Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen?



Pagina's : [1] 2 3

10-07-2006, 19:50
Hou die trieste reacties bij je en reageer alleen als je ALLES hebt gelezen en een antwoord op me vraag hebt.


Je hebt een kapot lieve jongen met een wit hart en ook nog eens een knap uiterlijk ontmoet ergens op een feestje of dergelijk,
jullie hebben enkele woorden met elkaar verwisseld, je hebt nagevraagt 'hoe hij is' bij mensen in zijn omgeving(alles begaat positief) waardoor je helemaal gek op hem wordt.
Je voelt/ziet in 2 dagen tijd dat het wederzijds is.Allebei verlegen waardoor jullie allebei elkaar niet om woonplaats/nummer durven te vragen.
Nadat het feest bijna is afgelopen(of wat dan ook) wordt je onverwachts opgezocht door je ouders/famillielid om naar huis te gaan, de jongen is druk bezig met 'iets' bijv.foto's maken..je kunt dus geen afscheid nemen of heel snel je nummer geven.
Je vertrekt met een naar gevoel en blijft maar aan hem denken.

Dit is je 1e liefde, liefde die sporen bij je heeft achtergelaten.
Wat zou jij doen?



10-07-2006, 19:53



Citaat door miss_ibtissam:
Hou die trieste reacties bij je en reageer alleen als je ALLES hebt gelezen en een antwoord op me vraag hebt.


Je hebt een kapot lieve jongen met een wit hart en ook nog eens een knap uiterlijk ontmoet ergens op een feestje of dergelijk,
jullie hebben enkele woorden met elkaar verwisseld, je hebt nagevraagt 'hoe hij is' bij mensen in zijn omgeving(alles begaat positief) waardoor je helemaal gek op hem wordt.
Je voelt/ziet in 2 dagen tijd dat het wederzijds is.Allebei verlegen waardoor jullie allebei elkaar niet om woonplaats/nummer durven te vragen.
Nadat het feest bijna is afgelopen(of wat dan ook) wordt je onverwachts opgezocht door je ouders/famillielid om naar huis te gaan, de jongen is druk bezig met 'iets' bijv.foto's maken..je kunt dus geen afscheid nemen of heel snel je nummer geven.
Je vertrekt met een naar gevoel en blijft maar aan hem denken.

Dit is je 1e liefde, liefde die sporen bij je heeft achtergelaten.
Wat zou jij doen?


Moeilijk, jullie waren allebei verlegen en durfden allebei geen nr´s te geven. Het is nu afwachten of je hem ooit nog tegenkomt. Ik zou zelf nooit mijn nr gegeven hebben, ja zo zit ik in elkaar. Wacht tot hij die gaat geven zo niet dan jammer.

10-07-2006, 19:53

Citaat door miss_ibtissam:
Hou die trieste reacties bij je en reageer alleen als je ALLES hebt gelezen en een antwoord op me vraag hebt.


Je hebt een kapot lieve jongen met een wit hart en ook nog eens een knap uiterlijk ontmoet ergens op een feestje of dergelijk,
jullie hebben enkele woorden met elkaar verwisseld, je hebt nagevraagt 'hoe hij is' bij mensen in zijn omgeving(alles begaat positief) waardoor je helemaal gek op hem wordt.
Je voelt/ziet in 2 dagen tijd dat het wederzijds is.Allebei verlegen waardoor jullie allebei elkaar niet om woonplaats/nummer durven te vragen.
Nadat het feest bijna is afgelopen(of wat dan ook) wordt je onverwachts opgezocht door je ouders/famillielid om naar huis te gaan, de jongen is druk bezig met 'iets' bijv.foto's maken..je kunt dus geen afscheid nemen of heel snel je nummer geven.
Je vertrekt met een naar gevoel en blijft maar aan hem denken.

Dit is je 1e liefde, liefde die sporen bij je heeft achtergelaten.
Wat zou jij doen?


wat ik zou doen?
ik zou zeggen: allah ie koefel3awn

10-07-2006, 19:54
dan zou ik denken dan vond ie mij toch niet leuk genoeg anders had ie mij nummer wel gevraagd

10-07-2006, 19:54



Citaat door mevrouwdisser:
het lot...
?

10-07-2006, 19:55

Citaat door thement_return:
Moeilijk, jullie waren allebei verlegen en durfden allebei geen nr´s te geven. Het is nu afwachten of je hem ooit nog tegenkomt. Ik zou zelf nooit mijn nr gegeven hebben, ja zo zit ik in elkaar. Wacht tot hij die gaat geven zo niet dan jammer.
oke

10-07-2006, 19:56

Citaat door MoslimAndMan:
wat ik zou doen?
ik zou zeggen: allah ie koefel3awn
zeggen is heel wat anders dan doen.
maar best grappig.

10-07-2006, 19:56

Citaat door miss_ibtissam:
oke

10-07-2006, 19:56
Je verhaal klopt niet echt.

10-07-2006, 19:57

Citaat door voetballlgirl22:
dan zou ik denken dan vond ie mij toch niet leuk genoeg anders had ie mij nummer wel gevraagd
Lees het nog eens en kijk goed naar je antwoord.

10-07-2006, 19:58

Citaat door mevrouwdisser:
als je jullie voor elkaar bestemd zijn..brengt het lot jullie vroeg of laat bij elkaar...
o op die manier.
Idd. je hebt gelijk, maar er zijn mensen die anders denken.

10-07-2006, 19:58

Citaat door mevrouwdisser:
jij bent onzeker...
nee hoor ik ben alles behalve dat,weet van me zelf dat ik niks te klagen heb

10-07-2006, 19:59



Citaat door SHOUF_CHA8786:
Je verhaal klopt niet echt.
Als je maar snapt wat ik bedoel.

10-07-2006, 19:59
je hebt tog na vraag bij die mensen gedaan misschien hebben hun zijn nummer ofzo

(ikzouookNooitMeNummerHebbenGegeven)

10-07-2006, 20:00

Citaat door miss_ibtissam:
Lees het nog eens en kijk goed naar je antwoord.
jij denkt dat omdat ie naar je keek geintje,ik snap heus wel wat je bedoeld,maar wat wou je dan zelf je nummer gaan geven als je daar tijd voor had

Pagina's : [1] 2 3