Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans & Turks



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

12-07-2006, 16:47
Heyyyy schatjesss HiHiHi Ik begin weer met een nieuwe verhaal ik heb Uitgehuwlijkt aan een player al afgerond en wil graag een nieuwe verhaal scrhijven hoop dat jullie hem net zo luek vinden

12-07-2006, 17:43


Selin keek vanuit haar lokaal naar buiten… oooh ze werd gewoon moe van school wanneer houd dit op…

Eindelijk ging de bel bijna rennend liep ze snel naar haar kluis ze gooide al haar boeken erin en zocht haar beste vriend Murat op… Murat was zoals gewoonlijk weer bezig met meisjes…

Selin: heyyy Murat
Murat: hey al klaar?
Selin: Uhu gelukkig
Murat: auahauah nog naar universiteit?
Selin: Hou op ik wil er niet aan denken nu niet tenminste
Murat: Kom we gaan ff wat drinken…

Zo liepen ze samen naar buiten ze zag een Marokkaans groepje meiden ze lachte naar hun en liep verder met Murat… Net toen ze wilden oversteken van het pleintje stopte er een auto met 3 Marokkaanse jongens voor hen ze stapten uit en liepen hun kant op…

Murat: Selin ga ff naar je vriendinnetjes toe ik kom zo!
Selin: waarom?
Murat: luister eens en nu weg snel!

Selin keek hem boos aan eigenlijk wou ze blijven net toen ze weg wou lopen kwam ze aan en stopten ze keken Murat boos aan en praatten met andere woorden wat voor taal is dat hun eigen code taal ofzo? Ze keek 1 jongen aan typisch Marokkaanse jongen, Mooie bruine ogen,krulletjes en ooh kuiltjes ze haatte zich zelf ze kon niet tegen kuiltjes ze wou er wat van zeggen maar toen er 1 van de jongens zijn jas opendeed en zijn pistool liet zien… schrok ze zich dood en haar ogen werden groter…

Murat: We gaan zo verder praten niet naast haar!
Amin ( Jongen met kuiltjes): Zeg dan tegen haar dat ze moet ophoepelen!
Murat begon Turks te praten tegen Selin dat ze weg moest ze wou niet weg en ze zei dat ze hem niet alleen zou laten omdat ze pistool hadden.

Jouad: Meid rot op voordat ik je neuk!
Murat: Eyy bek dicht over haar!
Mo(Mohammed) pakte Selin bij haar kin en begon haar uit te schelden Selin kon er niet tegen en begon ook…

Mo: tering kut wijf als je niet nu op rot word je zo door je kontje genuekt dat je niet meer kan zitten!

Selin: Hou je bek dicht zielige aap, je hebt alleen maar praatjes kom je hier zielig doen met een pistool tfoe ze spuugde op hem en keek Murat boos aan en liep weg!

Mo wou achter haar aan lopen om haar in elkaar te slaan maar Amin hield hem tegen!

Amin: Chill is maar een wijf
Mo: wat wijf… vieze xxxx met haar grote bek als ik haar nog een keer zie he… Wollah ze is dood!

Murat: Dit is tussen jullie en mij oke? Laat haar met rust en wat jullie willen krijgen jullie donderdag ik zweer het! Er is wat aan de hand met de dealer maar ik garandeer jullie donderdag hebben jullie het in jullie zak!

Jouad: Ik hoop het voor je vriend! Je weet wat er gebeurt als je beloftes niet na komt he? Hij liet zijn Pistool weer zien en lachte… Ze liepen terug naar hun auto en reden weg… In de auto dacht Amin over dat ene Meisje… hahaha ze had lef om zo tot Mo te schreeuwen ! Niemand van de meisjes had nog geschreeuwd tegen mo omdat hij heel erg agressief was en nog steeds is als ik hem niet had tegen gehouden lag dat meisje nu in ziekenhuis hij keek mo aan en begon weer te lachen…

Mo: Wat is er?
Amin: Niks ,niks
Jouad: Ey dat meisje was wel erg jongen hoe ze sprak auhauahua
Amin: wuahahahaha ik dacht egt ze gaat aan Mo’s haar trekken of ze gaat bijten ofzo! Opeens begonnen ze allemaal te lachen, ze zouden vandaag ff naar stad gaan eerst ff naar coffeeshop voor boodschappen en daarna chicks regelen!


