Bekijk volle/desktop versie : bos en lommerplein



Pagina's : [1] 2 3

12-07-2006, 09:37
wie van onze meiden hier woont daar of heeft daar familie wonen.

wat een drama lijkt me dat, je huis verlaten voor een lange periode.

vooral mensen die zich aan het voorbereiden zijn voor de reis naar marokko, lijkt me het dubbel irritant voor.

12-07-2006, 09:45


Ik denk niet dat daar veel Marokkanen wonen waar ontruimd is, het zijn als het goed is koopwoningen (of kleine woningen).

Marokkanen wonen verder
Maar wel een drama joh

12-07-2006, 09:46
Was daar vorige week voor het eerst tijdens dat wvdmv etentje, ik ging daar met marjam1983 op zoek naar een pin-automaat...

12-07-2006, 09:47
Ik heb er zelf geen familie of kenissen wonen, maar vind het wel erg voor de bewoners.
ik zag het op het journaal. Je zou maar midden in een verbouwing zitten ofzo, net allemaal geld in je huis gestoken en dan moet je eruit en stel je voor dat ze nog gaan slopen?
Ge wit het nie

12-07-2006, 09:47


Hoezo wat is er gebeurd daar dan?

12-07-2006, 09:55

Citaat door tatouania_025:
Hoezo wat is er gebeurd daar dan?
daar zijn 190 woningen ontruimt omdat de fundering van de parkeergarage niet veilig genoeg is. Er zijn scheuren gevonden op het dak van de garage.

12-07-2006, 09:56

Citaat door ffeiza:
Ik denk niet dat daar veel Marokkanen wonen waar ontruimd is, het zijn als het goed is koopwoningen (of kleine woningen).

Marokkanen wonen verder
Maar wel een drama joh
bessa7 ik ken het niet, maar ik hoor alijd bos en lommer en de link marokkanen.

ik dacht dat het bezaait wat met mocro's

12-07-2006, 09:57
ja ernstig man...
ik woonde er vroerger vlakbij...

maar precies een jaar geleden, waren er al prblemen, ik was toen daar
en was er een zware vrachtwagen zijn spullen gaan inladen op het bovenste gedeelte ( boven de vomar en AH ) er kwam toen dus een scheur in de vloer onder de huizen... ( het hele complex was veel te snel gebouwd, en er zitten allemaal ingineurs fouten in) toen mocht er al niemand meer op 't plein komen.. en werden de bewoners ook voor een dag weggestuurd...

ik denk dat het ondertussen alleen maar erger is geworden.. en het na een jaar dus echt zn tol heeft geeist, en ze nu dus alles moeten herbouwen.. !!!

super erg voor de bewoners.. dat wel.

12-07-2006, 10:09
pff net dat deze hier een keer naar de Bos en Lommer markt wou gaan. mijn laatste weekend voor dat ik naar maghreb ga.

echt weer iets voor mij


hoor mij zeiken over een paar kleding stukken terwijl 190 gezinnen voor een onbepaalde tijd hen huis moeten verlaten!

12-07-2006, 10:09

Citaat door serenity:
Was daar vorige week voor het eerst tijdens dat wvdmv etentje, ik ging daar met marjam1983 op zoek naar een pin-automaat...
het is maar goed dat jullie met de auto gingen als jullie dat meosetn lopen



12-07-2006, 11:36

Citaat door wittewarda:
daar zijn 190 woningen ontruimt omdat de fundering van de parkeergarage niet veilig genoeg is. Er zijn scheuren gevonden op het dak van de garage.
Wat erg zeg ik was daar zaterdag nog en toen hadden we geparkeerd in die garage en toen zei ik nog tegen me zusje voor de grap als het nou maarniet gaat instorten en zo zie je maar nu denken ze dat het echt gaat gebeuren.

12-07-2006, 23:39
Jullie zijn zeker naar Arabia geweest

12-07-2006, 23:41


collega van mijn man heeft daar een koopwoning. hij vertelde vandaag dat hij nu in hotel slaapt

12-07-2006, 23:42

Citaat door ffeiza:
Jullie zijn zeker naar Arabia geweest

12-07-2006, 23:46

Citaat door Rzinia:
collega van mijn man heeft daar een koopwoning. hij vertelde vandaag dat hij nu in hotel slaapt
ik neem aan op kosten van de gemeente a'dam

Pagina's : [1] 2 3