Bekijk volle/desktop versie : **uitgehuwelijk aan ....** zonder reacties AF!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

11-07-2006, 12:46
hallo
mijn verhaal gaat over een meisje sara ze is 18
en word uitgehuwelijkt zij DENKT
dat hij haar leeven zuur gaat makken
maar integendeel er gebeuren wel een paar probleemen
maar hoe het eindigt als je dat wilt weeten,
moet je het lezen

11-07-2006, 12:47


tuuuuuut...tuuuuuuuuuut..
de wakker ging sarrrrraaaaa wakker worden m'n moeder altijd het zelevde
ik ging douche en kleede me aan ik hoorde m'n zus snurken ik ga naar har en roep in der oor INESSS WAKKER WORDEn ze schrikt wakker ahhahahahah
sara: moet je je haar eens zien hahahaha
ines: heel grappig hoor ga uit m'n kamer
sara: oke maar als je over 3 kwartier niet klaar betn dan zul je mee makken
sara ging naar beneden en trof haar moeder in de keuken en haar broer op de zitbank hij was half slapperig hij is soms zoooo een raare
younes: ewa zusssiee wat ben ja aan het doen
sara: wilie wilie ik ga nu naar sgool zou jij ook eens moetten doen
younes: hahahahahaha jij bent echt raar
sara: mhm zineb komt derect dus ik ga eeten
younes heeft al een tijdje gevoelns voor haar maar durft het niet zegge tege haar hahha zineb ook voor hem maaar ja ze durve niet ik heb al iemand
en wil zoo graag met hem trouwen we hebben al trouwplannen hhihi m'n moeder weet nog nix ik zal het wel zegge wanner het zekker is
tinnggg doonngg...
zina: eeee sara komt ge of moette nog freeten
sara: haha ne ne ik kom derect ok??
zinaa:: is goe
sara ging naar binnen om haar schoennen aan te doen haar meoder keek heel de tijd sip ik weet niet wrm nou ja ik vraag het haar strax wel
sara en zineb gingen naar sgool na de les voreg zineb of ze naar de stad gaan maar sara had geen zin ze wou naar huis gaan dus ging ze naar hui
thuis aan gekommen was haar moeder en vader op de bank
mama: sara dochter kom eens zitten
sara: ja mama wat is er
mama: je vader.... er komt morgen bezoek
sara: oooh leuk wie komt er
mama uhhuuu nou ze kommen voor jou
sara: ahiihihihihahhahah oke wie dan
mama: een jongen komt je hand vraagen en e moet ja zegge van je vader hij heeeft een belofte gdn en ik heb hem al probeeren omte praaten maar het lukt niet het spijt me mijn dochter
sara: jullie hebben waattt gdn ik zeg neee neeee neee nneee en nog eens neee
mama: je hebt geen keus je zegt jaa of ik ben je moeder niet meer
sara begon te weene en rende naar boven ze belde zineb en vertelde haar alles
de volgende dag
tingg doonngg...
dat waren ze dan mijn toekomstige sgonfamieli ze kwammen ale maal biinnen er kwam een jongenman en zijn moeder zei benti dit is je toekomstige ik kon m'n oogen neit gelooven hij wassss........

11-07-2006, 12:47
hij was knap maar dan nog wat moest ik zegge tege nadil ooohh nabil ik moet met iemand anders trouwen dus moet ik ja dumpen neeeee neeee wrm moet mij dit altijd overkommen ik liet ze naar de living gaan en ging wat betere kleeren aan doen want moest van m'n moeder ozn kleed van de jaren 80 aandoen ik ga gwn m'n eigen kleeren aan doen ze moetten me maar acsepteeren hoe ik ben
ik ging naar boven deed een linnen broek aan in het roos en daar op een witte linnen truitje en m'n hoofdoek aan rose met wit en m'n wite sgoentjes en ging naar beneeden iedereen was me aan het aangappen ik werd rood gelukkig riep m'n moeder me ik moest de koekjes en drinken brengen naar de living ik ging naar de living met de thee en koekjes ik ging zitten naast de zus van mijn "toekomstigen" ze begon te praaten ze heet selima ze is 19 jaar
selima: en hoe oud ben jij???
sara: ik heeet sara en ben 18
selima: oooh oke en zo begonnen ze een gesprek toen plots de moeder met me begon te praaten over de verloving ze vroeg wat m'n antwoord was ik kon niet anders dan jaa zegge mijn toekomstigen was blij maar dan ook weer niet ik wilde neit trouwen inider geval niet met hem !!!
vader van soufiane: soufian ak sara mee naar buiten en ga winkelen of zo
vader van s: jalaah ga met hem mee
sara: oke w8 ik ging naar binnen voor m'n tasje te pakken en zoo
soufian stond al aan de deur hij zei klaar ik zei jaah we ging naar z'n auto hij had de laaste nieuwe bmw hij zei naar waar wil ja gaan ik zei verweg van hier hij begon te lachen en zei kom we gaan naar amsterdam oke ik deed m'n handen op m'n beenen en op een pebaalde moment deed hij z'n handen op mijn handen ik keek hem aan en hij mij en knipoogde m'n hart sprong sprngetjes ben ik ... neeee mag niet maar er is tog niets miss mee hij word mijn MAN ik was innt slaap gevallen het was okk lang rijden héé en toen stopte hij met rijden en zei
soufian: sara sgoonheid wakker worden
sara: ik dee m'n oogen open en we waren er al ok zei ik ik deed de deur open en ging naar buiten hij kwam naar me toe en pakte m'n hand vast en deed zijn hand in de mijne en zo liepen we naar de winkels het gaf sara een goed gevoel en zo gingen ze een winkel binnen voor mannen
sara: kijk is deze is leuk héé ga hem is passen ff kijken haha
soufian: oke voor joualles
sara werd rood hij kwam naar der toe en zei soufian: je heoft neit rood te worden hoor en gaf haar een kus hij ging het passen hij kwam der uit en