Selin: Wie zijn hun?
Murat: je kent ze niet
Selin: nee, gelukkig niet
Murat: Selin kijk het si gewoon iets tussen hun en mij jah chill gewoon er is niks aan de hand kom je nog mee vandaag het is donderdag dus we gaan ff naar stad met de jongens ow jah, bahar komt ook mee dus is beter als je meekomt?

Selin: ik vraag het wel aan mijn moeder! Ze zei doei en stapte uit de bus en liep richting haar huis, Ze verveelde zich rot thuis ze was enige kind… haar moeder werkte in een verzekeringbedrijf en haar vader had een restaurant. haar vader zag ze bijna nooit hij was zo druk soms kon ze wat met doen en dat was een halfuurtje ergens wat drinken en als hij gebeld werd was hij meteen verwenen… haar moeder werkte ook van s’ochtends tot s’avonds gelukkig was ze in de avond wel thuis anders werd ze gek… ze belde aan vandaag had haar moeder vrij genomen…

Haar moeder deed open en ze liepen naar boven…

Moeder: lieverd wil je wat eten?
Selin: Nee, bedankt maar mama mag ik vandaag naar stad het is donderdag? Ik wil ook nog wat halen ik bedoel kleren voor Fatma’s henna feest, ik heb al wat voor trouwdag maar ik moet nog een outfit hebben voor henna feest? En we gaan ook wat drinken met de jongens ergens ff zitten? Vind je dat goed?

Moeder: jeetje Selin wat vraag jij veel? Welke wil je dat ik beantwoord?
Selin: allemaal graag!
Moeder: Hmm je mag gaan maar op 1 voorwaarde?
Selin: Ja? En dat is?
Moeder: je gaat niet van die onnozele dingen kopen en dan zeggen dat je het niet meer luek vind en ik wil niet dat je zwart draagt! En als je het koopt stuur ik je persoonlijk terug!

Selin: Hmm… Ok waar is mijn creditcard dan ik ben het vergeten op mijn bureau maar hij ligt er niet meer?

Moeder: Hij ligt in je laatje? Schat eet je wel vanavond mee want je vader is er niet?

Selin: zoals gewoonlijks!
Moeder: Zeg dat niet liefje je weet dat hij het druk heeft?
Selin: met wat eten maken, schoonmaken mama alsjeblieft hij is geen schoonmaker of geen kok hij is alleen maar de baas daarvan, Gulizar’s vader heeft ook een restaurant en hij is gewoon thuis in de avond ik snap het gewoon niet het lijkt alsof ik geen vader heb jah! Haar stem werd steeds luider ze liep weg en gooide haar deur dicht.

Ze liet haar tranen vallen en begon uit te schelden!
Ze keek in haar kast, het was warm buiten ze zou maar een witte rok aan doen ze keek naar haar topjes en truitjes ze vond een bruin T-shirt… Hmm hij was wel strak en kort en haar rok was net een heuprok… ze bekeek zich eigenlijk zag het wel goed uit… Mjah ze pakte haar sieraden en deed het om ze keek naar haar schoenen ze zou maar haar witte teenslippers aandoen lekker simpel ze pakte een oversized- tas. Ooh wat was zij gek op grote tassen ze stopte haar make-up tasje telefoon portemonnee en nog veel meer dingen… ze liep naar haar moeder toe en liet zichzelf bekijken…

Selin: Wat vind je er van?
Moeder: hmm mooi maar je string is te zien! Doe een ander rok aan, je heb zoveel andere witte rokken moert je per se deze dragen?

