Bekijk volle/desktop versie : zelfmoord of moord?



Pagina's : [1] 2 3

12-07-2006, 13:27
vanmorgen voor men flat allemaal recherche enzo...een meisje lag gewikkeld in een vuilniszak voor de flat tegenover me....

ze werd door vrienden van me gevonden , ze lag voor hen deur.

men vriendin kwam hysterisch bij me aanbellen om 8 uur smorgens....en wij toen kijken vanaf men blakon....echt zo verschrikkelijk

ik ben net weer wakker , maar het enige waar ik aan kan denken is aan dat meisje..ze is of zelf eraf gevallen of iemand heeft haar laten vallen...maar ik durf men kamer nu niet eens meer uit....


ik wil naar mijn mama

12-07-2006, 13:29




Wat verschrikkelijk Nysha, en nog veel erger voor haar famillie msekan.

12-07-2006, 13:29

Citaat door Nysha:
vanmorgen voor men flat allemaal recherche enzo...een meisje lag gewikkeld in een vuilniszak voor de flat tegenover me....

ze werd door vrienden van me gevonden , ze lag voor hen deur.

men vriendin kwam hysterisch bij me aanbellen om 8 uur smorgens....en wij toen kijken vanaf men blakon....echt zo verschrikkelijk

ik ben net weer wakker , maar het enige waar ik aan kan denken is aan dat meisje..ze is of zelf eraf gevallen of iemand heeft haar laten vallen...maar ik durf men kamer nu niet eens meer uit....


ik wil naar mijn mama
wat erg zeg, ik voel me dan altijd meteen niet lekker de hele dag

12-07-2006, 13:29
Jeetje wat heftig zeg...

Nysh, doe je rustig aan, en sterkte ermee!

12-07-2006, 13:33


jah idd haar familie....hoe zullen zij wel niet reageren bij dit news...zo zielig..ik heb een kaarsje aangestoken voor haar en voor haar gebeden...maar ik weet niet wat rger i szlefmoord of moord....tssss so erg een meisje van 19 jaar enmijn balkon kijkt op die van haar uit ....aboohh

ik wil weg

12-07-2006, 13:40


Dat is echt vreselijk en beangstigend indd...

12-07-2006, 13:43
Ooh wat erg zeg!! Heb je haar ook gezien, dat ze daar zo lag, ik zou er een trauma aan overhouden

12-07-2006, 13:44
o wat erg als het moord is dan wil je daar echt niet meer wonen

12-07-2006, 13:46
ik heb idd gezien maar met een laken over der heen....ik ben daarna weer gaan slapen en heb alleen maar over haar gedroomd....toen bleef ik nog aardig rustig moet ik zeggen omdat men vriendin er heel erg aan toe was....maar nu ben i kecht een wrak..

ik ben ook zo bang voor moord...en mijn broer is helemaal aan de andere kant van het land aan het werken....

12-07-2006, 13:48
Wat ergggg

12-07-2006, 13:54
ik was heel rustig....keek gewoon atwt ondertussen...heb nog ontbeten....ik had maar 4 uurtjes geslapen toen men vriendin kwam aanbellen...dus was behoorlijk moe....ik word wakker en denk fuck what happend....

12-07-2006, 13:55
Oh vreselijk Nysha, dat je daarna nog in slaap kon vallen. Ik heb eern keer zoiets mee gemaakt een vriendin bij mij in de klas had zelfmoord gepleegd en van balkon 3 hg gesprongen, ik ging naar haar crematie en heb weken niet kunnen slapen nadat ik haar zo zag liggen en haar moeder schreeuwen van verdriet, ik was zo bang in de nacht. En toen heb ik een keer over haar gedroomd dat ze naar me toe kwam en zei ik wilde nog leven het was een ongelukje ik zou pas 18 worden, en toen pas kon ik er vrede mee hebben en weer slapen, maar was een vreselijke tijd...

12-07-2006, 14:03


oohhww jeetje wat erg mariam....het moet wel een troost zijn geweest zeg dat ze in je droom kwam.

het broertje van mijn vriendin is ook overleden...nu al een aantal jaren geleden..maar goed er heerste zoooveel verdriet in huis ...toen kwam ook het broertje bij mijn vriendin in de droom...van alsjeblieft laat mij rusten ik heb het goed hier, door jullie verdriet en jullie gehuil vind ik geen rust...

echt zooo zielig!

12-07-2006, 14:03
wat erg voor je meid..je mag bij mij komen logeren als het echt niet meer gaat

12-07-2006, 14:06
mijn vriendin heeft hele belangrijke examens vandaag....en ze weet van nix....zodra ze klaar is ga ik naar haar toe en blijf bij haar slapen vandaag...


maar bedankt

Pagina's : [1] 2 3