Bekijk volle/desktop versie : Pinnen in marokko



Pagina's : [1] 2

12-07-2006, 02:18
weet iemand mss of ik in marokko gewoon bij welke marokkaanse bank kan pinnen met een abn-amro wereld pas en wat de eventuele opname kosten zijn ???

12-07-2006, 02:33


Ik heb zelf een rekening bij de Rabo Bank en ik heb wel eens in Marokko geld gepint. Als het goed is kan je bij de eerste beste pinautomaat die je tegenkomt pinnen. Ik ben zelf alleen de naam kwijt van de bank waarbij ikzelf pin. Er zijn overigens geen kosten aan verbonden.

Ik hoop dat ik je genoeg heb geinformeerd.

12-07-2006, 02:58
Ik heb de postbank.. en je kan bij elke bank wel pinnen.. Ehmm bij mij waren er dus wel extra kosten aan verbonden. 7 euro per keer.

12-07-2006, 12:01
ik heb een rabobank pas en ik kan bij elke pinautomaat in marokko pinnen en er zijn bij mij geen kosten aan verbonden
om nog is ff te checken of je er egt kan pinnen moet je kijken of er bij de pinautomaat het logo van "Meastro" staat dat is een blauwe en rode rondje in elkaar waar in staat geschreven: "meastro"

12-07-2006, 15:09



Citaat door LilMocr0:
ik heb een rabobank pas en ik kan bij elke pinautomaat in marokko pinnen en er zijn bij mij geen kosten aan verbonden
om nog is ff te checken of je er egt kan pinnen moet je kijken of er bij de pinautomaat het logo van "Meastro" staat dat is een blauwe en rode rondje in elkaar waar in staat geschreven: "meastro"
Hehe, join' da club.
Bij mij netzo, er waren geen kosten aan verbonden. Bij postbank wel?
Wel erg vreemd, terwijl Postbank als 't goed is meer klanten heeft als de Rabo.

13-07-2006, 21:42
bij mij is er 1,85 afgegaan...............

14-07-2006, 14:33

Citaat door Bent_Larache:
Ik heb de postbank.. en je kan bij elke bank wel pinnen.. Ehmm bij mij waren er dus wel extra kosten aan verbonden. 7 euro per keer.
ik heb ook postbank en ik heb het aan gevraagt bij de postbank .
ik moet helemaal niks bij betalen

14-07-2006, 14:36

Citaat door Marruecos_Chica:
Hehe, join' da club.
Bij mij netzo, er waren geen kosten aan verbonden. Bij postbank wel?
Wel erg vreemd, terwijl Postbank als 't goed is meer klanten heeft als de Rabo.
je moet het wel door geven dat je een pas wil waar je mee kunt pinnen in het buitenland . Dan hoef je niet bij te betalen begrijp je ?

14-07-2006, 23:55

Citaat door marwa10:
je moet het wel door geven dat je een pas wil waar je mee kunt pinnen in het buitenland . Dan hoef je niet bij te betalen begrijp je ?
Ik heb niks aangevraagd en ik heb niks hoeven betalen.
Op een bepaalde leeftijd, volgens mij 16/17, dat weet ik niet meer.
Kreeg ik een nieuwe pas met die Meastro logo erop en daarmee kan ik gewoon in het binnen- en buitenland pinnen. Ik heb 'm niet aangevraagd, kreeg 'm op een gegeven moment zelf, en daarnaast hoef ik ook niets bij te betalen. Maar dit is de Rabo Bank, misschien dat, dat zo te werk gaat bij de Postbank.




17-07-2006, 20:26
Bij ban as3bi, wafa, kun je gewoon pinnen

18-07-2006, 09:46
als je dit ziet bij een pinautomaat dan kan het:


19-07-2006, 01:18

Citaat door Hroebi:
als je dit ziet bij een pinautomaat dan kan het:


19-07-2006, 02:50


thnx voor de reacties !!!

19-07-2006, 03:34



You're welcome.

19-07-2006, 11:48
dit soort onderwerpen kunnen inderdaad heeeeeeel handig zijn voor in Marokko!!!

Pagina's : [1] 2