11-07-2006, 12:49
hij kwam der uit en wooooww hij was zoo knap en leuk
wiaaaaaaaw niet normaal ik zei tege hem dat het hem heel leuk staat hij zei als jij het leuk vindt koop ik em hahaahah ff lachen ahhahaha
sara: nou je moet ook zelf zien of je het leuk vindt
soufian: wat jij leuk vindt vindt ik ook dus kocht hij het
even latter ging we naar buiten hij zij kom stap in ( de auto)
sara: waar gaan we naar toe ??
soufian: naar een leuk restaurantje
sara: oohh leuk
soufian: hahahah
sara: waarom lach je
soufian: omdat je een sgoonheid bent m'n lieve lieve sgat
sara bloosde heel maal ze warren aan gekommen bij een heel chik restaurant
soufian: nou hier is het héé
sara: oke dan zullen we
ze ging naar binnen ze nammen plaats vanachter en ze bestelde aletwee het zelevde aahhahah hij begon toen een gesprek over het dagelijkse leeventje van mij ik vertelde hem alles ook over adil en hij ook over zijn EX vriendinhij zei ook dat hij in de plaats van haar een gecshenk heeft trug gekreegen ik bloosde
soufian: je hoeft niet verleegen te zijn het is de waarheid hoor
sara: oke dan als jij het zegt het was ondertussen al 19.00
ze ging naar de auto en reedden niet richting huis maar richting een heeelll mooie parkje hij zei dat we daar nog ff gaan wandelen ik zei derect ja
we kwammen aan bij een klein strandje en we ging daar zo ff liggen naast elkaar hij kwam dichter bij en voor ik het wist warren we al aan het zoennen
het voelde goed dus ik duwde hem niet weg
soufian: ik ben gelukkig weet ja dat
sara: ik ook met jou ik hou van je
soufian: ik hou nog veel meer van jou dan je kunt inbeelden
sara: ahhahaha nou dat is niet waar
soufian: zoo dus tong uitsteeken kom hier en hij begon sara te kitelen
sara: HAHAHA NE NE ...S...SSTTTOO....STOP A.U.B. HAHAHAHA
soufian: eerst de magiche woorden
sara.HAHAHAH OKE OKE IK HOU VAN JE
soufian: dan moet je me nog een kusje geeven en toen begonnen ze weer te kussen ondertussen was het wel al donker aan het worden
soufian: kom sgat we gaan naar huis
sara: oke het was echt leuk en ze liepen hand in hand naar de auto maar soufian ging eerst nog naar een winkel kwam trug en hij pakte me ff mee naar een bankje en zei liev lievesara ik hoiou van je en ik dat jij de moeder van m'n kinderen word en hij opende een doosje met daar in een mooie ring
sara: oooooohh watt lief van je en ja hoor ze begonnen weer te kussen
ahhaah oke ze gingen dan naar huis thuios aangekommen was de verlooving al gepland
moeder van sa: sgat je gaat over een weekje verlooven en over een maand trouwen en ik wil geen comentaar
sara: maar mama dat is veel te snel alemaal ik kne hem amper
moeder van sa: je hebt een week tijd om hem te keenen

ze ging sammen in een aparte kammer
sofian: het is nix ik zal goed voor je zorgen en om eerlijk te zijn ik vindt het niet zo erg ik ga geen maanden kunnen w8ten om met jou als man en vrouw te leven
sara: oke maar m'n moede ris zoo hard verandert ik snap niet voor waat
moeder van sa: ja gaat nu mee met ze want je blijft bij hem slaapen
sara: neeeee dat kan je niet meenen je bent gesoord
daar ontving ik de eerste klappen all
sgoonmoeder: jalaah dochter je gaat mee ik laat je hier niet achter
soufian: kom lieverd pak je spullen
ditt kon ik niet geloooven ik moet bij m'n toekomstigen bljven slaapen die ik amper een dag kenn is dit dan normaal????


