Bekijk volle/desktop versie : HELP paspoort kwijt!!!



12-07-2006, 10:20
Ik ga over twee weken naar Marokko. Maar mijn Marokkaanse paspoort + la cart national is kwijt. Ik heb verder alleen een Nederlandse paspoort kan ik hiermee ook Marokko binnen komen en ook weer er uit? Graag een antwoord hier op.

Grt,..

12-07-2006, 10:30


Meestal kan je bij de consulaat een soort uitreksel vragen die ook als paspoort wordt gezien.. Moet je ff bellen!

12-07-2006, 11:54
marokkaanse paspoort maakt niet ui maar la carte national moet je egt hebben misschien kan je ff naar consulaat gaan om te vragen wat te doen

14-07-2006, 23:20
jaah klopt carte nationaal moet je hebben en als je hem aanvraagd kan het een maandje duren voordat je hem krijgt

14-07-2006, 23:44


je kan wel bij het consulaat een nieuw paspoort laten maken dat is binnen een dag gedaan..of je la cart aanvragen dan krijg je een paiertje dat is ter vervaning van je la cart totdat je de egte hebt...succes

15-07-2006, 00:40
Hoe ga je naar Marokko? Ik reisde heel vaak alleen met de Nederlandse paspoort. Maar dan met de auto. Ze maken daar bij de douane altijd ruzie met mij, maar dan praat ik gewoon Nederlands tegen hen . Maak ze een beetje ziek, uiteindelijk mag ik altijd door lopen. hahahahaha Maar dit jaar heb ik in Marokko een card-national aangemaakt. Dat was in een paar dagen klaar. nu heb ik lekker geen last meer bij de douane.

Opzich doen ze niet allemaal moeilijk als je met auto reist. Maar met vliegtuig moet je die hebben. Je kunt eventueel een papiertje halen. Waar weet ik niet precies. Had dat ooit gehoord van iemand.

Succes

15-07-2006, 17:27
je kan gewoon een nieuwe lacarte nationaal laten maken bij de consulaat en dan krijg je een papiertje mee waar het bewijs op staat dat je hem hebt aangevraagd en daarmee kun je naar marokko gaan, dat heeft mijn moeder vorig jaar ook gedaan

15-07-2006, 22:47

Citaat door Swirls20:
Hoe ga je naar Marokko? Ik reisde heel vaak alleen met de Nederlandse paspoort. Maar dan met de auto. Ze maken daar bij de douane altijd ruzie met mij, maar dan praat ik gewoon Nederlands tegen hen . Maak ze een beetje ziek, uiteindelijk mag ik altijd door lopen. hahahahaha Maar dit jaar heb ik in Marokko een card-national aangemaakt. Dat was in een paar dagen klaar. nu heb ik lekker geen last meer bij de douane.

Opzich doen ze niet allemaal moeilijk als je met auto reist. Maar met vliegtuig moet je die hebben. Je kunt eventueel een papiertje halen. Waar weet ik niet precies. Had dat ooit gehoord van iemand.

Succes
Serieus??? Want volbloed Nederlands hebben het altijd gewoon heel makkelijk die kunnen gewoon met hun NL paspoort door.

17-07-2006, 17:31

Citaat:
Ze maken daar bij de douane altijd ruzie met mij, maar dan praat ik gewoon Nederlands tegen hen

17-07-2006, 19:51
je kunt een bewijs krijgen bij de consulaat dat j m kwijt bent kun je daar mee in en uit waar woon je ander kan me pa wat voor je regelen....

Su6

18-07-2006, 12:25
ik geraak telkens gewoon door met mijn belgische paspoort.Maar het nadeel is dat je telkens in die lange rij moet gaan staan om je paspoort te laten afstempelen.

06-08-2006, 11:13
Ik heb 3 jaar geleden een la carte nationaal gekregen (een blaadje ik moest de pas later komen ophalen) maar da theb ik niet gedaan, is dat blaadje nu nog geldig?

10-07-2015, 02:02


Mijn marokkaanse paspoort is kwijt. Kan ik zo maar nieuwe aanvragen. De was zoe zo verlopen.

Kan ik zo maar nieuwe marokkaanse paspoort aanvragen??