Bekijk volle/desktop versie : De werkelijkheid

Pagina's : [1] 2

13-06-2002, 14:48
DEEL 1

22.30 net uit de tram gekomen,was op mijn werk moe loop ik naar huis achter mij hoor ik getoeter van een auto ik kijk om en zie dat het een hele knape jongen is hij gebaard met zijn hand dat ik moet komen. ik draai me om en loop door(ik denk bij me zelf dat doet hij toch bij elke meisje en als hij me echt leuk vindt dan blijft hij me maar achter volgen en ik ga helemaal niet naar een jongen toe lopen die al in een auto zit,als hij mij leuk vindt dat moet hij maar naar mij toe komen.)maar hij geeft het niet op hij toetert weer en maakt weer gebaar met zijn hand dat ik moet komen weer geef ik hem geen aandacht en loop verder,ik zie dat hij dat niet leuk vond.hij rij heel hard weg 2 min later zie ik hem weer bij een snackbaar wachten ik zie dat hij op mijn afkomt ik voel dat ik rood word. hij zegt wat doet een schoonheid als jou zo laat nog buiten ik werd een beetje boos misschien dacht dat ik zo een goedkoope sletje was,dus reageerde ik heel boos van ik kom uit mijn werk! of dacht je dat ik in een cafeetje zat met jongens? en trouwens wat gaat jou dat aan ik ken jou geen eens dus laat me alsjeblieft gaan.maar diep van binnen wist ik heel goed dat ik niet weg wou. op de eerste moment toen ik hem zag was ik op slag verliefd op hem. hij zei sorry zo bedoel ik het niet ik dacht alleen van..... jongen je moet niet zo snel conclusies trekken. oke sorry hoe kan ik het goed met je maken?

ik hoop dat jullie hem leuk vinden zo ja moet jullie even jullie reacties plaatsen zo dat ik weet dat ik verder moet schrijven oke
beslama

13-06-2002, 14:51

ga maar verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

xxxxxx moi

13-06-2002, 15:04
ZAL IK ZEKER DOEN ALLEEN IK MOET ZO WERKEN EN MAAK HET MORGEN WEL AF OKE
BESLAMA EN NOG BEDANKT VOOR JE REACTIE

13-06-2002, 17:36
ga verder man het begin is errug interresant!!! liefs,xxxxislamietje

14-06-2002, 14:17

DEEL 2

er valt niks goed te maken oke ik ken jou niet eens en zou je me nu met rust willen laten. opeens zie ik mijn vriendin aan komen lopen ze roept: hey Dina alles goed? lang niet gezien. O dus je heet Dina . oeps heb ik iets verkeerd gezegd, ja zoiets ja maar het geeft niet. sorry maar ik moet er snel vandoor oke ik bel je vanavond wel. ik liep door en hoorde getoeter en ik keek om en zie dat hij met mij vriendin(malika) stond te praten. ik dacht bij mij zelf ach wat een klootzak eerst bij mij aankloppen en dan met mij vriendin, ik wist wel dat het een player was.

thuis aan gekomen zie ik mijn drie de vriendinnen op de bank t.v aan het kijken (we wonnen namelijk met ze vieren). starend keken ze mij aandachtig aan en vroegen hoe mijn dag was. ik aantwoorde heel traag van "normaal" jullie weten wel BORING!! ze keken me furstrerend aan en zeiden ya right vertel nou gewoon wat er aan de hand iets. ik deed of er helemaal niks aan de hand was terwijl mijn gedachten bij die jongen was. ik liet mijn spullen op de bank liggen en deed als of ik ze niet hoorden en liep naar de keuken om wat te eten.

een kwartiertje later hoorde ik mijn telefoon over gaan en mijn vriendin(nadia) nam op. ik hoorde haar zeggen dat ik in de keuken was. ze kwam naar me toe en zei tegen mij het is een of ander wissam. ik antwoorde snel "he wissam ik ken geen jongen die wissam heet'' zeker verkeerde nummer gedraai ze zei nee want hij vroeg naar jou naam Dina. ik pakte de telefoon onbewust af en zei hallo met wie spreek ik hij zei met Wissam ik spreek toch met Dina? ja dat klopt maar ik ken jou niet. dat klopt ik heb jou nummer via een vriendin van jou gekregen.

