Bekijk volle/desktop versie : +++ Help Me +++



11-07-2006, 20:01

Citaat door S@mira81:
Is hier iemand die mij kan helpen...?

Ik heb dringend hulp nodig met het voorbereiden van mijn huwelijk...! Wat moet ik allemaal regelen en wat heb ik allemaal nodig...?

Ik zou ook heel graag wat ideen willen ontvangen voor de uitnodigingskaart...(Islamitische tekst)

Alles is welkom.....
.

11-07-2006, 23:08


ik maak allerlei soorten bedankjes als hobby voor elk gelegenheden. Voor de mooiste dag van je leven, voor het babyfeest, verjaardag enz. Met mij kun je alle kanten, samen stel ik u bedankje op.

Ik heb geen bedrijf. Ik doe dit als hobby, ik ben dus particulier.

Met een compleet bedankje bedoel ik: met kaartje en naam ingedrukt, lintje, snoepjes, stickertje etc.

http://goedkoopstebedankjes.marktplaza.nl/

ik heb de lintjes, kaartjes en bonbondoosjes in elke kleur: beige, rose, lila, bordeaux, geel, bruin, lila, groen, oranje , geel etc.

choukranbedankjes@hotmail.com[/email]

hoofddoekjes bedankjes: 2,50 euro. Organza en hoofddoekjes verkrijgbaar in elke kleur.





henna glaasjes 1,10.





tasjes: 1,20 euro. Alleen het zakje 0,45. In alle kleuren verkrijgbaar en soorten lint en stickers.





rose en wit tasjes





mooie puntdoosjes in de vorm van een taart. Compleet: 1 euro. Alleen het doosjes 60 cent.




11-07-2006, 23:10
belget: 1,35. Alleen het hoorntje 65 cent.


hartjes: compleet 90 cent. Alleen het doosje: 45 cent.


glaasje met schelpjes 1,25 euro


leuke bonbondoosjes tasjes helemaal compleet 1,00 euro. Alleen het doosje 0,60cent.


bonbondoosje cado doosjes, compleet 90 cent. Alleen doosje 50 cent.



aparte bonbondoosjes, compleet: 1 euro. Alleen het doosje: 60 cent...




bonbondoosjes in vorm van een hart: compleet 95cent, doosje los: 55 cent.



11-07-2006, 23:11
Koekdoosjes 70 cent. Met lintje en sticker 85 cent. Met 2 lange linten, 95 cent.








koekdoosjes 75 cent. met sticker 80 cent.



kaartjes met applicatie 10 cent. Met tekst erin 15 cent. In alle kleuren.Los te koop

applicaties


kaartjes

11-07-2006, 23:14


http://www.imanesbedankjes.nl