Selin: deze zit god jah!
Moeder; je gaat zo niet weg hup een ander rok!
Selin liep snel terug en pakte een andere witte rok die niet zo dun was van stof. Hmm deze zat ook wel geod ze liet het zien aan haar moeder die het goed vond. He He eindelijk ze liep snel naar bushalte ze woonde in noord… Buikslotermeerplein... Stomme rot plek dacht ze nog na ze wachte op de bus die maar niet kwam… Ze kon eigenlijk snel eventjes geld opnemen van de bank maar dat was ook zoveel lopen… pfff net toen ze over stak viel haar tas midden op de weg alles viel… Shit shit Shit net toen ze opkeek zag ze een auto aanrijden heel snel ze gilde en deed haar ogen dicht… was ze nou dood, oppeens kwam er een jongen uit en pkate haar bij haar arm en sluerde haar mee naar de halte. De Bestuurder parkeerde meteen waar hij eigenlijk niet mocht parkeren. Nog eentje stapte uit en raapte haar tas op veel auto’s begonnen te toeter en te schreeuwen hij had gewoon schijt hij stak zijn middelvinger op en deed extra langzaam…

Nu wist ze wie dit waren het waren die drie Marokkaanse jongens weer…
Mo: Ey weer jij?
Selin: Mag ik me tas terug?
Mo gaf hem aan haar…

Jouad kwam boos uit zijn auto stappen hij was helemaal para geworden hij moest snel bij een zogenaamde date zijn… hij kwam schreeuwend op haar af…

Jouad: Vieze xxxx ben je in je malle moer hoofd gek geworden wil je dood? Kom je daar als een megool staan!

Selin: Ja, ik dacht na dat het leven niet mee zit dus ging ik maar expres op de weg staan wachtend op jou totdat je me had overgereden! Met je achterlijke hoofd!

De drie jongens keken haar met open mond aan… Shit man ze heeft ook nog een grote bek hier.

Mo: begon te schelden en schreeuwen het liefst zou hij haar in elkaar slaan maar Amin hield hem weer tegen…

Selin: Ow bedankt nog… en als jullie nu willen weggaan, kan ik nog instappen ze keek weg en daar kwam haar bus aan gelukkig… Amin liep weg en de andere 2 liepen hem achterna… ze stapten in en reden weg Selin stapte ook in richting centraal…

…………………………………………………………………………..

Amin was helemaal stil geworden van haar hij was benieuwd hoe ze heette zeker Fatma of tuba ofzo? Hij had veel Turkse meisjes gehad maar hij had nog nooit zo eentje gezien ze was gewoon apart en had nog lef ook nog… Hij moest weer lachen toen ze zei dat ze op de dood wachtte vooraal als hij de gezicht van Jouad zie…





Liefjes dit was een stukje als jullie het leuk vinden plaats in inschallah nog een vervolg

12-07-2006, 17:51
JIJ BENT GOED


GA SNEL VERDER

xX DRAMAQUEEN17

12-07-2006, 17:56

Citaat door DramaQueen17:
JIJ BENT GOED


GA SNEL VERDER

xX DRAMAQUEEN17
bedankt liefje

ik ga zo snel mogelijk verder

12-07-2006, 17:57



Citaat door NeslihaN:
bedankt liefje

ik ga zo snel mogelijk verder

keejdan

12-07-2006, 18:01

Citaat door DramaQueen17:

keejdan

12-07-2006, 23:14
heeey hadii snel verderrr laat ons/my niet wachtennn (A)

optumm

12-07-2006, 23:32
egt leuk ga verder





UUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12-07-2006, 23:47
ga gauw verder

13-07-2006, 14:50
leuk begin meid ga gauw verder
p.s mag ik een link van je andere verhaal

13-07-2006, 19:03

Citaat door bloom:
leuk begin meid ga gauw verder
p.s mag ik een link van je andere verhaal
hmmm http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=20739627#post20739627



13-07-2006, 19:08
Heyyy liefjess ik ga zo snel mogelijk verder hvjullieeee

13-07-2006, 21:18


Heej meid leuk dat je weer een verhaal begonnen bent . Ik zie dat je ook een zwak hebt voor kuitljes?
Anywayz ga verder begint egt goed