mocro_lady_18
Bekijk profiel
Stuur een privé bericht naar mocro_lady_18
Bezoek de website van mocro_lady_18
Andere reacties van mocro_lady_18
Voeg mocro_lady_18 toe aan je vriendenlijst

11-07-2006, 12:50


zineb: thuis aangekomen zie ik men moeder al in de keuken staan
mama zineb : Hey lieverd hoe was het op school?
zineb: bwa valt mee
mama zineb: wrm sgat wa is er gebeurd?
zineb: niets niets eeej mag ik al naar boven gaan?
mama zineb: ja ja ga maar doe je pyama aan en kom me helpen in de keuken.
zineb: ok mama is goed ef naar boven oee wat is het rommelig in de kamer ef opruimen (5 min later) ziezo klaar plots belt er iemand privé...
zineb: hallooooo?
younes: hallo sgatje alles goed?
zineb: euuheuuum sorry wie ben jij????
younes: safe lieverd je hebt me al vergete , ik ben het je lover boy..
zineb: sry ik heb geen loverboy en jij bent het zeker en vast nieeeet!!!! ik ga ophange doeeei
younes: neee neee ik ben het younes wajow panikere !!!
zineb: hahahaha neee neee ik dacht iemand anders jij bent het maar alles goed ??
younes : lekker met jou
zineb: ook goed ewwaa wrm bel je me?
younes: kheb je stem vreselijk gemist.ik wil iets jou al heel lang iets vertelle maar ik durf niet ben bang da je kwaad word ofsow
zineb: ah nee tege mij kanje alles vertelle wat is er zegt het mij
younes : weet je we gaan afspreken en dan zal ik je alles vertelle safé wanneer kan je?
zineb: eum..vandaag kan ik niet want moet helpen in de keuken.
younes: hahaha miss koezina ben je zeker.
zineb: ja moet wel moheem morge om 16.00 in de park safe en als je niet komt vermoor ik je :P
younes: ok sgat ik zal er wel zijn DOEEEI XXX
zineb: Bye gekkerd..

Oeff hij heeft al opgehange wat wou hij mij vertellen en waarom noemt hij mij sgat wajow al die vragen spoken door men hoofd maar morge pas krijg ik men antwoord...ik hou zoveel van hem maar durf het niet te bekennen..stel dat hij ook van me houdt wilieee dat zou de beste dag zijn van men leven.mhm ik zal maar stoppe over drome

mama: ZINEEEEB A MESGOTA WAAR BEN JE KOM HELPEN !!!
zineb: wajoow ok ok ik kom eraaaaan...

11-07-2006, 12:51
in de auto was het erg stil we zijden niets we kwamen aan bij een heel groot huis soufian:we zijn er
sara: wiaaaaaaaw woon jij hier???
soufie:jaah ni goed wellah
sararachitg gwn geen woorden voor
soufi: nou hier ga jij nou de rrest van je leevven woonen blij??
sara sprong op hem en begon hem te zoennen ze ging al zoenet naar binnen
sara kreeeg een rondlijding en ze kwammen aan bij de kammer echt heel mooie
sara:wooooooow ik ben verliefd op dees huis
souf: en niet op mij
sara: hahahahah op jou 10000000000keer meer
soufiane tilde sara op naar et bed en ze begonnen heevig te zoenne
sara: mag ik gaan douche???
soufi: vraag je het nog hahahahaha tuurlijk
sara ging douche toen ze er uit kwam ging ze meteen slappen ze was moeee


soufian d8:
wiaaaw ik d8 dat het zo iemand zou zijnd ie m'n leeven zou verpesten woooooow dat is het heel maal niet ik ging naar mijn kamer en ik zag haar liggen ik deed m'n kleeren uir pyama aan en ging naast haar liggen ik pakte haar in m'n armen en keek haar aan dat mondje dat open was haha egt schattig ze werd wakker
sara: ooh heyy ik wa sme en kwam slaapen kvoelde me niet zo goe maar nu wel souf: oke ik heb niet egt slaap en jij
sara; ik ben nu wakker dus nee
souf: gaan we een filmpje kijken????
sara: oke heb je chips
souf: hahahaha dat is ook het eerste dat je vraagt ja ik heb chips
sara: oke hiihihihihih welke film gaan we kijken sgattie
soufi: jij mag keizen
ze gingne naar beneden en keeken een film tot de film eindigde






en toen ging sara en soufian al kussend naar boven wannt de film was op z'n einden ze sliepen in elkaar armen zooo lieff

