelf van de andere kant! Verander daar waar nodig is en zie hoe jullie macho's erop reageren...

12-07-2006, 22:24


Ik loop helemaal niet op mijn man te hekelen

hekelen nooit van gehoord

12-07-2006, 22:27

Citaat door Felicity:
Ik loop helemaal niet op mijn man te hekelen

hekelen nooit van gehoord
Niet voor jou bedoeld dus

12-07-2006, 22:29
Mijn vraag is hoe zou jullie leven eruit zien als deze man, om welke reden dan ook plotseling zou uitvallen?

Uitkering trekken, enz enz...

12-07-2006, 22:31



Citaat door Independence:
Niet voor jou bedoeld dus
Heb je haar ook weer

Wel voor jou bedoeld dan ?

12-07-2006, 22:39

Citaat door Felicity:
Heb je haar ook weer

Wel voor jou bedoeld dan ?
Nee, heb sowieso geen vent.

12-07-2006, 23:06
Niet iedereen is constant hun mannen aan het hekelen. Dus je moet je topic eigenlijk richten aan hen, die dat wel doen....

12-07-2006, 23:10
ik HEKEL ook niet.......wat is dat eigenlijk hekelen......nooit van gehoord.....maar ik wil er niet aan denken dat mijn man ineens van de aardbodem verdwenen is....ze zijn er toch ergens goed in of niet



geld binnen halen en ik shoppen....

12-07-2006, 23:12

Citaat door noechanarif:
Aangezien jullie constant op jullie mannen lopen te hekelen.

Hoe zou jullie leven eruitzien als de mannen er niet meer zouden zijn?





Zelf denk ik! Bekijk jezelf van de andere kant! Verander daar waar nodig is en zie hoe jullie macho's erop reageren...
Als hun mannen er niet meer zouden zijn, dan waren ze de gelukkigste dikke trollen ooit.

12-07-2006, 23:14
Als mijn man er niet zou zijn dan zou ik hetzelfde doen als nu, gewoon studeren en aan mijzelf werken..en ervoor zorgen dat ik onafhankelijk ben en ook gewoon in mn eentje kan overleven

Hoezo??

12-07-2006, 23:15

Citaat door moslimmagirl:
ikbennadia sorry dat ik het zeg maaar heb jij toevallig slechte ervaring met mannen of je bent een man en je doet je als een vrouw!!!1 maar in ieder geval het zit jeniet mee......ben jeniet aan vakantie toe
11 aug ga ik met vakantie, en ik ben er zeker aan toe..
Tot die tijd; lang leve Marokko.nl hahahaaa

12-07-2006, 23:16

Citaat door monjaca:
Als mijn man er niet zou zijn dan zou ik hetzelfde doen als nu, gewoon studeren en aan mijzelf werken..en ervoor zorgen dat ik onafhankelijk ben en ook gewoon in mn eentje kan overleven

Hoezo??
Zo hoort het.

Er is ook nog een leven na de man.

12-07-2006, 23:16


oke ik had 'm al verwijderd maar ja je heb me geciteerd hoop niet dat ik je gekwets heb....was maar een vraag

12-07-2006, 23:17

Citaat door moslimmagirl:
ik HEKEL ook niet.......wat is dat eigenlijk hekelen......nooit van gehoord.....maar ik wil er niet aan denken dat mijn man ineens van de aardbodem verdwenen is....ze zijn er toch ergens goed in of niet



geld binnen halen en ik shoppen....

12-07-2006, 23:17

Citaat door moslimmagirl:
oke ik had 'm al verwijderd maar ja je heb me geciteerd hoop niet dat ik je gekwets heb....was maar een vraag
Gekwetst? Nee schat, maak je maar niet druk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5