Bekijk volle/desktop versie : Waar gaat dit heen????



12-07-2006, 10:27
Ik ben nu 25 weken zwanger en het is gewoon niet normaal hoe groot mijn borsten zijn!!! Ik heb altijd een normale cup b gehad..waar ik overigens heel blij mee was......maar nu........had al nieuwe bh's gekocht met pijn in mijn hart omdat mijn bh's mij niet meer paste.......dus van een bescheiden b naar een ruime c!! Ik kwam gisteren tot de conclusie dat die bh's het ook niet meer passen
Ik ben best klein en smal.....het ziet er echt niet uit......heb me laten vertellen dat je met borstvoeding nog grotere krijgt

12-07-2006, 10:30


och meid.,..
volgens mij heeft iedereen dat...
ik had al een ruime C... ik zit nu aan een E cup die niet meer lekker zitten...
maar ik ga geen nieuwe kopen.. als je net bevallen bent zullen je borsten idd groter worden... stuwing.. ben je ff pamela anderson maar dit trekt weer weg.. als je eenmaal stopt met borstvoeding zal het weer afnemen, maar waarschijnlijk altijd groter blijven dat dat ze vroeger waren...
maar das bij iedereen anders.

12-07-2006, 10:54

Citaat door sun_sarah_shine:
och meid.,..
volgens mij heeft iedereen dat...
ik had al een ruime C... ik zit nu aan een E cup die niet meer lekker zitten...
maar ik ga geen nieuwe kopen.. als je net bevallen bent zullen je borsten idd groter worden... stuwing.. ben je ff pamela anderson maar dit trekt weer weg.. als je eenmaal stopt met borstvoeding zal het weer afnemen, maar waarschijnlijk altijd groter blijven dat dat ze vroeger waren...
maar das bij iedereen anders.
Cup E
Jeetje dat is echt mega....
Me man zei al voor de gein het lijken net uiens van een koe..........was zoooo boos!! I

12-07-2006, 11:05

Citaat door isra1979:
Cup E
Jeetje dat is echt mega....
Me man zei al voor de gein het lijken net uiens van een koe..........was zoooo boos!! I
Zou ik ook zijn.. koeienuien zien er toch wat minder sexy uit dan pamela's borsten

Anywayz... Ben blij dat t tijdelijk is joh! Straks zit je op een comfortabl C en dan nog heb je nergens problemen mee..

Ik draag standaard een E (E80 om precies te zijn) en zelfs een E past niet altijd

Kwas gister nog in een lingeriezaak (ze3ma speciaal voor grote Cup-maten) Konden ze maar 1 BH vinden die me goed stond.. De rest waren allemaal bij de band 85 of 90 Ze3ma grote borsten is automatisch groot middel Bsella!

1 BH en die BH koste me (peep) ook nog eens 59,--

Maja.. Ken genoeg vrouwen/meiden die net zo grote/zelfs grotere borsten dan mij hebben en die proppen zichzelf in een D.. Nou mij niet gezien.. Zo n BH is wel duur, maar erg goed voor mn rug. Hij is alles behalve mooi (naadloos en wit) maar zit heerlijk en tis ook nog eens een minimizer.. Dus nu lijkt het alsof het een D is klinkt voor jou vast enorm.. maar voor mij klein...

Anywayz.. Hemdie Allah dat t tijdelijk is. Dr zijn mensen (zoals ik dus) die dagelijks die bagage voor zich uit moeten meeslepen.



M3a salama,
Latifa

12-07-2006, 11:06


ik heb ook van die supper grote! maar wil elke keer nieuwe kopen maar weet niet wat ik moet passen en ook nu haat ik winkelen met dit weer ( voor de zwangerschap wou ik dat het zomer was)

heb het heel snel benauwt in de winkel laatsaan in de paskamers!