11-07-2006, 12:52
mama: waar was je ben heel de tijd aan het wachte
zineb: nee nee mama ik was ef bezig me opruimen je weet wel..
mama: mhm daar die borde moete nog afgewasse worden..
zineb: ok dan (10 min later) oefff.eindelijk klaaar
mama: safe safe a bentie (men dochter) ga naar bove en daar zijn kleren die moete nog in de was gedaan worden
zineb: ok mama eff de trap op wajooow hoeveel werk dat ik moet doeeeeen
MAMAAAA WAAR ZIJN DIE KLEREN IK VIND ZE NI
mama: ze ligge op mijn bed en waarom zo hard roepe!!
zineb :ja ja sry moheeem ah daaaaar wili ben ik zo scheel
ajaaaaaw morge is het de grote dag ik durf egt ni te gaan ajemaaaaaa
ok ef deze kleren snel in de wasmachine
zineb: ok ziezo ewwa wat moet ik nu doen?? ajaaa ik ga sara bellen en alles vertellen shitt waar heb ik mijn gsm gelaten?? (even denken......)DING ja men gsm ligt op men bureau....hmmm..naar telefoonboek daar se mene sgatjuhhh( belt)

sara: halooooo??
zineb: heeeeeeeeey sgat alles goee
sara: heeeey zina wajow goe goed met jou
zineb: hamdoellilah sgat wajooow wat er is gebeurdd
sara wat wat WAAAT tog niks ergs ofsow??
zineb: neee neee helemaal niet er heeft me iemand daarjuist gebeld
sara: wieee???
zineb: hahah je broer younes
sara: waaaaat wajow en die mongooltjuh zegt niets voor mij
zineb: haha ok mhm eerst wist ik ni da hij dat was en dan wou ik ophange dan zei hij van neee nee ik ben het younes wajow ik was geschrokke sara
sara : haha hij doet altijd zo ik ben het al beetje gewoontjes geworde
zineb: en weet je wa da hij daarna nog zei??
sara: ja
zineb:wat???
sara: haha gekkerd hoe kan ik dat nou weten wat heeft ie dan gezegd?
zineb: hehe hij zei zo van ja ik moet jou iets belangrijks vertellen en men hart ging stil slaan wajow
sara: ewa dan wat?
zineb: hij durfde het niet via gsm te zeggen dus wou hij afspreken en hebbe we morge afgesproken
sara : ooooooow wat leuk man je gaat toch alles vertelle aan mij ELKE DETAIL!
zineb: aja zottie jou vertel ik tog alles moheem sgat ik moet ophange
sara: ja ik ook want er zit iemand speciaal hier naast me
zineb: WIEEE
sara : ja weet je er is iets gebeurd..ik ga trouwen
zineb: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT dat meen je tog niet nee hebiba neee neee :huilen::huilen:
sara : haha nee nee maar het is wel iemand speciaal wolah egt iemand voor me
zineb:en ik dan
sara: jij blijft altijd mij toppertje
zineb: oké dan geef hem dan de groete van me en dat ik hem ga pakken als ik die zie want hij heeft men sgatje afgepakt!!!!!
sara: okéé je krijgt de groetjes terug
zineb: safé sgat ik moet nu egt ophange want ik hoor men moeder al roepe doei doei hou van je en ja kom is straks langs?
sara :ik kan ni want ik moet bij hem blijven slapen..
zineb: wat ?? je bent tog nog niet getrouwd hé??
sara: ja ik weet ook niet wrm ik moest van men moeder mhm zina ik heb egt slaap
zineb: ok ok je ga me alles ook in details vertellen é
sara: ja ja zina slaaplekker en je niet te veel zorgen maken ik voel me lekker bij hem okej
zineb: oké maar nooit vergeten hé ik hou zielsveel van je en ik zou nooit iemand toelaten je pijn te doen LOVE YOU
sara: ik ook van jou Doeeeei Xx

wajaaaaw zij gaat trouwen ik kan dat niet geloven
mhm ik zal maar ook gaan slapen en aan men younes denken...