14-06-2002, 15:28
zocliché jouw verhaaltje meid wat spanning al die verhalen beginnen op elkaar te lijken........................

originality plzzzzzz a tetouaniya mnin? sania dermel?safir? martil

19-06-2002, 11:03
DEEL 3

mijn vriendin? ja, ik heb net met jou gesproken toen we buiten waren je kwam van je werk weet je het nog? Ooo jij. En wie heeft haar toestemming gegeven om mijn nummer aan jou te geven? Niemand maar zoals ik je al eerder heb vertelt dat ik gek op je ben al vanaf het momment dat je uit die tram was gekeomen,maat dat wil jij nog steeds niet inzien!

Ja omdat ik weet dat jongens alleen van die makkelijke praatjes hebben. Oke dat is waar maar ik ben niet zo. Dat zegen ze allemaal. Als je me niet geloof laat we dan een keer afspreken en dan kom je er zelf achter. (ik dacht bij mezelf deze kans moet ik niet laten gaan en stemde toe. Waar zie ik je dan. Dezelfde plek als waar je me hebt gezien. Hij zei oke en namen we afscheid van elkaar.

mijn vriendinnen kijken me heel vragend aan van wie is die wissam? En toen begon ik ze het hele verhaal te vertelen van A tot Z. Ze vonden het heel erg leuk hoe ik hem heb ontmoet en zeiden dat ik zeker naar die afspraak moest gaan. maar ik twijfelde nog want ik was bang dat hij ook dezelfde zou zijn als al die anderen jongens.

De volgende dag belde wissam in de ochten om te vragen of ik lekker had geslapen en hoe laat we zouden afspreken.

19-06-2002, 11:09
DOOOOOOOOORRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAANN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!! PLLLLLLLLEEEEEEEAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSEEEEEEEEEE NNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTT SSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPEEE EEEEEENNNNNNNNN MMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTT SSSSSSSSCCCCCCCCCHHHHHHHHRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIII IJJJJJJJJJJJVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN OOOOOOOOKKKKKKKKKK????????????????

GGGGGGRRRRROOOOEEEETTTTTTJJJJJJEEEEEEESSSSSSSS VVVVVVAAAAAANNNNNN EEEEENNNNNNN FFFFFAAAAANNNNN!!!

19-06-2002, 11:11
DOORGAAN
PLEASE
NIET STOPPEN
MET
SCHRIJVEN
OK?

GROERTJES
VAN
EEN FAN!!!

ZO IS HET MAKKELIJKER HE???

19-06-2002, 12:51
SUPPPPEEEERRR CLICHE
JONGEN ZIET MEID, MEID DOET AFSTANDELIJK GEEFT LATER TOE...
Ik kan het er onderhand wel uitschijten ;-)

HeHe kissies

01-07-2002, 13:35
DON'T STOP GIRL
GO ON (please)
xxx

03-07-2002, 19:07
Waar blijft de vervolg??????????????????????
Ben erg ongeduldig.....schiet een beetje op.
xxx=jes een lief meisje

14-10-2002, 20:22

komt er nog een vervolg of hoe zit het nou?
zieeeeed maak je verhaal af

14-10-2002, 21:00
komt zeker heb het nog druk vandaar.
maar hij komt en nog spanneder

14-10-2002, 22:04
ooh oke dan is het goed.
ik hoop dat je snel tijd kunt vrijmaken om een vervolg te plaatsen!
oke alvast bedankt veel liefs en een dikke bousa van mij

Pagina's : [1] 2