Bekijk volle/desktop versie : I Need Helppp!!



Pagina's : [1] 2

12-07-2006, 14:12
Salam O3aleikom,,

Ik heb een probleempje... Ik hoop dat sommige van jullie mij een serieuze tips geven van wat ik moet doen. Nou ik heb namelijk al 4 maanden relatie met een heel goed respectvolle jongen. En ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij ook. En het probleem is dat als we afspreken of door tel praten, heb ik dan opeens niets meer te zeggen, ik bedoel, ik doe dan heel afstandelijk en heel bescheiden en verlegen maar dat doe ik niet bewust, terwijl ik normaal heel spontaan ben en heel goed met andere kan opschieten! Als hij me belt is hij de degene dat een geprek begint en door blijft praten, en ik weet niet meer wat ik moet zeggen, ik kan niet open en mezelf zijn bij hem, waarom? Ik ben bang dat hij het ooit stop gaat zetten omdat ik niet zo spraakzaam ben en afstandelijk doe...en daarom vraag ik om jullie hulp!!!

Wat MOET IK DOEN???

Gr...

12-07-2006, 14:14


Je mond open doen.......

12-07-2006, 14:15
Wees gewoon eerlijk tegenover hem, dat je dus normaal gesproken niet zo verlegen bent. Dat begrijpt hij vast wel...

12-07-2006, 14:18
We kunnen 2daags per week een avondje oefenen door de telefoon. Met wat structurele tips en praktijkoefeningen moet het lukken.

Als je snel reageert dan krijg je ook een collectie met al mijn trainingen op DVD.

12-07-2006, 14:21



Citaat door senseo:
We kunnen 2daags per week een avondje oefenen door de telefoon. Met wat structurele tips en praktijkoefeningen moet het lukken.

Als je snel reageert dan krijg je ook een collectie met al mijn trainingen op DVD.

12-07-2006, 14:21
Misschien ben je bang om iets verkeerds te zeggen en dat je hem daardoor kwijt raakt.
Misschien moet je even wennen en hem nog beter leren kennen. Ik weet het niet het kan zoveel zijn.

Maar misschien vind je hem alleen leuk en wil eigenlijk helemaal niets met hem.
Je moet sterk zijn en toch gewoon je zelf zijn bij hem, anders kom je er niet achter of hij wel de ware voor jou is. Je moet proberen je zelf bij hem te zijn en zeg hem gewoon hoe jij je voelt, hoe jij erover denkt, wat jij wil enzo. Met praten kom je heeeeeeel ver en hij gaat er dan rekening mee houden.

Weet je misschien kan het ook gewoon zijn dat hij veeeel te veeel praat. Het kan van alles zijn de oplossing kan alleeen jij vinden.

Hoop dat het allemaal goed uitloopt tussen jullie.

Liefs Ouiam

12-07-2006, 14:29
Dat is wel een heel groot probleem, heb hetzelfde aan de hand gehad...

Mijn olpossing was: de eerstvolgende afspraak, zal ik proberen helemaal mezelf te zijn en als dat niet lukt, maak ik t gedaan.
Maar ik kon t niet, weet ik ook niet waarom, dus maakte ik het uit.
Hij begreep niet waarom ik het uitmaakte en heb ik hem dus alles uitgelegd (aan de telefoon).
We hebben het opnieuw geprobeerd, maar ik kon niet helemaal mezelf zijn.
Nu zijn we hele goede vrienden. En geloof me, het gaat beter zo!!!
Meer wil ik niet...

(Hij maakt er nog steeds grapjes over)

12-07-2006, 14:32
Relatie is haram.

12-07-2006, 14:46
Thanxx Sistaa, zal mn best doen :$

12-07-2006, 15:17
Selaam aleykoem

Ten eerste wil ik zeggen , je moet geen schrik hebben om jezelf te zijn bij hem, je moet niets verbergen voor hem , want als je dit doet en later komt het dan anders uit dan heb je zeker en vast problemen.

Als je jezelf niet kan zijn bij deze jongen , dan horen jullie niet bijeen , want in een relatie moet je dit zeker kunnen!!!

En dan wil ik nog zeggen dat je een moslima bent en hopelijk hij een moslim ?

Als dit zo is en jullie zien elkaar echt graag , speel dan niet met elkaars voeten en denk aan jullie toekomst samen.

hebben jullie een toekomst samen ?