11-07-2006, 12:52
volgende dag
sara werd wakker maar soufiane lag niet naast haar ze rook verse koofie en hoorde pannen vallen en souian vloekken ze ging douche en ging naar beneeben ze ging op der teentjes naar soufian en ze begon hem te kussen in z'n nek hij sgrok zich rod en sara sgoot in de lag haahhahaha
soufiane: nou dat was niet leuk hoor
sara: je moest je gezicht zien lievderd ahhahahaha
soufiane: ha ha ha heel grpapig kom en ga zitten en ontbijten
sara: oke lievderd en bedankt dat je onbijt makkte
souf: voor mijn sgat alles héé
sara: oke lievder
ze ging onbijten soufian keek hara aan en lachte
sara: waarom lach je
souf: gewoon mag ik niet lachen hahaa
sara: jawel hoor
souf: wat gaan we vandaag doen sgat
sara: ik weet niet wat wil je doen het is lekker warm dus
souf: ik heb een ideéé gaan we naar het park of naar de zee
sara: naar de zeee het is tog te warm voor een park
souf: oke wat jij wil sgat maar pak je bikini meee dan gaan we zwemmen
sara: oke !!
sara ging naar boven en ging alles klaar makken en souf kwam ook naar boven om z'n dinges inte pakken maar sara had het al gdn
souf: oo tnXx sgat dat je het al hebt gdn
sara: is nix alles voor jou
souf: oke kom we gaan
sara en souf ging naar de auto het was wel 1 u rijden maar is niet erg
sara viel int slaap souf maakte haar wakker en ze werd wakker
sara: ooh wat is het hier mooie
souf: hahaha oke kom zullen we
sara en souf gingen naar buiten en ze nammen plaats op het strand
sara ging zich omkleeden op het moment dat ze haar ondergoed van haar bikeni aan had ging ze haar troiu uitdoen kwam siufian binen ze werd heelmaal rood
souf beef maar kijken met een mond vol tanden hij zach dat sar het niet leuk vond en ging weer trug naar buiten hij ging zich ook omkleeden en toen sara klaar was ging ze naar haar plek toen kwam souf en ze begoen te kussen
souf: mmm khou van je sgat
sara: ik ook van jou en ze deeden verder
souf: koom we gaan zwemmen
souf tillden sara op en hij gooide haar in het watter
sara: hahahah wiaaaaaaaaaw dit is koud
na het speelen en gek doen gingen ze trug naar hun plek
souf: ik gaa ff een broodje hallen jij ook 1
sara: ja oke is goed sgat
sou ging weg en sara bleef achter
......:ewa zina alles goed
sara: negeerde het en ging gwn verder ozonnen
op een moment voelden ze 2armen steevig tege zich aan
sara: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
souf hoorde sara roepen en rende naar haar en zag die jongen haar probeeren kussen maar sara bleef roepen en weene hij leip er naar haar toe en pakte die jongen van z'n kraag en begon hem te slaan die jongen sloeg trug en sara bleef maar weeenen souf sloeg die jongen kapot en die jongen sloeg souf die jongen liep weg en souf viel op de grond sara renden naar hem toe
sara: souf gaat het het spijt me het spijt me
souf: is nix sgat ja het gaat
sara: ik ga ff doekje hallen met water
sara haalde een doekje met wateren ging trug
sara legde het doekje op souf z'n mond en souf gaf der een kus zo begonen ze te zoenen sara zei dat ze trugnaar huis wilde gaan en dus gingen ze naar huis

11-07-2006, 12:53
ze gingen naar huis sara was dood op maar ze kon niet slaapen thuis aangekommen zij ze dat ze ging slaapen maar ze kon niet slaapen ze moest steeds denken aan wat soufian had gdn ze vond het zo geweldig
souf kwam na een tijdje ooknaar boven en deed z'n kleren uit en kwam naast haar liggen hij pakt har vast en duwde har in zijn armen en fluisterde zawht dat hijj van haar hield ze antwoorden trug van ook zij
sara: souf ik hou zo veel van je ik had nooit ged8 dat mijn huwelijk zo leuk ging zij
souf: jij bent m'n alles en ik doe dit graag voor je sgat
sara: hmmmmmmm ik ga slaapen ben kapot moe
souf: ik ook slaapz8 m'n engeltje
sara: slaapz8 khou van je
sar ging naar dromenland en d8 nog aan hem souf ging ook slaapen de volgende ochtend werd sarah vroeg wakker ze ging ontbijt makken voor souf toen ze klaar was belde zineb haar op ze was zo'n sgat van een meisje kzou niet zonder haar kunnen leven ze is m'n alles en wens haar het beste toe
zina: saraaaaaa sgat alles goe
sara: jahh hmdl en me u
zina: goe goe ewa wa ede gdn
sara: ooooh er is gisteren iets verselijks gebeurt sara vertellde haar alles en zineb scvhrok zich rot na een tijdje gebabelt te hebben kwam souf nar beneeden en sara zei dat ze door moest dus ze hing op ze ging ontbijten hij keek der heel de tijd aan zo lief is hij ik mag van geluk sprekken dat hij m'n man is hihi
sara: heb je lekker geslaapen??
souf: tuurlijk met jou aan m'n zei kan der niets mis gaan hahah
sara: hahaha
souf: no wat wil je vandaag doen
sara: ik wil vandaag eigelijk naar m'n moeder gaan zien waneer we gan trouwen
en of alles goed gat thuis enzoo want kmis ze thuis
souf: als je dat wilt dan is da wat je krijgt oke
sara: tnXx vraag anders dat je ouders dara kommen
en hij zei oke zij ouders waren er al sara vertrok en ging naar binnen ze groeten iedereen en ze ging lekker gezellig babelen

