Bekijk volle/desktop versie : De dag dat mijn man me verliet voor een andere man. '



09-07-2006, 21:09
Salaam ik begin voor het eerst een verhaal, het is niet gebeurd in mijn omgeving. Maar ik hoor wel vaker dat zulke dingen gebeuren dus ik dacht ik begin een verhaal. Wil wel horen of ik moet stoppen of doorgaan....hier komt dan mijn eerste stukje.




De zon scheen door mijn witte gordijnen heen, vandaag was de dag waar ik me op verheugde de dag dat ik officieel voor mijn''man'' zou kiezen. Ik opende mn oogjes verder openen, pakte automatisch mijn telefoon, en verheugde me al op mijn ochtend-smsje van mijn prinsje. Ja hoor, u heeft één sms bericht ontvangen stond er op mijn display. Weer maakte ik hem verheugd open...en las het berichtje:
Dag mijn lieve prinsje, mijn lieve bruidje. Vandaag is de dag gekomen dat wij beiden voor altijd & altijd tot het eind InchaAllah aan elkaar verbonden zullen zijn. Ik kan niet wachten tot ik jouw mijn pareltje voor altijd & altijd in mijn armen kan sluiten. Liefst Mon3im.
Dit zorgde voor een glimlach op mijn gezicht, ik sprong mijn bedje uit. En deed een vreugde dansje...vandaag ..ja vandaag draaide het allemaal om mij !
Mijn moeder en tante stormde de kamer binnen, begonnen de vreugde kreten te schreeuwen en te dansen. Mijn broertjes kwamen me omhelzen, ja ik voelde me gelukkig !

Voordat ik het wist was ik opgemaakt en al, werd ik gelootst in een lood zware jurk. Met sieraden die 'my god' zwaar waren. Maar het maakte niet uit, vandaag ...vandaag was het mijn dag ! Ik glimlachde heel de tijd, keek netjes de zaal rond. En gehoorzaamde mijn neqafa. Over een paar uurtjes zou mijn man me komen ophalen. En dan zouden we samen naar ons 'hotelletje' gaan..

Moet ik door gaan ? .

09-07-2006, 21:10


go on, interessant begin

09-07-2006, 21:16
wat ???? dus hij werd homo???

09-07-2006, 21:17
uurtjes zou mijn man me komen ophalen. En dan zouden we samen naar ons 'hotelletje' gaan..
Mijn moeder kwam naast me staan, en schreeuwde in mijn oor, Jamilaaa Jamilaa ...Moun3im komt eraan! Mijn glimlach werd nog breder dan die al was. Ik kon niet wachten tot mijn prinsje aanwezig zou zijn, mijn licht tot nu toe. Ik zat gespannen op me stoel te wachten, er begon van alles door mijn gedachtes heen te gaan. Zou die me lelijk of mooi vinden !? Zou mn make-up niet al teveel zijn !? Hoe zou zijn pak gaan staan !? Zou die me nog wel willen !? Zou die naar al deze mooie meiden kijken !?
Mijn gedachtes werden onderbroken door een luid geloei, ja de marokkaanse kreten...waren te horen ...'hij kwam, ja hij kwam'.
De Dj draaide een toepasselijke liedje, ik zweefde op wolkjes. Keek naar de
ingang, zag zijn zussen voorop zijn moeder naast hem....en hij keek me met een grote grijs aan. Voor dat ik het wist zat hij naast me, zo rood als een tomaat. Maar ow zo gelukkig.

Hij kwam wat dichterbij, fluisterde in mijn oor : ' Ik ben nooit zo gelukkig geweest als vandaag '. Ik keek hem met mijn glinsterende oogjes aan, en dat was genoeg...
Er speelde van alles af in mijn gedachtes, de feest vloog voorbij. Voordat ik het wist zaten we in onze limousine op weg naar ons gereseveerde kamertje..

09-07-2006, 21:23


Voordat ik het wist zaten we in onze limousine op weg naar ons gereseveerde kamertje..
Wat ik al wist van Moun3im is dat hij maagd was. Wat me dol gelukkig maakte. Samen zouden we maagd het huwelijk in treden, ja samen ! Die gedachtes maakte me zo trots op mijn 'mannentje'. Ik keek Moun3im aan, en fluisterde in zijn oor: 'Ben je er klaar voor !?'. Hij keek me aan..zijn oogjes glinsterde, een grijns die mij betoverde,


( ik ga straks door ).

09-07-2006, 21:24
yeah baby go on, hehehe en maak ut spannend

09-07-2006, 23:56

Citaat door smaraagd:
Voordat ik het wist zaten we in onze limousine op weg naar ons gereseveerde kamertje..
Wat ik al wist van Moun3im is dat hij maagd was. Wat me dol gelukkig maakte. Samen zouden we maagd het huwelijk in treden, ja samen ! Die gedachtes maakte me zo trots op mijn 'mannentje'. Ik keek Moun3im aan, en fluisterde in zijn oor: 'Ben je er klaar voor !?'. Hij keek me aan..zijn oogjes glinsterde, een grijns die mij betoverde,


( ik ga straks door ).
Een grijns die mij deed betoveren. Aangekomen bij het hotel ..liepen we hand in hadn richting onze kamertje, het terrein waar het zal gaan gebeuren. Al die jaren waar ik zo zuinig mee om ben gegaan, zou ik op die dag aan 'hem' mijn man weg geven.
We fluisterde elkaar constant lieve dingentje in, tot we onze kamer in kwamen. De vloer van de kamer zat vol kaarsjes die de gehele kamer verlichte, de bed zat vol roze blaadjes. In de douch wachte ons een warme bubbelbad met ook daar in roze blaadjes. Vervolgens was er aardbei met gesmolten chocola...ja er wachten nog een lange nacht op ons.


( mn inspiratie is een beetje op..morgen ga ik inchaAllah door, met een langere stuk ).

09-07-2006, 23:59


tot morgen insha allah