Bekijk volle/desktop versie : zo ziek



Pagina's : [1] 2

12-07-2006, 15:32
lieve moslims


ik zou jullie zo graag willen vragen om eens voor mij een dua te doen
ik weet alleen niet of je dit voor je zelf mag vragen als dat niet mag sorry dan

Maar het is om het volgende ik heb 2 jonge kinderen en ik ben zo vaak ziek en ik weet alles wat van ALLAH (SWT) komt marhabebih en dat moet je accepteren en dat doe ik ook en ik weet dat er mensen zijn die nog erger ziek zijn dan mij daarom vraag ik het eigenlijk voor mijn kinderen

in de afgelopen 2 jaar ben ik nu 7 keer geopereerd en lig daardoor dus vaak in ziekenhuis en komt de zorg voor mij en mijn kinderen volledig op mijn ouderes en mijn man neer en daar ben ik ze zo dankbaar voor omdat mijn ouderes zelf ook ziek zijn en hun problemen hebben en mijn man doet alles huishouden koken wassen en kinderen en mij verzorgen naast zij n werk
dus eigenlijk hop ik dat jullie voor hen willen bidden om hen te bedanken en hopen dat ze een goed leven krijgen n minder problemen en sbar want ze verdienen het

en voor mijn kinderen ik ben bang dat ze een trauma vooral mijn dochter van 4 oplopen omdat ze helemaal overstuur raakt en dus niet zonder mij kan ze omhelst haar broertje en ze gaan samen in hoekje zitten en huilen.

en ze zegt dat ze RABBI (SWT) gaat bellen en vragen of ik beter mag worden

als ik alleen was maakte me die rot operaties en ziektes niet uit maar voor mijn omgeving vind ik het zo erg dus vandaar mijn verzoek alvast bedankt.

LAY SEFFI ZEMIH MUSSLIMIN AMIN

NAIMA

12-07-2006, 16:08


Allah ie Shafik
Moge god jouw naasten veel sbar en kracht geven om jou en je gezin bij te staan in deze beproeving van Allah SWT.
En moge god jouw man en je kinderen ook sbar en kracht geven in deze moeilijke periode.
Amien ya Rab

La Hawla Wa La Qawata Illa Billah

12-07-2006, 16:12
lieve mensen ik dank jullie uit de grond van mijn hart voor jullie lieve woorden moge ALLAH (SWT) jullie belonen voor jullie medeleven en ik hoop dat jullie deze situatie nooit mee hoeven te maken

Rabbi emhekom

12-07-2006, 16:57
Misschien heb je hier wat aan....

Ik vroeg Allah om mij te genezen, maar Hij gaf mij pijn, zodat ik met mijn gedachten altijd bij Hem zal zijn....

12-07-2006, 18:42


ik hoop dat Allah t' ala jullie gezin veel sabr geeft, en je man en ouders de kracht om door te gaan en voor de kleintjes te zorgen en dat Allah swt jou geneest van de ziekte die je doormaakt

en natuurlijk ook de beloning die Allah swt zal geven aan degenen die jou in deze moeilijke tijd steunen, dus je man en je ouders

Ameen!!!!!!!!!!!!!!!

12-07-2006, 20:16
Asalaamou 3alaikoum warahamtoehoe wabrakatoehoe,

MOge allah swt jouw inshallah genezen...Allahoema Ameen
Moge allah swt jouw kinderen inshallah beschermen...Allahoema Ameen
Moge allah swt jouw man en de ouders inshallah belonen...Allahoema Ameen

Vertrouw in Allah swt en inshallah Wordt je beter...


Wasalaamou 3alaikoum warahamtoehoe wabrakatoehoe

12-07-2006, 20:17
salam wa 3alaikoem
moge allah jou en je familie sbare geven en moge allah je belonen met jenaa ferdaus allahoema amine en moge allah jou en je kinderen en familie die je steunen sbare geven en belonen met het goede allahoema amine
la 7awa kawata illa billah
m3a salama

12-07-2006, 20:58
hee jong enmoeder ik wens je veel sbar en beterschap

22-07-2006, 03:04
moge allah julie allen veel saber geven,en jou ziejte weg halen zodat je weer voor je zelf je kinderen en je lieve man kan zorgen,moge allah hem belonen met elhasanat

22-07-2006, 20:45
InschAllah zal je snel genezen ... en zo verder voor je kinderen en je behulpzame man zorgen ...

ma3a salama


Siham

22-07-2006, 21:56
"Ik zoek bescherming voor jullie, in het perfecte Woord van Allah, tegen elke duivel en elk beest en tegen elk jaloers, schadelijk oog. Wees niet ongerust, het zal een een reiniging voor je zijn, als Allah wil"

"ik vraag de Almachtige Allah, Heer van de magnifieke Troon, om je te genezen"




La hauwla wa la qowata ila bielah

22-07-2006, 22:48
oegti moge allah jou genezen en jou ouders en je echtgenoot sabr geven..

25-07-2006, 12:45


Moge allah je, je gezondheid teruggeven, jouw man belonen voor zijn goede daden en hulp, je kinderen behoeden, jou het leven geven dat je graag wil leiden en bovenal jou en je gezin een goed, gelukkig en gezond leven schenken inchalah.....ALLAH JCHAFIK OE JCHAFI JAMIE3 MOSLIMIEN

25-07-2006, 14:46
allahi shafiek way 3afiek

25-07-2006, 21:36
moge ALLAH SWT jou en jouw familie sabr geven
en dat je inshallah snel met je familie samen kan zijn
ALAHOEME AMEEN
JARABI AL3ALAMEEN

Pagina's : [1] 2