11-07-2006, 12:54
mijn moeder kwam binnen met een het eeten iedereen ging z'n handen wassen en eeten en toen begon m'n moeder over de verloving dat het over 4 dagen is en de trouw over 2 wekken ik snpte m'n moeder niet wrm zo snel alemaal??
souf: als sara het wilt is het voor mij geen probleem
m van s: jaah natuurlijk wilt sara
sara: ja tuurlijk
m van souf: nou ok dan is dat gereegeld
en iedereen begon te babelen sara voelde zich niet zo goed en ging naar de tuin souf kwam achter haar aan sara zat in de schomelstoel en hij ging van achter naar der toe en ging naast der zitten
souf: gaat het lievderd??
sara: ja gaat wel maar wrm wilt m'n moeder zo snel dat ik ga trouwen
souf: nou als je niet wilt kan ik het gaan zege
sara: nee dat wil ik niet ik wil wel met je trouwen allen het si raar vindt je neit
ouf: ja sgat dat is waar maar laat het rusten wil ja naar huis
sara: jaah heel graag sgat
souf: oke kom we gaan het melden en dan gaan we derect
sara stond op en soufian deed z'n hand om haar middel en ze ging naar binen
souf: nou we gaan maar weer is door ik ben moe
m van s: nou sara wilt zekker gaan héé
s van souf: safé mahlich ga maar mijn zoon
soufiane en sara zijde iedereen vaarwel en ging door naar huis toen ze thuis aankwammen ging sara naar boven en deed der pyama aan en ging derect in bed ligen ze was zoo moe
sou: ik hou van je hé dat weet ja
sara: ik ook van jou slaap z8 sgat
souf: slaap z8 sara inoe
sara was derect al in een diepe slap maar soufian kon niet slaapen dus ging hij naar beneeden d=en keek t.v der was niet echt iets leuk dus ging hij maar slaapen de volgende dag werd soufian wakker gebeld door " een vriend"
souf: nee ik kom niet oke
....:
souf: laat me nou gwn gerust wat is je probleem
.....:
souf: bel me niet meer oke

sara: wie was dat
souf: een vriend waar ik nur uzie mee heb
sara geloofde het niet echt maar liet het daar bij niet wetend dat dat telefoontje de weg naar ale probleemen zijn !!

11-07-2006, 12:55
sara stond op en gaf een zoen aan soufian en ging naar beneeden ontbijten ze had zin om vandaag met haar vriendin zineb naar de stad te gan dus blde ze zineb op om te vraagen of ze mee ging naar de stad lekker inkoopen doen
zina: slm sgat alles goe
sara: ja hmdl en me u
zina: goe goe
sara: ewa chi plannen vandaag
zina: nee jij
sara: ik wou vraagen of je meeging naar de stad
zina: ooh leuk oke om 14.00 is dat goed
sara: ja tuurlijk oke
zina: oke mhm ik moet nu gaan beslama
sara: beslama
saraging naar boven en maakte haar klaar ze liep naar soufian en zei dat ze naar de stad ging met zineb hij vindt het goed ik ging naar buiten en w8te op de bus ik ging naar de afgesprokken plek en zineb kwam der aan zo ging we verder met winkelen er kwam een groepje meiden op ons af en zei...........

11-07-2006, 12:57
er kwammen een groepje meiden op ons af en zei
meisje: ewa xxxx alles goe
sara: wie ben je en ik ben geen xxxx à xxxx
meisje: zo zo ook nog eens een groote mond
sara: tfoe ga een leven zoeken dan mensen lastig te vallen
sara: wat is je probleem à stront
meisje:luister soufiane is van mij en ik zal hem krijgen
sara: we gaan trouwen dus dan moet je snel zijn à izan
meisje: wees gerust ik zal heel snel zijn voor je het weet
sara had jenoen en voor ze het wist sloeg ze haar het meisje sloeg trug en zo begon een vechtpartij zineb probeerde ze uitelkaar te hallen maar het lukte niet tot er een paar marokaanen ons uitelkaar halde
marokaan: wilieee yek labas wat si der gebeurt
sara: vraag het haar maar die kutwijf!!!!!
zineb jalaah jalaah
zineb trok sara mee naar huis thuis aangekommen deed souf open hij schrok zich rot toen hij dat zag
souf: sara melki wat is er gebeurt
hij pkate haar op en legde haar op bed hij deed der kleeren uit en deed haar piyama aan en bracht haar een doekej met water en verzoregde haar
souf: wat is er gebeurt
zina: ze heeft gevochten
souf: tege wie
zina:een meisje ze zij dat ze jou zou afpakken vaan haar en toen begon het
souf: hoe zag ze er uit
szina: bruin haar ligt groene oogen slank
souf:
zina: is er watt
souf: nee niets
ondertussen sliep sara al soufian wist wie khadija ze zou hoe dan ook sara en ik uitelkaar drijven ik moet er voor zorgen dat er niets met sara gebeurt ik zal haar goed in de gaaten houden en dan kan khadija niets doen meskiena ze heeft vast een chok gekreeegen van die xxxx tfoeeee wrm doet ze zoo die kehba tfoeee
sara: mmmmmm soufian ne ne ne ne blijf bij me soufian!!
souf: sara word wakker sara sara
sara schiet wakker en alemaal zweet drupelde lang haar wang ze weenede en weende wilie ze had vast een nachtmerie
souf: safé ik ben bij je ik ben bij je
sara: souf a.u.b. blijf bij mij
souf: tuurlijk tuurlijk sgat ik blijf bij je
sara lag in z'n armen en sliep rustig verder soufian kon niet slaapen hij ging daarom naar beneeden en ging tv kijken

