Bekijk volle/desktop versie : een vriend wat voor problemen dat wel niet met zich mee brengt



Pagina's : [1] 2 3

11-07-2006, 14:20
De ochtend arriveerde de bruid zag er zo mooi uit in haar witte bruidsjurk,[/FONT]
[FONT='Times New Roman']Zij gooide met van die bruidsbedankjes en voor ik het wist kreeg ik er 1 in mijn handen van de vriend van mijn broer een echte kanjer , hij gaf het me maar niet als vriendschap ik voelde een spanning maar waarom ik had toch een vriend of is dat toch niet zo serieus als dat ik dacht.[/FONT]
[FONT='Times New Roman'][/FONT]
[FONT='Times New Roman'][/FONT]
[FONT='Times New Roman'" -->wat vinden jullie er van moet ik door gaan.

11-07-2006, 14:27


ja plse

is het echtgebeurd??

11-07-2006, 14:37
ja het is echt gebeurd

11-07-2006, 14:41
euh met jou of iemand anders

11-07-2006, 14:44


Na het een kwam het andere en we begonnen te dansen het is een feest en iedereen danst met elkaar en het was de vriend van mijn broer dus niemand die er wat van denkt.

Op een gegeven ogenblik stapt iedereen in zijn auto om achter de bruid aan te rijden die foto,s gaat maken in het park.
Voor ik het wist (en ja hij heet galid hij heeft de zelfde naam als mijn vriend in nederland wel grappig he) stopte Galid voor mij en zei rij je met me mee, voor ik het wist zat ik naast hem.
Twee van mijn nichten kwamen aangerend en wouden ook instappen waarop hij antwoorde achter is al bezet ik dacht oo nee wie dan.

11-07-2006, 14:46
verderr

11-07-2006, 14:49
vindt iemand het wel interesant of niet

11-07-2006, 14:51

veel zijn naar marokko

maar er komen er wel bij inshAllah

11-07-2006, 15:04
Dit verhaal is mij overkomen maar ik moet het echt kwijt het knaagt aan mij

Het bleek helemaal niet bezet te zijn hij wou gewoon alleen met mij in de auto zijn, daar kwam ik achter want net dat hij wou weg rijden kwamen er weer andere nichten in de auto zitten en die kon hij niet meer wegsturen want dat was dan overdreven want iedereen was al weg.

Bijde nichten gingen achter elk het raam open maken en toen gingen ze op de rand zitten met hun hoofden naar buiten.

Ineens hoorde ik Galid zeggen ik vindt je een leuke meid, mijnhart begon harder te kloppen en ik wist niet wat ik moest zeggen ik schaamde me ik voelde mijn hele lichaam trillen.
Toen stopte de auto ineens we waren aan gekomen bij het park de bruid ging naar buiten om fotos te maken maar ik wist niet hoe ik moest reageren van de schrik bleef ik in de auto zitten naast hem zonder een woord te wisselen.

Ik heb 5 broers die heel moeilijk zijn als het gaat om jongens maar mijn broer vertrouwt zijn vriend en hij was die dag ,hoe moet ik het uitleggen hij had een paar glaasjes op het was een trouw feest en ja die Marokkaanse jongens kunnen er wat van.
Maar ik Hoorde ineens mijn naam Sonya wat is er,Ik keek op en het was mijn broer die bij de raam stond van de auto.

11-07-2006, 15:25
Oooooo Wat doe ik mezelf aan ik ben ook een trut dacht ik nou echt dat niemand me zou zien in die auto, Galid keek met een angstig gezicht hij dacht vast straks verteld ze hem wat ik net zei , maar ik gaf zo normaal mogelijk antwoord en zei er is niks hoor me voeten doen gewoon een beetje pijn daarom ben ik niet uitgestapt om foto,s te maken oookeee en hij ging ervandoor wat raar hij heeft echt te veel glaasjes op dacht in mijn zelf.

Ik hoorde opeens de achter deur open gaan van de auto het was een andere broer van mij en die was helemaal aan het swingen .
Iedereen stapte weer in de auto en we gingen weer verder rijden ik had nog steeds niet gereageerd op wat Galid zei daar had ik de kans niet voor gekregen met iedereen in de auto dat zouden ze horen, ik veranderde van onderwerp en vroeg doe is een leuke muziekje op okee antwoorde hij lachend en deed de radio aan.

Het was onderhand al 7 uur in de ochtend en Galid zette ons allemaal thuis af,
Bijna de hele familie stond voor de deur bij ons huis toen ik als eerste uitstapte zag ik al die ogen van wat doet zij bij hem in de auto maar die blik veranderde zodra ze me broer zagen uitstappen.

11-07-2006, 15:28
Twee dagen later het leek alsof ik mijn vriend in Nederland was vergeten ik dacht nog alleen aan Galid hij deed iets met me maar ik wist in ieder geval dat hij mij leuk vondt of was hij gewoon dronken en wist hij niet wat hij zei.

