Bekijk volle/desktop versie : liefde zonder grenzen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-07-2006, 20:22
hoi meisjes en jongens(als die ook mee lezen) ik ben weer een nieuwe verhaal begonnen.
ik heb het speciaal gedaan voor de meiden die niet naar marokko gaan,hebben ze behda iets te doen.
nou hoop dat jullie het mooi gaan vinden.





tfoe is hij er weer,roept fatima kwaad,wie bedoelje,nou ismail je weet wel de zoon van me vaderse vriend.
oo die,nou waarom schrijf je hem dan gewoon niet zo erg zal het wel niet zijn,nisrin je bent echt naif denk je nu echt dat hij gewoon een babbel wil,hij wil serieus met me zijn en daar heb ik nu echt geen zin in.
jeetje ik ben pas 16 denkt hij nu echt dat ik wat wil met en jonge van 20,waarom denk je dat mischien vind hij het gewoon leuk om contact te houden met iemand van zijn land.
wajou nisrin jij bent echt dom,dan gaat hij toch met zijn vrienden schrijfen waarom zou hij met mij schrijfen.
ik hield voor de rest me mond want fatima kon heel koppig zijn,en ik vond ook dat ze een beetje ijdel is maar ja vind je het gek met zo een uiterlijk.
he mag ik dan met hem schrijfen als jij niet wil,fatima keek me raar aan wat moet je met hem nisrin je kent hem amper.
ioea ja maar ik heb zelf geen mannelijke vrienden dus wou het met hem proberen,nou kind je mag hem hebben hier is zijn msn adres.
ze schreef het voor me op en ik ging gelijk naar huis voor dat hij ofline zou gaan,gelukkig hij was er nog.
hallo ismail hoe gaat het,goed hmdl maar met wie praat ik,shit wat moet ik nu zeggen als ik hem mijn naam geef dan gaat hij wat denken.
je spreekt met fatima nartuurlijk gekkie,of hebben nog meer meisjes jouw msn adres.
nee nee zeker niet maar dit is toch niet jouw account,nee ik heb een nieuwe gedaan zodat we altijd rustig kunnen praten zonder dat iemand ons stoort.
jeetje ik voelde mij echt schuldig meskien nu denkt hij dat hij met zijn liefje fatima praat,maar ja heeft hij behda nog hoop.
we bleven lang praten en ik kwam erachter dat hij de zelfde hobbys had als ik en we hielden van de zelfde gerechten.
nisrin nisrin kom eten,shit me moeder,he ismail ik moet nu helaas weg maar ben er morgen weer oke,en o ja verwijder mijn eerste account want die ga ik niet meer gebruiken.
waarom niet is er wat of zo, nee nee alleen mijn nicht zit heel vaak op die account dus kun je beter niet via die account mij roepen.
oke zina safi ik heb die al verwijdert,spreek ik je morgen dan,ja oke ismail nou doei tot morgen,tot morgen zina doei.

11-07-2006, 20:45


verder zina

11-07-2006, 21:20
ga verder zou ik zeggen

xxxjesss

11-07-2006, 21:22

Ga snel verder a.u.b ,,


11-07-2006, 21:24







11-07-2006, 21:24






11-07-2006, 21:28


12-07-2006, 00:25
eindelijk weer thuis nu snel mijn msn openen,shit hij is ofline me3liche kan ik behda eerst gaan eten.
selam mama is er iets te etenyeke nu pas kom je mij begroeten tot je honger hebt,o jee ik ben na school gelijk naar boven gegaan zonder mijn ouders te begroeten.
me3liche mama smehli ik moest iets zien op mijn pc,hoega belhak de volgende keer men smehlikchi.
hahah jij bent de liefste mama op aarde,ik omhels mijn moeder,ik was éénig kind dus ze verwende mij schandalig ik kreeg gewoon alles wat ik wou.
maar ik ben niet van die meisjes die gelijk van alles vroegen,ik weet dat we het niet breed hadden dus deed ik mijn best om zo weinig mogelijk om geld te vragen.
hek a bentie xxxxx,de schat had al eten voor me optafel gelegt,ik at met smaak alles op,wajou mama dat was heerlijk,schoekran bentie.
ik wast de spullen af en ging gelijk naar mijn pc,yes hij was online,hoi hoi ismail,hey zina hoe gaat het, goed hmdl.
we bleven weer drie uurtjes praten over van alles en nog wat,hey ismail wat is je lieflingsfilm,kal he na ho,ahhhh dat is ook mijn lievelings film,ioea ja dezelfde hart dus ook dezelfde smaak.
ik voelde mij warm worden,haha ja denk het ook,van welke muziek hou je,van che3bi en jij,ik ook riep ik blij.
oke zina ik moet nu slapen heb morgen werk,oke dan spreek ik je morgen inchallah doei ,doei zina tot morgen.
ik deed me pc uit wajou mijn buik is vol vlinders ik denk dat ik al verlieft ben geworden op ismail,ik kan niet wachten tot morgen.
ik ging gelijk slapen met ismail in mijn gedachten en werd waker met hem in mijn gedachten.

12-07-2006, 00:52
Leukkk weer een verhaal van jou, deze zal vast net zo prachtig zijn als die andere verhaal van je, nou mieverouwtje ga snielll verder en een dikke koes voer joe

12-07-2006, 16:03
Ga gauw verder meid egt een tegek verhaal

12-07-2006, 17:19
ga snel verder meiissiee

12-07-2006, 18:10
ga snel verder is echt een mooi verhaal
hvj xxxxxxxxikke

12-07-2006, 18:25


ga snel verder

13-07-2006, 20:23
sorry meiden ga vandaag vertrekken naar marokko.
maar inchallah over een week of zo doe ik een vervolg.
ik wens jullie allemaal een prettige en gelukkige vakantie

17-07-2006, 12:50
ga verder je doet het goed
ben je nieuwe fan

Pagina's : [1] 2 3 4 5