ondertussen bij zineb
zineb ging naar huis haar moeder begon weer te zaggen
mama: meni trohed mejemi tehadad ( waar was je en waarom zo laat)
zina: a jeme idje roheg ga sara (mama ik was bij sara)
mama: waga a benti erehed etched ( oke mijn dochter komt eeten)
zineb ging eeten en daar na ging ze naar boven youness was on
ze haaden met elkaar het was zo snoezig
oooh wat hou ik van je younes!:
eyyyyyy lievderd
i em in love op somwon speciael:
slm sgat alles goed lieverd
ooh ik ......:
ja goe goe sryy sgat m'n moeder roept me
i em: ok

zineb ging naar beneeden en haar moeder zij dat de afwas op haar was aant w8te, hahahaha zineb haate die kloote afwas en begon te mopelen na de afwas stuurde ze sara en smsje

hey lieverd ,
gaat het al wat beter
nou het was een chok vandaag
je mag echt van geluksprekken met zo'n man
nou younes is ook een sgatje maar mhm ik kom
morgen lang ok slaap z8 lieverd

XxX jes zinaaa


ze stuurde het en daardoor werd sara wakker ze las het en sgreef trug

hey lievderd,
nou ja ik voel me beter
en ja soufian is een sgatje i hou van hem
hij is m'n alles en die meisje
die xxxx zal ons niet uitelkaar krijgen
hahahah jij bent zo snoezig met younes
maar mhm ik ga nu naar m'n mannetje een beetje verwenne
beslam zinaa

XxX Jes sara


sara ging naar beneeeden en trof soufian daar op de bank liggen
ze ging heet stiletjes naar hem toe en hij sliep ze kwam bij hem aan en
ineesssssss BAAAAAAAAAAM ze sprong op hem hij werd wakker en was gecshrokken
souf: ye chitaan stoute
sara: nou ik ben jou chitaan
souf:hahahah ja tuurlijk ze ging wat zot doen en keeken een film en toen gingen ze slaapen en soufiane zij dat ze morgen iets leuks gingen doen
maar luek ging het niet zijn

11-07-2006, 12:59


de volgende dag
sara werd wakker en soufian zat nog te slaapen er werd beneeden aangebld dus sara ging naar beneeden ze deed open en het was haar broer en hij kwam binen en gaf haar een kus op haar wang en ging zitten op de stoel
youness: eeyy zusje alles goe
sara: jaa tuurlijk
youness: sgat je weet dak van je hou
sara: jaaa tuurlijk dat weet ik
youness: ok uhhuuu wrm zit je heir eigelijk
sara: kweet nei kmoest van mama
younes: wilieeeeee oek waar is soufian
sara: hij ......... komt ahhahaha
souf:slm bro alles goed
sara: ???????? kennen jullie elkaar
youness: jaaah tuurlijk
younes en souf praaten ngo wat bij en sara ging het onbijt makken youness ging door maar souf vroeg of hij mee ging naar het strand hij weigerde maar topen sara zei dat zienb mee ging zei hij derect ja hahahha
sara belde zineb en ze spraken af dat zineb naar haar thuis ging komen
sara ging naar boven ze ging de douche in maar ze was vergeeten de slot toe te doen dusss jaah je raad het al soufian kwam binen
sara pakte snel een handdoek hij kwam binen
en fluisterde in haar oor
souf: je bent mooie
sara: tnXx
en zo begonen ze te zoennen
de bel ging beneeden dus sara kleeden zich snel aan en ze gingn sammen naar beneeden youness en zineb troffen ze beneeden al zoened aan en ze begonen ze lachen hahahaahhaha
zineb:
youness: uhuuuuu...uh..uhhuuuu
sara: hahahahaahh jullie gezichten ahhahaha
soufiane: kom sgat we gaan souf pakte de and van sara en sleurde haar mee ze ging in de auto onderweg naar het strand waren ze stil sara zong wel mee met lietjes toenz e der aankwammen bleeven ze zoennen in de auto klop klop..
youness klopte op de raam hahaha
zineb lachte me uit die bitch
sara en soufiane gingen een kot binen en kleede zich om soufiane stond maar te w8ten toen sara klaar was kwam ze buiten
sara: ga maar ik w8 wel
souf: ben je gek ik laat je hier niet aleen achter kom maar mee
soufiane trok sara mee naar binen sara
en ze begonen te zoenne
soufiane kleede zich aan en ze gingen naar buiten
souf pakte haar hand vast en ze deeden die inelkaar en zo gingne ze naar het strand sara ginng zonen met zineb en de gatsen gingen zwemmen en kwammen trug en begonen aan ons te zitten ze waren nat ze pakte elke hun vrouw en brachten ons naar het watter en gooiede ons het watter in zo begon het heel de tijd toen het tijd was om naar huis te gaan ging souf nog snel naar de w.c.
hij duurde lang dus sara ging agter hem aan toen ze binen kwaam schrok ze wat ze zach ::