Ik moest en zou erachter komen of die gevoelens van hem wel echt waren.
Maar wat ik op dat moment vergeten was is dat hij een relatie had met een europese vrouw nou eigelijk heeft hij haar alleen gebruikt om zijn papieren te maken ,hij had ook een kind maar op dat moment kon het me niet zoveel schelen.

Mijn broer zou mijn tante ergens naar toe brengen en ik vroeg hem of hij me kon afzetten bij een vriendin van mij die woont precies tegen over Galid dus dan kon ik hem zien.
Toen ik Bij het huis van mijn vriendin aankwam bleek ze niet thuis te zijn, toen zag ik een van de zussen van Galid die ken ik wel vaag maar ik zei tegen me broer ik blijf wel bij hun en dan ga ik straks naar huis,ja dat vond hij wel oke anders moest hij me weer helemaal naar huis brengen en dat zag hij iet zo zitten.
Dus ik ging bij Galid thuis naar binnen en daar zaten zijn zussen en broers en tot mijn verschrikking keek ik op en wie ik daar zag zitten ik haatte mezelf maar ik kon niet meer weg gaan me broer was er al vandoor en ik wou hun ook geen argwaan wekken.


Hee maar is er wel iemand aan het lezen, moet ik verder gaan

11-07-2006, 16:14
Daar op de bank zat die Europese vrouw zei weet natuurlijk niet dat ik haar man leuk vindt en hij mij ik voelde me een echte trut dit kan ik toch niet maken.
Het was rond de middag en zij besloot om een middag dutje te doen , het was niet bepaald een mooie vrouw om te zien en ze was ook dik, hoe kon zo,n knappe man in godsnaam met zo,n vrouw trouwen maar ja hij wilde alleen zijn papieren en ja dan moet je wel.

Ik werd gevraagd om mee te eten al ben ik niet een goeie eter dacht ik ik blijf wel waar moet ik anders naar toe het is bloed heet buiten en als ik alleen al vanaf hier naar de taxi loopval ik al flauw.

Die europese vrouw kwam er ook bij zitten Galid zijn zus die was drinken aan het inschenken en vroeg wat ik wou drinken ik wou colla Galid wat wil jij drinken vroeg ze toen waarop die europese vrouw zij hij drinkt sprite nee doe mij maar ook een colla zei Galid op eens ik voelde een spanning in de kamer oooo ik dacht dat je geen colla drinkt zij die europese vrouw opeens , ooo wat heb ik gedaan ik ben hier pas twee uurtjes en kijk ik moet hier echt weg vertelde een stemmetje in mijn hoofd.

Ik besloot om te gaan afwassen met zijn zussen waarop 1 zus van hem met een foto toestel aan kwam lopen en zei hier moet ik een foto van maken en lachte keihard, wat is er zij ik toe ze antwoorde nou jij bent hier pas een uur en je helpt al mee met afwassen zij is hier een maand ze heeft nog nooit een glas van tafel opgepakt, en ik kreeg al een gevoel dat zij haar ook niet echt mochten maar bleven aardig vanwege Galid.

We waren klaar en toen vertelden zei aan Galid dat ik de afwas had gedaan hij was blij dat ik het zo goed kon vinden met zijn zussen.

Sonya ga je mee met ons we gaan naar een band kijken op het terras van een restaurant zij de zus van Galid opeens nee ik moet naar huis anders wordt het laat en vind ik geen taxi, Galid brengt je straks wel thuis zei ze ik wou meteen zeggen jajajajaja ik ga maar ik bleef even stil en hoorde Galid zeggen kom nou mee ik breng je straks thuis , ookeee ik ging mee , Maar deze dag die heeft mijn hele leven verandert tot op de dag van vandaag.

11-07-2006, 16:55


Daar zaten we dan op het terras en de band die speelde prachtige muziek iedereen stond op en begon boven op het podium te dansen ik ben gek op dansen dus daar kan je mij altijd voor laten opstaan .
Galid en zijn zus trokken me uit mijn stoel en we gingen dansen ik voelde me heel goed totdat ik er weer aan moest denken dat hij getrouwd is.
Oooo ik kon mezelf wel neerschieten.


Toen stopte de band en werd er aangekondigd dat er een prijs te winnen is voor degene die het beste zingt ,ik ben gek op zingen ik kan het ook heel goed maar ik ken niet zoveel Marokkaanse liedjes maar de zus van Galid zij tegen mij zing dan in het Engels en toen Galid zij van ja doe het nou dat hoeft hij niet nog een keer te zeggen.

Ik stond op met trillende benen stond ik op het podium ik besloot het liedje te zingen waarin de clip de film van coyote ugley te zien was jajajaj love song, Ik was bezig met zingen en keek hem aan zonder dat ik het door had het leek alsof ik over hem aan het zingen was een onbeschrijfelijke gevoel Galid stond op en begon te fluiten mijn geluk kon niet op.

