Bekijk volle/desktop versie : Een vraag voor de mannen!!!



11-07-2006, 17:47
Assalamoe Allaikoem.


Je hebt je ware gevonden. Je wilt graag met haar trouwen.
Je zou graag bij haar langs willen gaan om de toestemming van haar vader te krijgen.

Alleen moet je dat thuis ook vertellen. Ik weet hoe het aan toe gaat bij een meisje zelf, alleen heb ik me nooit afgevraagd hoe het bij de jongen aan toe gaat.
Hoe zou jij het overbrengen? Zou je het direct aan je pa vertellen of doe je het toch veilig via ma.

Getrouwde mannen moeten zeker reageren!!

11-07-2006, 18:20



Citaat door DisserInYoAss:
jazeker
Je zou het dus niet direct tegen je pa zeggen? Of juist wel?

11-07-2006, 18:21

Citaat door hafla_berber:
Gwn straight!! Ik vertel het me pa als het ter sprake komt en me ma die weet er zoizo al van!
Je gaat je niet schamen? Dus je komt binnen en gaat bij pa zitten. 'A Ba bghiet an zoeway.'

11-07-2006, 18:31

Citaat door Hmeds_Daughter:
Je zou het dus niet direct tegen je pa zeggen? Of juist wel?
jazeker


...dat deze topic gedoemd is te mislukken

11-07-2006, 18:35



Citaat door hafla_berber:
Nee niet zo, maar ik kom dus binnen bij me pa en vertel hem dat ik een leuke meisje heb ontmoet en dat ze toch wel een geschikte huwelijkkandidate is en natuurlijk erachter, met haar zou ik een toekomst willen hebben.
Mijn moeder is zoizo van alles op de hoogte dus dat is peace of cake alleen me pa nog, maar ach jah die kan ik wel handelen..........

11-07-2006, 18:37

Citaat door DisserInYoAss:
jazeker


...dat deze topic gedoemd is te mislukken
Vind je het gek. Al die LEUKE mensen zijn weg.

11-07-2006, 18:37
mijn broer heeft ook zijn meisje gevonden en mijn broer is altijd open, net als de rest van ons, hij laat altijd fotos zien, op zijn telefoon staan die meestal, eerst aan mij en mijn moeder en mijn vader later ja, dan gaan ze vragen hoe lang hij haar kent, hoe ze is e.d... tjah, verder is het nog niet gekomen maar mijn broer en mijn moeder en ik zijn keer naar park gegaan waar zij dus ook was, mijn broer is echt wahed smiecht soms en toen heeft hij haar bij ons geroepen en toen hebben we ff gebabbeld, maar verder is't nog niet, mijn broer wil wel met haar trouwen, maar wil nog wachten tot zijn studie rond is!

11-07-2006, 18:39

Citaat door senneh-oogje:
mijn broer heeft ook zijn meisje gevonden en mijn broer is altijd open, net als de rest van ons, hij laat altijd fotos zien, op zijn telefoon staan die meestal, eerst aan mij en mijn moeder en mijn vader later ja, dan gaan ze vragen hoe lang hij haar kent, hoe ze is e.d... tjah, verder is het nog niet gekomen maar mijn broer en mijn moeder en ik zijn keer naar park gegaan waar zij dus ook was, mijn broer is echt wahed smiecht soms en toen heeft hij haar bij ons geroepen en toen hebben we ff gebabbeld, maar verder is't nog niet, mijn broer wil wel met haar trouwen, maar wil nog wachten tot zijn studie rond is!
Oh Gut! Wat lief!!


11-07-2006, 18:41

Citaat door Hmeds_Daughter:
Oh Gut! Wat lief!!

jahwelll...!