11-07-2006, 13:00
souf was aant het zoenen met een meisje
hij duwde haar heel hard weg en herkende het meisje het was het meisje van in het stad ik was aant het mee luisteren wat soufiane zei
souf: wat bezielt je wrm moest je me zoenen
meisje: khou van je souf en jij ook van mij
souf: nee hoor khou van mijn vrouw en niet van jou
meisje: je liegt maar wat hoor
souf: luistere als jij nog 1 keer m'n vrouw stoord zul je maamakken
meisje baartse in trannen uit sara gingnaar biinen met traaen
souf renden naar haar en begon haar ter omhelzen sara d8 naa moet ik het hem vergeeven hij heeft het ni expres gdn sara liethet daar maar bij en ze gingen naar huis thuis begonen ze zooteekes te doen en ze begonen te kussen en kussen en zo gingn ze naar boven en souf deed haar kleeren uit en die van hem en toen besefte sara waar ze mee bezig was en zeiiiiii STOOOOOOP
souf: het spijt me ik wist niet wat ik aan het doen was sryy
sara: is niet

11-07-2006, 13:01
soufian bood ze'n axcuses aan en nam haar in zijn armen
sara kroop dicht tege hem aan en viel in slaap de volgende dag
d8 ze aan de verloving feest
het zou over 4daagen zijn en ze moest nog veel doen dus ze wou met soufian een dagje op stap om van alles te koppen ze stond op mar soufian was nog aant slaapen ze ging naar beneeden en ging het ontbijt makken daarna ging ze weer naar boven douchen en haar kleeren aan doen voor buiten toenz e klaar was ging ze naar de slaapkammer souf was al naar beneeden ze ging naar de deur en keek recht door en ze ging naar beneeden souf verstopte zich achter de trap toen ze beneeden kwam wou hij haar latten schrikkeb dus dat deed hij ook
souf: BOOOOOOEEEEEEEEEEEEEE
sara: ahhhhhhhhhhhhhhh
souf: hahahaHHAHAHAhahhahaha
sara: dat was niet grappig haar ik schrok me een ongeluk
souf: hahaha je had je gezicht moetten zien
sara keek boos en antwoorden neit
souf: is mijn sgatje boos
sara: jaaa heel boos op jou
souf kwam naar haar en kuste haar en toen gingen ze ontbijten sara stelde voor om inkoppen te doen voor de bruiloft dus jurken enzoo en hij vondt het goed hij ging zicg aankleeden toen hij trug naar beneeden kwam gingen ze naar de auto en gingen inkoppen doen souf stak zijn vinger in de haaren en ze liepen zo rond er waaren meiden jaloers aan het kijken naar sara maar het kon der geen ball scheelen ze herkende iemand het was dat meisje dat souf probeerde te zoenen (wat haar is gelukt ook) ze keek haar msserig aan en sara zetten een bigg smil naar haar en ging sichter tege souf staan ze gingen naar een restaurantje en gingen daar ff eeten neit wetend dat die meis daar werkten souf wist het zelf ook niet ze kwaam aan voor de besteling op te haalen en ze bestelde eeten en 2 cola's souf probeerde min mogelijk met der te praaten maar ze beelf maar aaaa dringen toen ze trug kwm lietz e expres de cola vallen op sara ze schreeude het uit en ze begon te vloekken op haar ze vondt het leuk dus stopten ze ermee ze pakte haar jas en tas en ging naar de auto ze wou geen minuut langer bijd er zijn ze haaten op dat momeent iedereen
souf: liefie het spijt me ikj wist niet dat ze der werekte
sara: ze keek aleen kwaad souf bracht haar naar huis en ze ging naar binen zonder 1 woord te zegge hij pakte alle jurken en legde die boven op haar bed ze ging douchen want ze plakte heelmaal daarna deed ze haar pyama aan en ze ging slaapen ze keek op de klok en zach dat het 22.00 uur was dus ze ging in deer bed ze kon niet slaapen dus ging ze naar beneeden om te zine wat souf deed ze ging dus naar beneeden en zach hem daar zitten op de zetel zijn hooft verstopt in ze'n handen ze ging naar hem toe en pakte zijn handen weg
souf: het spijt me het was egt m'n bedoeling niet ik wist niet dat ze der werekte
sara: het geeft niets
ze knuffelde elkaar en gingen nog wat t.v kijken en daarna slaapen niet wetend wat der morgen dingen gebeuren

Pagina's : [1] 2 3 4