De avond naderde en we besloten om naar huis te gaan, bij hun thuis aangekomen zei Galid kom ik breng je naar huis okee en ik stond op.met een smile liep ik naar de auto eindelijk alleen met Galid dacht ik.
Op weg naar ons huis zij Galid ik ga even tanken wil je wat drinken doe maar water zei ik.
Hij kwam met een fles water in zijn handen,haalde de dop eraf en dronk zo van de fles,ik ben iemand die houdt er echt niet van om na iemand van een fles te drinken maar bij hem had ik zoiets van hhmmm oke.
Hij reed nog even naar een afgelegen plekje en parkeerde en we waren nog aan het praten vraag me niet waar over we het hadden want het enige wat ik me herinner is wat daarna gebeurde, we keken mekaar verliefd aan en voor ik het wist waren we aan het zoenen, ooo laat dit moment niet voorbij gaan dacht ik .
De reden dat we stopten met zoenen was omdat er een politie auto naderde,Galid zei buk als ze ons samen zien gaan ze vragen wat we van elkaar zijn hij groete ze normaal en ze gingen er vandoor.
Ik keek op mijn horloge ooo god 1.30 uur schit ik moet naar huis wat moet ik thuis tegen ze zeggen het is zo laat.
Ik zal me die zoen zolang ik leef herinneren zodra ik eraan denk voel ik me vrolijk
IK was tot over mijn oren verliefd maar wat nu ik ben 16 jaar en hij was 27 jaar en getrouwd en hij had een kind oook wat doe ik mezelf aan.

Thuis aangekomen alle lichten waren uit toen hoorde ik mijn moeder zeggen waar was je we waren zo bezorgd we hebben je overal gezocht.
Kom hier beneden slapen je broer zij als hij je te pakken krijgt ben je nog lang niet jarig.
Ik weet tot wat mijn broer in staat is maar op dat moment voelde ik zo veel blijdschap dat die woorden me niks deden, maar ik had het onderschat.


Morgen ga ik verder met mijn verhaal ik herhaal het is waar gebeurd en het wordt nog spannender dan het nu al is ik hoop op leuke reactie vertel me wat jullie er tot nu toe van vinden

11-07-2006, 19:51
ga maar door

13-07-2006, 09:51
De volgende dag rond de middag waren er heel veel mensen bij ons thuis , familie en wat kennissen, gewoon op bezoek.
Ik zag me broer de trap af komen schit laat ik tussen al die mensen gaan zitten dacht ik dan zal hij niks tegen mij zeggen , maar die mensen die weerhielden hem niet te doen waar hij volgens de hele nacht aan dacht.
Hij kwam op me af en wou me in elkaar slaan voor iedereen , hij sprak en schold me in het Nederlands uit niemand begreep wat hij zei behalve me moeder, maar iedereen schoot te hulp vuile xxxx wie denk je wel dat je bent met mijn vriend tot laat in de avond weg blijven mij verschut zetten, waarna mij moeder zij ze was toch niet alleen met hem zijn zussen waren er ook en zijn vrouw , laat het nu maar er is niks aan de hand en al die mensen hier laat hun niet ook nog weten waar het over gaat . hou je in zij ze nadrukkelijk!
Je bent nog niet van me af wacht maar als die mensen weg zijn riep hij.

Galid was inmiddels al weer terug naar Nederland,zonder mij daarvan op de hoogte te brengen ik kwam er via via achter,

en wat ik ook deed niks liet mij dat intieme moment vergeten, huilen dat is het enige wat ik nog deed ik was er kapot van.

De vakantie is onderhand al weer afgelopen we zouden terug gaan naar Nederland,
Moest ik nou blij zijn ik weet het niet hij nam niet eens de moeite om mij te vertellen dat hij terug zou gaan , misschien heeft mijn broer hem er voor aangesproken ,hij wil natuurlijk geen problemen.

Eindelijk in Nederland de vertrouwde omgeving . er is alweer een maand voorbij wat nu dacht ik, ach ik zie wel.
Er schoot me opeens iets te binnen schit ik noem de jongen waar ik in Nederland wat mee had even Galid 1 en de vriend van mijn broer Galid 2 om misverstanden te voorkomen.
Ik keek in mijn portemonnee en daar had ik het telefoon nummer van Galid 1 wat moet ik doen dacht ik Galid 2 heeft niks meer van zich laten horen en ik had echt afleiding nodig dus ik besloot om hem te bellen , voice mail wat nu weer zo probeerde ik een paar dagen het nummer maar helaas geen gehoor .
Maar wat dacht ik nou ik ga lekker vreemd want dat is wat ik eigenlijk gedaan heb, al weet hij dat natuurlijk niet, en als het niets wordt dan vangt hij me op, ik schudde me hoofd en probeerde van die gedachte af te komen.

Ik besloot ze beide uit mijn hoofd te zetten niet dat dat lukte hoor maar goed.
Een week later liep ik op straat en hoorde opeens mijn naam Sonya Sonya riep iemand het was een mannen stem, mijn hart klopte 10 keer zo snel als normaal wie zou dat kunnen zijn.

Pagina's : [1] 2 3