Bekijk volle/desktop versie : Hoe weet je of hij trouwt uit liefde?



Pagina's : [1] 2 3

12-07-2006, 16:59
Salaam,

Kan iemand me vertellen hoe je kunt weten of een man met je wil trouwen uit liefde of gewoon omdat hij vind dat het tijd is voor hem om te trouwen???

12-07-2006, 17:00


Vermink jezelf.

Als hij dan nog steeds met je wil trouwen, dan is dat uit liefde

12-07-2006, 17:02

Citaat door Flower_Girl:
Vermink jezelf.

Als hij dan nog steeds met je wil trouwen, dan is dat uit liefde

En als hij me dan niet meer wilt? Dan zit ik er wel mee ....

12-07-2006, 17:02
Wie het niet kan zien,moet wel bilnd zijn ofzo.

12-07-2006, 17:03



Citaat door Inayah:
En als hij me dan niet meer wilt? Dan zit ik er wel mee ....
ja dat weet ik... dat is het kleine nadeel eraan.

Maar dan weet je het tenminste en dat wilde jij weten

12-07-2006, 17:10

Citaat door samya 2:
Wie het niet kan zien,moet wel bilnd zijn ofzo.

dat vind ik niet, je kan toch verliefd zijn op iemand en dan denken dat die persoon ook verliefd is en dan blijikbaar alleen maar willen trouwen om te trouwen. Zou niet de eerste keer zijn dat zulke dingen gebeuren

12-07-2006, 17:11

Citaat door Flower_Girl:
ja dat weet ik... dat is het kleine nadeel eraan.

Maar dan weet je het tenminste en dat wilde jij weten


Ja das waar maar dat is nu wel in het extreme vind je zelf niet?

12-07-2006, 17:22
als jij er een goed gevoel bij hebt dan zit het goed,als jij zelf twijvelt over die persoon dan zou ik niet trouwen.

12-07-2006, 21:11

Citaat door Inayah:
Ja das waar maar dat is nu wel in het extreme vind je zelf niet?
vind je?

12-07-2006, 21:14
daar kom je achter als je met elkaar communiceert!

12-07-2006, 21:21

Citaat door Inayah:
Salaam,

Kan iemand me vertellen hoe je kunt weten of een man met je wil trouwen uit liefde of gewoon omdat hij vind dat het tijd is voor hem om te trouwen???
Moeilijk... je hebt 2 keuze..... of je trouwt met hem en riskeert alles... of je trouwt niet....

Ik heb dit ook wel eens gehad en ik heb voor het laatste gekozen omdat ik dacht dat hij wilde trouwen vanwege zijn leeftijd

Achteraf is gebleken dat het echte liefde was maar toen was t al te laat.... dat risico neem je nu eenmaal

12-07-2006, 21:24

Citaat door amoorahh:
daar kom je achter als je met elkaar communiceert!
nou, zelfs als je communiceert kun je niet communiceren

12-07-2006, 21:44



Citaat door ber19kania:
Moeilijk... je hebt 2 keuze..... of je trouwt met hem en riskeert alles... of je trouwt niet....

Ik heb dit ook wel eens gehad en ik heb voor het laatste gekozen omdat ik dacht dat hij wilde trouwen vanwege zijn leeftijd

Achteraf is gebleken dat het echte liefde was maar toen was t al te laat.... dat risico neem je nu eenmaal

Ja daar heb je gelijk in, soms moet je een risico nemen. Maar ik heb iemand leren kennen en na enkele maanden sprak hij al over trouwen, en we kenden elkaar nog niet eens goed ( nu nog niet eigenlijk) . Hij zei dat hij volgend jaar zeker wil trouwen dus daarom dat ik me nu afvraag of er wel liefde is....

12-07-2006, 21:44

Citaat door Flower_Girl:
vind je?

Ja dat vind ik eerlijk gezegd toch wel hoor!! Zou jij het doen???

12-07-2006, 21:47
kijk meid als je die persoon echt goed kent, en allang contact hebt dan weet je goe dgenoeg of hij je echt wilt, of niet?

Pagina's : [1] 2 3