Bekijk volle/desktop versie : Ben mishandeld en verkracht door mijn eigen man!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-07-2006, 19:41
papa! ik wil niet trouwen papa! boem! pats! daar kreeg ik weer een klappen en mijn moeder kwam miskiene aangerend! wat is er mijn kind achmed stoppen zo heet mijn vader en mijn moeder heet fatoma stoppen achmed stop en boem! daar kreeg minn moeder weer klappen van mijn vader baba neee!!!! fatoma ga opstaan en ga thee maken voor dat ik jou meer kklappen geef mijn moeder ging opstaan en ging thee maken. en mijn vader ging naar de huiskamer. en ik ging snel naar boven en ging onder de douch. en pakte shampo en hoorde ik gelyijk weer mijn vader roepen siham eruyit! je zit er te lang ! ik zij jah bebe ik ga der zo uit. mijn vader zij neee nuuuuu!!! ik zij oek deed de kraan digt en deed een knot in mijn haren en deed handdoek over mij heen en zonder iets te zegen tegen mijn vader ging ik naar mijn kamer en deed de duer op slot.en trok pyama aan en deed de tv aan en ging op mijn bed zitten en keek gtst want als gtst er niet bestaat dan bestaat mijn leven ook niet. toen gtst klaar was ging mijn vader naar de moskee en ik ging snle naar de douch om mijn haren weer af te maken ging die shampo af hallen.en ging weer trug naar mijn kamer. deed de tv aan maar alle kanallen waren vies. dus deed ik het maar uit. ik had slaap dus ik ging nog ff naar beneden mijn moeder een kus te gefen en zij tegen mijn moeder alvast weltrusten (in het berbers) mijn moeder zij jij ook lieverdgaf mij een kus ik ging naar boven ging ff op msn kijken en niemand was online omadt het al inmiddels half2 snagts was ik deed de pc uit en ging naar mijn warme bed en viel in een roos in slaap.



De volgende dag:

Ik stond op en ging naar de badkamer en hoorde mijn ouders pratyen in de huiskamer mijn ouders worden altijd heel vroeg wakker. ging mijn gezigt wassen.
en ging naar beneden en gaf mijn ouders alebei een kus op de hoofdden van mijn ouders.en we gingen ontbijten mijn vader zat tegen over mij en mijn moeder naast mij. na een tijdje zag ik dat niemand meet at ik zij moet iemand nog eten? mijn ouders zijden allebei tegelijk nee dus ik gingh opruiemn mij moeder ging afwassen. dus ik was klaar met de tafel opruiemn. ik wou net naar boven gaan mijn vadr riep mij dus ik zij wat is er bebe? mijn vader zij en heb je al een man gevonden? ik zij nee nog niet. nou dan moet je nu maar gaan trek je kleren aan en ga een jiongenn zoeken je moet deze week heb je al een jongen onthou dat goed. dus ik ging naar boven ging op mijn bed zitten en ging huilen. mijn vader riep mij en hij zij en ? ben je klaar niig? ik jah bebe ik kom er aan mijn vader zij is goed. trok snel mijn kleren aan en ging naar beneden en ging mijn sgoenen aan trekken en ging naar buiten. zonder wat te zeggen tegen mijn ouders. en ik dagt ik ga naar de centrujm daar zijn meestal mooie jongens. ging daan naar toe en sag opeens een mooie jongen en die ook toevalig een oogje op mij had. ik had honger en ging naaar de mc en had een patat bestelt en opeeens zag ik voor mijn een jongen en toevalig was het ook die jongen waar ik smoor verliefd was jhij zij tegen mij : is deze stoel vrij? ik zij: jah hoor met eeen verlegen stem. ik voelde dat hij naar mij keek en ik was rood voelde ik. en hij zij eaw hoe heet jij sgatje van mij? ik zij: siham en hoe heet jij lieverd? zij ik hij zij ik heet faisal. en toen zij ik : mooie naam. hij zij: dank je wel sgat en gaf mijn een kusn op mijn wang.ik werd knal rood. hij zij zullen wij ergens gaan wandelen? ik zij jah isgoed. ik at snel mijn patat op. enb ging weg.. hand in hand liepen wij weg. na een tijdje loopen ginbgen wij zitten. en toen dagt ik deeze neem ik dese jongen is geweldig. hij zij hier heb je mijn nummer: 06-........ en hier heb je mijn msn .......@hotmail.com en ik zij: hier heb je mijn nummer 06........ en mijn msn :......@hotmail.com hij zij bedankt! ik zij: he ik ga maar weer eens hij zij: isgoed sgatje. kom ik breng je wel oke? ik zij jah isgoed .dus zo bragt hij naar mijn huios ik wou uitstappen en opeens pakte hij mijn hand en gaf mijn een warme zoen. en ik sgaamde mij kapot! en hij zij slaap lekker sgat ik zij jij ook lieverd. doidoei sgat. en ik deed de sleutel in de deur en mijn vader kwam gelijk en hij zij en?? heb je al een jongen? ik sgaamde mij om het tegen hem te zeggen ik zij jah ik heb al een jongen. hij zij isgoed meid goeso maar eigel;ijk viond ik het niet zo leuk voor mijn moeder. nou het was nu al 12 uur snagts ik zij beslame yemme&bebe ik ga slapen zij zijden alebei bslame sgat.



nou vertel maar waneer ik moet begijnnen!!!!

12-07-2006, 19:54


ga snel verder meid ik ben zeker dat het spannend ga worden(k)
is het waargebeurt of zelf uit gevonden ?

12-07-2006, 20:16
tbarkallah je kunt echt mooi schrijven
zinaa ga snel veder kan niet wachten

13-07-2006, 11:38
ga snel verder

13-07-2006, 13:05


heyhey ga z.s.m verder met je verhaal!!!!!
koesies, N

13-07-2006, 13:15
ga snel verder

18-07-2006, 21:30
waar ben je?? ga je nog verder???

18-07-2006, 22:08
hahah..
Je werd rood maar je zegt wel ..
En hoe heet jij lieverd..??

18-07-2006, 22:45
Heey meid ge snell verder UPP

18-07-2006, 23:08
Nieuwe fan aangemeld
x.
Chaimae

21-07-2006, 10:54
he dames ik ga niet meer verder met de verhaaal sorry egt waaar wollah sorry dames.m,aar wel bedankt hoor sorry mijn beste fannen egt waar sorry.

21-07-2006, 11:40
wat voor shit is dit als je een verhaal schrijft maak je het tog ook af :s

22-07-2006, 00:24


sorry hoor ik wil niet verder sgrijfen klaar en daar ga jij niet me bemoeien oke? en misgien doe ik het wel voor de andere en niet voor jou.

22-07-2006, 00:52
ik wil graag effe wten wrm je gaat stoppen met dese verhaal? maar het was wel eenleuk begin hoor dat wel

11-08-2006, 17:08
Hey tanger_siham ik vindt het echt een heel goed verhaal.
Alleen begrijp ik ook niet waarom je niet meer verder wilt schrijven.

Ik hoop toch dat je voor je andere fans toch nog verder wilt schrijven.

Groetjes en kusjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7