14-07-2006, 19:04

Citaat door Miss_extrano:
Heej meid leuk dat je weer een verhaal begonnen bent . Ik zie dat je ook een zwak hebt voor kuitljes?
Anywayz ga verder begint egt goed
aaahhh jah ik kan er niet tegen als een jongen kuiltjes heeft ik ben er helemaal gek op

14-07-2006, 19:40
Selin liep snel toen ze uitstapte ze hadden voor h&m afgesproken maar verdomme welke H&M ( lacostegirl  ahahaha weetje nog stad ) ze liep er maar 1tje op en jahh hoor ze zag Murat al met een groepje jongens huh er kwamen toch ook meiden ze zou niet in haar eentje lopen hoor met die hele groep… Ze liep snel ze keek ff om en zag iets in de winkel hangen ze werd er gek van het was een witte satijnen jurkje… en toen voelde ze iets heel hards en jah hoor daar lag ze al op de grond, ze keek hem aan en wou het bijna uitschreeuwen weer de beroemde “ Drieling “ ze keken haar boos aan.

Jouad: Vieze trut moet ik jou overal zien?
Selin: Alsof ik jou lelijke gezicht zo graag wil zien… met je gay hoofd!
Mo: Ey hou je bek voordat ik je tanden uit elkaar ga slaan ah xxxx.
Selin: Doe dan Mietje… Praatjes vullen geen gaatjes!! Met je zogenaamde macho praatjes.

Amin: Hou jullie mond dicht, Mo ik moet daar snel zijn jongen en dan komen jullie hier bekvechten met een griet snel a hoofden…

Selin: Val dood en ze liep boos weg ze keek Murat aan dit alles kwam door hem waarom moest ze in godsnaam hun zovaak per dag zien…

Murat: wat zeiden ze?
Selin: dat ze van je houden!
Murat: Doe ff normaal en de plannen zijn veranderd van de dames is niemand komen opdagen en wij zijn alleen jongens dus?

Selin keek hem aan ze was gechoqueerd ( Of hoe je het ook schrijft ) hoe durft hij haar dit aan te doen ze voelde zich genakt vieze homo dat hij was.

Selin: Je kon bellen jah
Murat: had geen beltegoed!
Selin: en je fucking vriendjes ook niet he!!! Ze liep boos weg, ze kreeg tranen het was te veel voor haar eerst op school dan met haar moeder en weer die jongens en nu opeens haar allerbeste vriend hij liet haar gewoon stikken…
Verdomme zij zou een kogel vangen voor hem en hij liet haar voor die apen stikken… ze liep boos een winkel in en begon als een gek te shoppen.

Toen het acht uur was liep ze de winkel uit ze zag een zwangere marokkanse meisje, jeetje wat was zij jong… Ze had het moeijlijk met tassen zou ze haar helpen of? Ze dacht na en liep toch maar haar kant op en boos haar ten hulp… zo liepen ze samen naar de tram… Het meisje schreeuwde oppeens en haar tassen viel uit haar hand> Ze viel op de grond en begon te gillen… Selin wist niet wat er gebeurde ze zakte bijna door haar knieën ze kon niet meer praten het enige wat ze kon denken was: Oh god ze gaat bevallen en ik ga zo meteen dood. Mensen renden om haar heen en er werd een ambulance gebeld. Het meisje Sanae hield haar hand vast en smeekte haar om haar niet alleen te laten… Opeens kwamen “ de drieling “ aanrennen… Jouad schreeuwde wat er aan de hand was en begon helemaal hysterisch te worden hij schreeuwde waarom de ambulance niet kwam…

Gelukkig werd ze opgenomen in het ziekenhuis ze was nu aan het bevallen ze had het lef niet om alleen maar de gang op te lopen ze wachte helemaal aan het eind van de gang… ze hoorde een vrouw schreeuwen en dat was het punt ze liep snel naar beneden… Ze zou maar eventjes wat drinken ze zat aan een tafeltje en dacht na wat de “drieling” met Sanae te maken hadden… Ze keek naar een baby, nooit van haar leven had ze een baby vast gehouden ze was bang voor baby’s. Ze vond ze altijd heel lief, een lief aaitje maar verder kwam ze niet ze vond het zo eng om een baby vast te houden… ze was helemaal afwezig iemand raakte haar rug aan ze schrok het was dat ene jongen met die kuiltjes hij nam plaats voor haar en bedankte haar…

