Bekijk volle/desktop versie : één groot leugen



Pagina's : [1] 2

12-07-2006, 12:12
ja, ik heb zodanig veel verhalen gelezen dat ik ook eens een verhaal wil schrijven
ik ben al één begonnen, maar niemand heeft gereageerd en vindt het persoonlijk zelf niet meer terug dus dacht ik wel dat ik een ander zou beginnen


vooraleer ik ga beginnen wil ik toch een paar reacties, anders is het niet de moeite voor me


dus laat de reacties komen

12-07-2006, 12:12


jah laat ze maar komen

12-07-2006, 12:17
Beginnen !!:P

12-07-2006, 12:23
proloog


Ik had zijn sleutels nog van zijn appartement en dus wist hij niet dat ik kwam. Ik wou hem verassen en eens deftig met hem praten. Want die was toch in korte tijd zodanig verandert tegen me. En de reden, die wist ik niet. We zijn nu practisch een jaar samen en alles was toch koek en ei. En nu, die doet zo grof tegen me en vindt onze relatie niet meer de moeite waard.
Ik wil echt niet teveel hopen, maar kan toch onze relatie niet zo gemakelijk opgeven. We zijn toch bestemd voor elkaar, we horen toch bij elkaar?

Ik weet nog onze eerste ontmoeting, daar stond ik met een paar vriendinnen, we deden weer zot zoals altijd. We waren een jaar of twintig maar toch, we amuseerden ons nog altijd.

ahhhhhhhhhhh zotte rania, je moet niet meer aan vroeger denken, ht nu telt.
ohhhhhh wat scheelt er toch met me, ik moet echt weer helder denken en met hem praten. ohhhhhhh god maak dt hij blij zal zijn, als ik hem verras. Want ik zie hem ech doodgraag.
ik wou echt met hem praten en hem van gedachten doen veranderen en onze relatie nog een kans te geven
hij deed de hele week zo raar tegen me, er was iets verandert en ik weet wel niet wat.



kijk een voorsmaakje van mijn verhaal
heb ik genoeg reactie om verder te doen laat me iets weten
kisssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

12-07-2006, 12:24


zeg zeg
meid
hahah
mijn trouwe fan

12-07-2006, 12:25
natuurlijk da

12-07-2006, 12:33
jallah ga verder

12-07-2006, 13:07
zal in de loop van de middag een vervolg schrijven

12-07-2006, 13:29
Mooi Meidd.... WEL VERDER GAAANN!!!

13-07-2006, 00:48
sorry gasten, ik heb een vervolg geschreven, maar die werd gewist ik weet echt niet wat er gebeurd is en jah
nu totaal geen inspiratie meer, ben echt gedegouteerd
zal het nu in word zetten vooraleer ik het hier zet
anders gebeurt het weer en dan heb ik tenminste nog een back up
sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

13-07-2006, 00:53
NieuWe Fan...
Je PrOloog was mOoi geschreven....
Ga snel weer Verder.....

kus Je nieuWe fan SoraYa

13-07-2006, 10:39
Het was echt liefde op het eerste gezicht, had het nooit meegemaakt. Maar nu wist ik wat het was.

Al rijdend naar zijn huis ben ik aan het denken hoe zijn reactie zal zijn als ik kom, meestal bel ik. Maar nu wil ik hem echt verrassen en weten wat er hem scheelt. De laatste tijd doet hij toch zo cool tegen me en zo kortaf en ik weet totaal niet waarom.

Toch dwalen mijn gedachten terug naar onze eerste ontmoeting, een ontmoeting om nooit te vergeten. Nu wel een jaar geleden, maar toch iets dat me bijblijft.

Één jaar geleden

Daar zat ik dan in het centrum(gent) wachtend op mijn vriendenkring (fabby, sandy, yesmien en nora). Het was een tijdje geleden dat we elkaar weer zagen en dus wel goed was om eens samen af te spreken met z'n allen.
Allen hadden we het druk door de studies en nu de examens eindelijk op hun einde waren, konden we weer met z'n allen gezellig afspreken en lekker relaxen.

Het was 14 u we hadden afgesproken aan het klokje een tearoom/café en je kon het weer raden, ik was weer de eerste zoals altijd en de rest kwam weer eens te laat.

Daar zat ik dan al wachtend op mijn vrienden en ja een half uurtje later zie ik ze daar.

Al lachend kwamen ze op de afgesproken plaats.

Fabby: heyyyyyyyyyyyyy sweety hoe gaat het ermee alles goed. ( gebruikelijk 3 kussen).
Rannia: ja super zeker nu de examens voorbij zijn
Sandy: hoiiiiiiiiiiiiii lang geleden zeg ( gebruikelijke 3 kussen)

Yesmien en nora kwamen al omarmend samen toe op de afgesproken plaats.

Yesmien/nora: hallo alles goed, sorry dat we te laat zijn, we hadden onze tram gemist.


Fabby, Rannia, Sandy: niets niets, totaal geen probleem kan gebeuren

Rannia: fabby en sandy zijn toch juist aangekomen, kan geen kwaad dat jullie te laat zijn en ben het al gewoon geworden.
Super lang geleden zeg en hoe is het eigenlijk gegaan met jullie examens.

13-07-2006, 10:40


zal vanavond nog een stuk plaatsen
zeg me eerlijk wat je ervan vindt, niet super veel ervaring ben nog een groentje in dit vak

13-07-2006, 17:50
geen reacties
moet zeker 5 reacties hebben en dan doe ik door
anders is het voor mij niet de moeite

14-07-2006, 15:47
ikmeen het zonder reacties doe ik zeker niet door, dan eindig ik dit verhaal

Pagina's : [1] 2