Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat doe jij "onderweg" aan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

12-07-2006, 20:32
Voor alle dames die op vakantie gaan...Wat doe jij "onderweg" aan?

12-07-2006, 20:33


Het zal vast een spijkerbroek worden en een makkelijk shirtje! Maakt eigenlijk niet uit, ben maar een paar uurtjes onderweg.

12-07-2006, 20:36

Citaat door StylishWoman:
Het zal vast een spijkerbroek worden en een makkelijk shirtje! Maakt eigenlijk niet uit, ben maar een paar uurtjes onderweg.
Ik ben wat langer onderweg...Eerst naar Malaga vliegen (what was I thinking???:maf en dan nog met de Titanic naar Tanger...

P.S. echt een leuke ondertekening heb je daar!

12-07-2006, 20:40

Citaat door Estee_Lauder:
Ik ben wat langer onderweg...Eerst naar Malaga vliegen (what was I thinking???:maf en dan nog met de Titanic naar Tanger...

P.S. echt een leuke ondertekening heb je daar!
Wees blij meid! Ik vind het zo jammer dat ik dit jaar de boottocht moet missen. Ik vind dat altijd het leukste van de hele reis. Dit jaar dus geen Titanic voor mij.

Hmm, als je meteen over kan stappen in de boot als je in Malaga aan komt, zou ik gewoon iets leuks aan doen, maar wel lekker simpel! Wie weet kom je nog wel iemand tegen in de boot.

Thanks!

12-07-2006, 20:42


Ik zou als ik jullie was en met de auto naar marokko zou gaan luchtige makkelijke kleren meenemen en een setje of twee 'dikkere' kleren voor de nacht als het koud is.

Ik wens alle vakantiegangsters een fijne reis en vakantie.

12-07-2006, 20:45
Ik doe een jilbaba aan
Lekker luchtig en handig

12-07-2006, 20:45
Allah ie belegkoem 3la ghair.

Inscha'Allah

Insania

12-07-2006, 20:46
Altijd als ik met de auto naar Marokko ging, had ik zo'n gekleurde Marokkaanse pyama aan, met van die versiering bij de hals. Of een lekkere joggingbroek en een simpel shirtje. Ik ga niet twee dagen in een spijkerbroek zitten.

Als ik dan op sommige parkeerplaatsen (met name bij de boothaven) zag ik soms meisjes die er helemaal tiptop uitzagen. Helemaal gedressed, vaak ook nog met hoge hakken aan! Die kijken je dan heel vreemd aan, omdat je een lekkere joggingbroek aan hebt.
Ik denk dan bij mezelf echt, meid niet stoer doen in je outfitje, je hebt niet eens gedoucht, stinkerd.

12-07-2006, 20:50
als ik onderweg naar marokko ga met de auto zie ik er altijd netjes uit en dan stink ik niet.
Want ik heb dan wel gedoucht en dit jaar ben ik met de vliegtuig gegaan.

12-07-2006, 20:51

Citaat door sweetmanal:
als ik onderweg naar marokko ga met de auto zie ik er altijd netjes uit en dan stink ik niet.
Want ik heb dan wel gedoucht en dit jaar ben ik met de vliegtuig gegaan.
Je wordt natuurlijk als een prinses wakker. Neem mij niet kwalijk!

12-07-2006, 20:52

Citaat door StylishWoman:
Altijd als ik met de auto naar Marokko ging, had ik zo'n gekleurde Marokkaanse pyama aan, met van die versiering bij de hals. Of een lekker joggingbroek en een simpel shirtje. Ik ga niet twee dagen in een spijkerbroek zitten.

Als ik dan op sommige parkeerplaatsen (met name bij de boothaven) zag ik soms meisjes die er helemaal tiptop uitzagen. Helemaal gedressed, vaak ook nog met hoge hakken aan! Die kijken je dan heel vreemd aan, omdat je een lekker joggingbroek aan hebt.
Ik denk dan bij mezelf echt, meid niet stoer doen in je outfitje, je hebt niet eens gedoucht, stinkerd.
Ik ben in 1998 voor het laatst met de auto naar marokko gegaan met mijn ouders. Ik was toen nog een stuk jonger en weet nog dat de dames zich verdrongen bij het toilet (waar de hopen luiers en maandverband in de hoeken lag ) met hun make up tasjes om er goed uit te zien.

12-07-2006, 20:55

Citaat door StylishWoman:
Altijd als ik met de auto naar Marokko ging, had ik zo'n gekleurde Marokkaanse pyama aan, met van die versiering bij de hals. Of een lekker joggingbroek en een simpel shirtje. Ik ga niet twee dagen in een spijkerbroek zitten.

Als ik dan op sommige parkeerplaatsen (met name bij de boothaven) zag ik soms meisjes die er helemaal tiptop uitzagen. Helemaal gedressed, vaak ook nog met hoge hakken aan! Die kijken je dan heel vreemd aan, omdat je een lekker joggingbroek aan hebt.
Ik denk dan bij mezelf echt, meid niet stoer doen in je outfitje, je hebt niet eens gedoucht, stinkerd.
haha wallahela , ik dus ook hoor. Als ik gewoon met de auto ging dan had ik altijd makkelijke kleren aan en slippertjes. Het is heel praktisch, maar om eerlijk te zijn niet echt voorkomend...Maar jah je bent dan gelukkig niet de enige Marokkaan met kamelen-knieen in je joggingsbroek haha

12-07-2006, 20:55



Citaat door StylishWoman:
Je wordt natuurlijk als een prinses wakker. Neem mij niet kwalijk!
hoezo als een prinses wij slqpen altijd in hotels en dan douch je ook gewoon
s ochtends

12-07-2006, 20:56

Citaat door Mozhima1:
Ik ben in 1998 voor het laatst met de auto naar marokko gegaan met mijn ouders. Ik was toen nog een stuk jonger en weet nog dat de dames zich verdrongen bij het toilet (waar de hopen luiers en maandverband in de hoeken lag ) met hun make up tasjes om er goed uit te zien.
Ze spelen een wedstrijdje, wie slaat er de knapste jongen op de parkeerplaats aan de haak?

12-07-2006, 20:57

Citaat door sweetmanal:
hoezo als een prinses wij slqpen altijd in hotels en dan douch je ook gewoon
s ochtends
Oké, prinses.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8