Bekijk volle/desktop versie : de pijn die met de dag meer werd,,,, WAARGEBEURD



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

10-07-2006, 00:24
wil graag een waargebeurd verhaal schrijven,,,
ik gebruik een andere naam hier op marokko.nl deze profiel is van een lief vriendin die altijD voor mij klaar gestaan heeft ik bedank haar hier nogmaals voor

mijn waargebeurd verhaal gaat over me leven,,, sins mijn 15 ik ben nu inmiddels al 24 jaar. en het verhaal speeld zich in 6 jaar af, dus dit alles is 6 jaar geleden begonnen. na 3 jaar heb ik eindelijk de stap kunnen nemen om mijn verhaal te kunne delen met andere. ik ben in aanraking gekomen met deze site via een vriendin die ik hier boven al vermeld heb. iik heb mijn verhaal al een plek kunnen geven in me hart, het heeft me wel heel veel pijn gedaan.
nou ik ben benieuwd of er mensen zijn die intresse hebben in mijn verhaal...??
en waar het over gaat,,,??? het gaat over hoe ik met de dag me ogen telaat opende. ik heb nooit naar me gevoel geluisterd, ben altijd koppig geweest en wou noooit het slechyte inzien in mesnen. en heleaas heeft mijn koppigheid me allen maar pijn opgeleverd. maar dat lezen jullie wel in me verhaal hoor wel van jullie of ik verder moet gaan....??

10-07-2006, 00:27


Ewa Verder Gaaan Ofniet??

10-07-2006, 00:29
ewa verder gaan ofniett??

10-07-2006, 12:40
??? niet interresant dus

10-07-2006, 12:50


Salam wa3likoem,
Het is nu al inmiddels 9 jaar geleden dat mijn leven met de dag achteruit ging. Ik heb zoveel pijn moesten lijden. Ik was een meisje dat heel erg spontaan was. Ik had heel veel vrienden. Verder was ik een normaal meisje, ik had 2 broers en 3 zussen. 1 broer en 1 zus woonden nog bij mijn ouders. Ik had lieve ouders. Ik had ook naast mijn famlie 2 beste vriendinnen. Nawal en Aya. Ik kende ze al me hele leven. Ik zat samen met hun in de voorschool. Sins we 3 waren hebben we alles met elkaar gedeeld. Mijn leven was gewoon een pracht. Ik had familie en vrienden die veel om me gaven. Maar helaas sins mijn 15 kwam daar met de dag een einde aan. met pijn in me hart schrijf ik nu mijn verhaal….

10-07-2006, 12:54
zijn er wel mensen die intresse hebben in mijn levens verhaal??

12-07-2006, 00:29
`neej dus oke ik schrijf me verhal NIET VERDER
jammer genoeg geen reacties van mensen

12-07-2006, 00:57
heej, ga snel verder met je verhaal

12-07-2006, 02:26
Ga verder meiid

12-07-2006, 02:36
ik wil wel je verhaal lezen


dus begin maar

12-07-2006, 14:06
oke dus wel

12-07-2006, 14:14
2 maar:S???

12-07-2006, 14:26


Salam wa3likoem,
Het is nu al inmiddels 9 jaar geleden dat mijn leven met de dag achteruit ging. Ik heb zoveel pijn moesten lijden. Ik was een meisje dat heel erg spontaan was. Ik had heel veel vrienden. Verder was ik een normaal meisje, ik had 2 broers en 3 zussen. 1 broer en 1 zus woonden nog bij mijn ouders. Ik had lieve ouders. Ik had ook naast mijn famlie 2 beste vriendinnen. Nawal en Aya. Ik kende ze al me hele leven. Ik zat samen met hun in de voorschool. Sins we 3 waren hebben we alles met elkaar gedeeld. Mijn leven was gewoon een pracht. Ik had familie en vrienden die veel om me gaven. Maar helaas sins mijn 15 kwam daar met de dag een einde aan. met pijn in me hart schrijf ik nu mijn verhaal….