12-07-2006, 11:07
Er is dus nog hoop voor mij met 75b

Wie weet dat ze nog wat groeien na kinderen

12-07-2006, 11:17
Had altijd C nu is het n D maar ik merk dat ze weer aan t slinken zijn

12-07-2006, 11:24

Citaat door NoHide:
Er is dus nog hoop voor mij met 75b

Wie weet dat ze nog wat groeien na kinderen
hahahah B is opzich goed en normaal. maar nu ik cup d en E zie dan zijn ze inderdaad miniiiiiii

12-07-2006, 11:26
wajaaw had ik maar b of c ik heb cub e (90e) ik heb altijd grote borsten gehad, en met de zwangerschappen en borstvoeding werden ze steeds groter

12-07-2006, 11:38
Ik heb echt nog niks te klagen..........hihihi
Ik stond laatst bij de kassa met een cub d bh......ben snel weer weggegaan.....ik kon het gewoon niet. Nu moet ik wel......ik vind het sneu om ze helemaal in een kleine bh te proppen waar ze elk moment kunnen uitvliegen hihi

13-07-2006, 23:21

Citaat door isra1979:
Ik ben nu 25 weken zwanger en het is gewoon niet normaal hoe groot mijn borsten zijn!!! Ik heb altijd een normale cup b gehad..waar ik overigens heel blij mee was......maar nu........had al nieuwe bh's gekocht met pijn in mijn hart omdat mijn bh's mij niet meer paste.......dus van een bescheiden b naar een ruime c!! Ik kwam gisteren tot de conclusie dat die bh's het ook niet meer passen
Ik ben best klein en smal.....het ziet er echt niet uit......heb me laten vertellen dat je met borstvoeding nog grotere krijgt

salamu alajkoem zuster, eerst wil ik je feliciteren met je zwangerschap moge jullie een gezond kindje ter wereld brengen insha allaah!
Wat betreft je cupmaat, mijn zus had dat ook, haar borsten groeiden en groeiden. Ze had eerst een C cup en met de zwangerschap een D en toen ze borstvoeding ging geven een E cup het was echt zielig. Haar zoontje had het ook moeilijk want haar tepels waren ook te groot dus hij kon niet drinken uit haar te grote tepels! echt een drama allemaal, van de het ziekenhuis personeel kreeg ze een aparaat om te kolfen zo kon haar kindje toch zijn moeder melk drinken. Na 1maandje kolfen kon ze haar zoontje eindelijk aan haar borst leggen... alhamdolillah.

Insha allaah zal het met jou anders gaan!

13-07-2006, 23:26

Citaat door Maghrebiya:
Zou ik ook zijn.. koeienuien zien er toch wat minder sexy uit dan pamela's borsten

Anywayz... Ben blij dat t tijdelijk is joh! Straks zit je op een comfortabl C en dan nog heb je nergens problemen mee..

Ik draag standaard een E (E80 om precies te zijn) en zelfs een E past niet altijd

Kwas gister nog in een lingeriezaak (ze3ma speciaal voor grote Cup-maten) Konden ze maar 1 BH vinden die me goed stond.. De rest waren allemaal bij de band 85 of 90 Ze3ma grote borsten is automatisch groot middel Bsella!

1 BH en die BH koste me (peep) ook nog eens 59,--

Maja.. Ken genoeg vrouwen/meiden die net zo grote/zelfs grotere borsten dan mij hebben en die proppen zichzelf in een D.. Nou mij niet gezien.. Zo n BH is wel duur, maar erg goed voor mn rug. Hij is alles behalve mooi (naadloos en wit) maar zit heerlijk en tis ook nog eens een minimizer.. Dus nu lijkt het alsof het een D is klinkt voor jou vast enorm.. maar voor mij klein...

Anywayz.. Hemdie Allah dat t tijdelijk is. Dr zijn mensen (zoals ik dus) die dagelijks die bagage voor zich uit moeten meeslepen.



M3a salama,
Latifa
Bsella!

Haha, wat zeg je dat leuk.

14-07-2006, 00:17


ik had 75 a, en toen ik zwanger werd kreeg ik 75 b. en later in de zwangerschap had ik zelfs cup c. niet normaal als je zo klein en tenger bent. maar elhamdoelilah ik heb nu gewoon weer cup 75 b.
mijn borsten groeien tijdens de zwangerschap echt enorm

14-07-2006, 00:30
bij mij bleven ze tijdens de zwangerschap normaal, pas bij borstvoeding werden ze megagroot net betonnen.

maar nu??? nu zijn ze zo slap als iets

ff serieus, had ik geweten dat mijn borsten zo drastisch zouden veranderen door bv dan had ik nooit bv gegeven. klinkt erg hé ?


ik wil mijn borstjes terug