Amin: Ey nog bedankt he
Selin: Hmm kennen jullie haar.
Amin: Is de vriendin van Jouad!
Selin: Huh? Vaste serieuze relatie? Hij?
Amin: Jah hij wou gewoon haar regelen maar op een gegeven moment allebei helemaal verliefd en dan opeens zwangerschap dus bleven ze maar bij elkaar!

Selin: Ow ze dacht na het waren toch de type jongens met drugs… geld… enz.
Maar euh ik ga ff me meoder bellen dat ik hier ben!

Amin: je hoeft niet te blijven je kaan weg
Selin: nee, ik heb het haar beloofd. Ze belde snel haar moeder op en vertelde dat ze wel hier bleef overnachten haar moeder vond het niet zo goed maar Selin begon te zeuren…

De volgende ochtend………….

Amin en Selin sliepen samen op de banken van de gang Selin had haar hoofd op zijn schouder gelegd, Toen ze wakker werd schold ze zichzelf ook nog een uit en maakte hem wakker… Ze liepen samen naar de kamer van Sanae en de baby… was het nou een jongen of een meisje.

Sanae: ooh Selin ben je echt gebleven bedankt!
Selin: haha ik had het beloofd… ooh wat lief het is een jongen… Masallah
Sanae: Bedankt lieverd jah hij is nog zo klein en zo lief.
Jouad keek Selin boos aan hij had niet verwacht dat zij zo lief en aardig kon praten… Selin draaide zich om en keek hem nog heel serieus aan en feliciteerde hem heel koel…

Sanae: Wil je hem vasthouden, Hier!
Selin: Euh… Ik,euh… Jah hoor of ik wil het… Wel, maar euh… Nee, Ik bedoel het geod … Uehm liever niet!

Iedereen keek haar raar aan huh waarom wil zij nou weer geen baby vasthouden ze zei niks en zei dat ze moest vertrekken ze gaf Sanae en de baby een kus en de anderen een hand ze liep snel weg iedereen was nog verbaasd waarom ze zo deed…

Ze dacht na eigenlijk kon ze wel naar haar vader gaan even opzoeken… Ze nam de bus en vertrok, na een halfuur was ze er al ze liep naar binnen alleen maar obers en schoonmakers haar avder had een erg groot restaurant… Ze liep de trap op en liep de gang op ze kwam de werk kamer binnen en daar was er weer een deur dat was zeg maar zo een zitkamer een zogenaamde… Ze deed de deur open en toen ze het zag wenste ze dat ze hier nooit was gekomen… Wat the fuck Haar vader en een wijf op zijn schoot… toen hij haar zag wist hij niet wat er gebeurde ze werd zo boos dat haar tarnen automatisch hun eigen weg vonden… haar vader rende naar haar toe en hield haar vast…

Vader: Lieverd het zit niet zo zij is gewoon…
Selin onderbrak hem…

Selin: Ik en mama wachten altijd op jou denkend dat je hard aan het werken ben, je komt nooit thuis… je geeft alleen maar geld en Mama zegt ook nooit wat over jou en verdedigt je alleen maar… Ik ben vergeten hoe je eruitzag en ik miste je gewoon… Ik had gewoon je liefde en aandacht nodig niet je geld en je dure cadeautjes… Jij laat ons daar wachten al dagen soms weken kom je niet thuis en dan blijf jij bij je goedkope hoertje schaam je je niet?

Vader: Selin het zit echt niet zo je heb het verkeerd begrepen!
Selin: ZOCHT ZE IETS IN JE OOG OFZO?
Vader: Selin zij is gewoon…
Selin: Ik hoop dat je brand in de hel ze sloeg de deur keihard dicht en rende het restaurant uit… ze rende eindeloos verder mensen keken haar allemaal raar aan…

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13