Ik hoop van wel inshAllah, ik wil echt gwn zeggen dat je je niet in het harame moet laten gaan en te veel relaties aangaan oeghtie

Asalaam aleykoem

Probeer jezelf te zijn , heb echt geen schrik

12-07-2006, 15:18

Citaat door Miss_Sweetu:
Salam O3aleikom,,

Ik heb een probleempje... Ik hoop dat sommige van jullie mij een serieuze tips geven van wat ik moet doen. Nou ik heb namelijk al 4 maanden relatie met een heel goed respectvolle jongen. En ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij ook. En het probleem is dat als we afspreken of door tel praten, heb ik dan opeens niets meer te zeggen, ik bedoel, ik doe dan heel afstandelijk en heel bescheiden en verlegen maar dat doe ik niet bewust, terwijl ik normaal heel spontaan ben en heel goed met andere kan opschieten! Als hij me belt is hij de degene dat een geprek begint en door blijft praten, en ik weet niet meer wat ik moet zeggen, ik kan niet open en mezelf zijn bij hem, waarom? Ik ben bang dat hij het ooit stop gaat zetten omdat ik niet zo spraakzaam ben en afstandelijk doe...en daarom vraag ik om jullie hulp!!!

Wat MOET IK DOEN???

Gr...
zo dat is lang

12-07-2006, 15:25
Kennelijk doet hij iets waardoor jij niet jezelf kunt zijn... dat kan niet in een relatie.. misschien voel je je onzeker bij hem..

12-07-2006, 15:31


Probeer jezelf te zijn hoe hard het ook is, Daarom is het beter om eerst vrienden te zijn!

Gwn je moet jezelf op je gemak voelen wnnr je bij hem bent, 1ste, 2de afspraak kan je nog wel zeggen zenuwachtig maar sgat k denk dat je dus egt nog moet wennen aan hem. Hij is denk k al gewend aan jou drm is ie gwn spraakzaam en is ie niet verlegen.

Wees gwn jezelf, Dan kan hij zien hoe jij egt bent

12-07-2006, 15:39
nee hij doet niets..Hij is heel lief en spontaan jongen en is heel erg druk, zelf ben ik ook zo alleen niet als ik bij hem ben, soms denk ik ja omdat ik nog nooit een relatie had en niet gewend ben zulke dingen.
Maar thanx any wayss for all ya advice muaaahzzz

Gr..

12-07-2006, 16:33

Citaat door Miss_Sweetu:
Salam O3aleikom,,

Ik heb een probleempje... Ik hoop dat sommige van jullie mij een serieuze tips geven van wat ik moet doen. Nou ik heb namelijk al 4 maanden relatie met een heel goed respectvolle jongen. En ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij ook. En het probleem is dat als we afspreken of door tel praten, heb ik dan opeens niets meer te zeggen, ik bedoel, ik doe dan heel afstandelijk en heel bescheiden en verlegen maar dat doe ik niet bewust, terwijl ik normaal heel spontaan ben en heel goed met andere kan opschieten! Als hij me belt is hij de degene dat een geprek begint en door blijft praten, en ik weet niet meer wat ik moet zeggen, ik kan niet open en mezelf zijn bij hem, waarom? Ik ben bang dat hij het ooit stop gaat zetten omdat ik niet zo spraakzaam ben en afstandelijk doe...en daarom vraag ik om jullie hulp!!!

Wat MOET IK DOEN???

Gr...
Ik snap wat je bedoelt.. bij mij is hij ook altijd diegene die t eerst wat zegt als we bij elkaar zitten of als we bellen, hij pakt mijn hand voordat ik ook maar denk aan zijn handen..

ben je bang voor hem? t klinkt heel dom en je zegt dat je hem heel erg leuk vind, weet ik wel. Maar heb je onbewust een angst voor dit soort situaties? Omdat dit momenten zijn waarop je vastgepint kan worden? Of omdat je hierdoor een bepaald beeld krijgt en het gevoel hebt dat je perfect moet zijn? Zoiets?

2 jaar geleden had ik een hele leuke relatie, maar na een tijdje was ik bang voor hem. Als we naast elkaar zaten op de bank, en hij schoof een stukje naar me toe, dan deinsde ik achteruit. Ik ben heel onzeker uit die relatie gekomen en werd echt voor alles bang.. dus als er zoiets is, dat je een soort angst heb, maakt niet uit, t komt goed incha'allah

Pagina's : [1] 2