ik stond op om me klaar te maken voor school. ik bekeek mezelf in de spiegel.
ik zag daar 2 grote blauwe ogen me aanstaren. ogen die nog geen verdriet of pijn kende. ogen die liefde uistraalde. ik bekeek me zelf eens goed. ik had grote blauwe ogen, lang zwart krullend haar, had een tindtje, volle lippen en ja mooie rechte witten tanden. dat was wel het al meeste waar ik trots op was. ik lachde naar mezelf om mijn gedachtes. hahaha ik zat me zelf gewoon aan te staren. ik bedacht me opeens dat ik opschieten moest. ik kleede me snel om en ging naar beneden toe om te ontbijten. iedereen was nog aan het slapen. dus ik deed alles heel voorzichtig. ik wilde niemand tot last zijn. ik onbeet en ging gauw naar school toe. school was heel dichtbij dus ik kon lopend of eventueel gewoon met de bus gaan. het was mooi weer dus ik had wel zin om te lopen. Aya en nawal die waren al op scholl. ze moesten zich om 8 uur melden. hahaa echt mijn gekke meiden. wat was ik blij dta ik hun in mijn leven had. ik heb zoveel met hun meej gemaakt. Aya en Nawal waren net als zusjes voor me. we waren ook al zo lang bevriend met elkaar. ik wist het gewoon zeker niks of niemand zal ons ooit kunnen schijden. ewa ja alleen de dood dan...... TOCH?,,,, neej hsoumaa wat deed ik nou na zo een lange vriendschap ging ik twijfelen. twijfelen aan ONZE vriendschap waarom ik dat deed wist ik ook niet.... ALLAH OE A3LAM ZEI IK ZACHTJES IN ME HOOFD.....

12-07-2006, 14:46
eindelijk kwam ik aan op school. ik zocht meteen Aya en nawal op. hmm vreemd ik kon ze nergens vinden. ewa dan ga ik maar vast chillen met de rest. ik kwam de kantine in lopen en zag Karima. haar valse blik. meteen wierp ze een scherpe blik naar me toe. ze keek me van top tot teen aan. en begong allerlei dooie opmerkingen te maken. ik trok er niks van uit. dat is wat ik toch nooit deed. zij was het niet waard. NEE niet karima. karima was ooit een vriendin van me geweest. maar na dat ik er achter kwam dat ze anders was dan ze zich gedraagde,,,,SCHEINHEILIG DUS,,, hield ik afstand van haar!! ze heeft zovaak geprobeerd om tussen AYA NAWAL EN IK te komen maar het is haar nooit gelukd. had ook niks anders verwacht. Karima was altijd al een beetje jaloers op me. waarom dat zal ik dus nooit weten.,,,,ik heb me nooit van haar gedrag aan getrokken. je hebt nou eenmaal zielige mensen op dit wereldje.... ik kwam aan bij mijn groepje vrienden. meteen zei Mustafa HEYYYYY DAAR KOMT ONZE SCHOONHEID AAN LOPEN... al de gezichten draaide zich naar me toe. ik werd er een beetje rood van en begon te blozen. meteen begon iedereen door elkaar te praten HOII layla, layla kijk, layla nee dit dat begon te lachen en nam plaats naast mustafa. Mustafa was al 3 jaar lang verliefd op me. maar ik heb zijn l/iefde nooit geantwoord. ik was niet zo een meisje die aan jongens begon. neej INTEGENDEEL zelfs ik heb tot nu toe geen enkele jongen genomen. ik was daar echt op tegen. Aya en Nawal daar in tegen hadden al tog 1000 vriendjes genomen. maar IK nee ik wilde dat gewooon niet. ik was van menig dat het alleen maar tijd verspilling is. je kan pas met een jongen nemen als je zker weet dat HIJ het is DE WARE. en niet een jongen nemen met de intentie AH LEUK, IK WIL ER BIJ HOREN. nee je hoeft er niet bij te horen op zo een manier. maar ah jo dat was MYN menig ik liet iedereen in zijn waarde. als je mij er maar niet lastig mee valt. mustafa wist al van mij dat ik niet deed aan relaties. hij heeft dat geacpeteerd maar nooit heeft hij me echt los gelaten. hij laat echt heel duidelijk zijn aan de rest dat HIJ ME LEUK VIND. mustafa was de BOY VAN DE SCHOOL. iedereen was gek op hem. Aya en Nawal vonden het altijd ook raar dat ik niks met hem zal beginnen. maar ja jammer voor hem. ik was lekker druk aan het praten tot dat de bel ging. idereen stond op en ging naar ze lessen toe. bij mijn les aan gekomen zag ik Aya en Nawal al zitten. ik groette ze en even met elkaar gebabeld toen de leraar binnen kwam. de bel ging en de les begon. de dag duurde echt lang. het was een heel normaal dagje. na school ging ik nog even met mijn schatjes naar de febo. we hadden daarwat gedronken en gegeeten. en gingen toen lopend naar huis. het was een heel gezellig dagje. waarvan ik veel genoten heb. maar ja na 15 jaar eindige hier mijn leven als GELUKKIGE TIENER. NA VANDAAG ZAL HET NOOIT MEER ZIJN ZOALS HET GEWEEST IS....

12-07-2006, 15:02


ga snel verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7